איך עסקים יכולים לחסוך כסף בשיווק דיגיטלי?

כבעלי עסק, מהי נקודת החוזק של העסק שלכם? מוצר חדשני? שירות לקוחות? מוניטין? האם הלקוחות יודעים על נקודת החוזק שלכם? האם אתם ממוקדים בנקודת החוזק שלכם? שיווק דיגיטלי מתמודד עם שיפור הביצועים העסקיים באמצעות הפלטפורמות הדיגיטליות על ידי מיקוד. ככל שאתה ממוקדים ומדוייקים יותר, סביר להניח שתניבו פניות איכותיות. כמובן שזה תלוי במספר גורמים. החיסכון והשיפור בביצועים מתחיל ממיקוד והבנת צרכי הלקוח, מול המוצר או השירות שלכם. בחירת כלי השיווק, היא פועל יוצא של האופן שבו תשאפו לשווק את העסק. משבר הקורונה גרם לעסקים ושירותים להבין באופן ברור ומיידי עד כמה הם תלויים בפעילות השיווק הדיגיטלי.

היופי בשיווק דיגיטלי הוא שאתה יכול להתמקד אך ורק בשוק היעד שלך, ולהבטיח שאתם יכולים להתמקד רק במשתמשים שמחפשים באופן פעיל את המוצרים או השירותים שלכם. אתם יכולים לשלב כלי בינה מלאכותית ולתפעל מענה ממוקד לפונים מהקמפיינים בפלטפורמות השונות. עם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית נכונה, תוכלו להגדיל את כמות התנועה האיכותית לאתר שלכם, אשר בתורה תניב יותר לידים ומכירות. תוכלו גם לבנות קהל עוקבים גדול יותר למותג שלכם ולפתח בסיס לקוחות נאמן. העידן שבו לקוחות התלהבו מגימיקים הסתיים. מתחיל עידן חדש. עידן שבו לקוחות מחפשים ערך אמיתי כדי לגלות מעורבות ולרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים. כדי להתחיל לשפר רווחיות חשוב לשלב מספר כלים.

עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

ניתוח אנליטי.

גוגל אנליטיקס. הנתונים שנאספים על ידי גוגל אנליטיקס מספקים תובנה טובה לגבי החזר על ההשקעה, וליתר דיוק, ההחזר על הוצאות הפרסום. הודות לגוגל אנליטיקס, אתם יכולים לעקוב אחר היבטים של מסעות הפרסום השיווקיים הדיגיטליים שלכם ולהבין  אם הם פועלים בהתאם לציפיות, לבצע אופטימיזציה או התאמה של כל פעולה בלתי יעילה לתוצאות הקמפיין. בנוסף, גוגל אנליטיקס מציע תובנות חשובות לגבי קהל היעד שלכם. תלמדו על הדמוגרפיה הכללית שלהם, כמו גם על הדפדפנים, המכשירים, המדיה החברתית ומנועי החיפוש שהם משתמשים בהם. אתם יכולים לראות את התנהגות המשתמש ברגע שמבקרים הגיעו לאתר שלכם, לרבות מאילו דפים הם נושרים, מה שמאפשר לכם להעריך בעיות טכניות או פערי תוכן בדפים אלה ולשפר ביצועים לאורך מסלול המכירה. נתונים אלה שימושיים לחידוד אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם כדי להבטיח שאתם ממקסמים את התנועה וההמרות.

פעילות מול מתחרים.

אתם לא לבד בזירה. ניתוח נכון באמצעות תוכנות מעקב יכול לסייע לכם לראות את הזירות בהן פועלים המתחרים. בהערת אגב, הפרסום ברשת החיפוש של גוגל הוא לא בהכרח הפתרון הנכון. אם נפח החיפוש הוא קטן והפעילות מנופחת על ידי המתחרים, סביר להניח שתפסידו כסף. לא משנה באיזה תעשייה אתם נמצאים, אנחנו יכולים להבטיח לכם שלרוב העסקים שמוכרים מוצרים או שירותים דומים שיש לכם יש אסטרטגיית שיווק דיגיטלית. זה יכול להיות בצורה של בלוג, פוסטים של Google לעסק שלי או חשבון מדיה חברתית. על פי מחקר של IAB, יותר מ-60% מכל העסקים הקטנים בבריטניה משתמשים בפרסום דיגיטלי בתשלום. אם המותג שלך לא פעיל וגלוי באינטרנט, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מפסידים למתחרים שלכם. התחרות היא לא רק בין מוצר איכותי למוצר איכותי. אלא גם ביכולת לבלוט מול המתחרים באופן משכנע שמשפר את מדד הרווחיות.

שיפור הנוכחות במנועי החיפוש

כאן באה לידי ביטוי היכולת שלכם לבצע תחזוקה ואופטימיזציה לאתר שלכם. 73% מהעסקים לא מכירים לעומק את הבעיות באתר העסקי. התוצאה כשל במכירות שנובע מסיבות טכניות. לא משנה איזה סוג עסק אתם מנהלים, אפשר לומר שחלק גדול משוק היעד שלכם משתמש במנועי חיפוש כדי למצוא את מה שלקוחות מחפשים. גוגל מעבדת יותר מ-8.5 מיליארד חיפושים ברחבי העולם מדי יום, כך שאסטרטגיית שיווק דיגיטלית אפקטיבית יכולה לעזור לכם להתחבר לקהל רחב יותר באינטרנט ולהבטיח שהמותג שלכם נראה היטב בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלכם.

בניית מודעות למותג ונאמנות לקוחות

אנחנו מודים, ניהול השיווק הדיגיטלי הוא כאב ראש לא קטן עבור בעלי עסקים וחברות. אסטרטגיית שיווק דיגיטלית הוליסטית יעילה תעזור למתג את העסק שלכם ולבדל אותו מול המתחרים. חישבו על שוק היעד שלכם ומה הם צריכים מכם. בחרו טון דיבור של המותג, פתחו כלים חזותיים ותוכן כתוב באופן שמתייחס לנקודות שהצרכן מחפש. קבלו החלטה, האם הם רוצים ללמד את הלקוחות? לבדר אותם? או פשוט לספק להם פתרון מהיר לבעיה שלהם? לא משנה מה התשובה, בנו את אסטרטגיות המדיה החברתית, SEO ותוכן סביב זה, ותפתחו במהירות בסיס של לקוחות נאמנים וחוזרים שמתחברים לערכים של המותג שלכם.

מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט
איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

תכננו מודל חסכוני

רוב הלקוחות שעולים למגרש הדיגיטלי מתלוננים על הפסדים חוזרים ונישנים ועל חוסר יכולת לבצע מעקב ובקרה על החזר ההשקעה בקמפיינים. אם זה נשמע לכם מוכר, הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש. קמפיינים בגוגל, פייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת, עלולים לגרום להפסדים. בין היתר בגלל חוסר היכולת לבצע מיקוד ופניה מדוייקת לקהל היעד, תוך כדי שיפור של תכני הקמפיין במהירות ובתאימות לתוצאות. מי שחי באשליה שאפשר לייצר קמפיין בשיטת שגר ושכח, מוצא את עצמו מפסיד כסף.  שיווק דיגיטלי מאפשר לכם למקד את המסרים בקמפיינים לקהל מותאם ומטורגט וגם לאלה שגילו עניין במוצרים או בשירותים שלכם. לדוגמה, ככל שהקריאטיב לאורך המשפך השיווקי ממוקד יותר במסר מבדל, תקבלו פניות איכותיות. למשפך השיווקי יש ערך גדול ביצירת הליך מכירה מחולק לשלבים. אי אפשר לייצר מכירות רק באמצעות הפלטפורמה של פייסבוק. זה יוביל להפסדים גדולים מאוד. קמפיין שמתחיל מפייסבוק ועובר לדף ייעודי באתר שלכם ואשר משולב בבינה מלאכותית ישפר את ביצועי הקמפיין ויניב לכם רווחיות. אתם יכולים גם להשתמש באסטרטגיות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ו-PPC כדי למקד אנשים שחיפשו מילות מפתח או ביטויים ספציפיים הקשורים למוצר או לשירות שלך.

בדרך זו, לא תשרפו כסף כתוצאה מירי ארטילרי לא ממוקד. רוב ההפסדים מגיעים מפיזור הפעילות השיווקית לרשת רחבה של אנשים, שרבים מהם לא צפויים להמיר ללקוחות. אם מסע פרסום אינו מספק החזר ROI מקובל, לפחות 1:5. אתם מחוייבים לעצור את מסע הפרסום או לחדד אותו כדי לשפר את התוצאות.

אסטרטגיית שיווק דיגיטלית טובה היא חסכונית, היא יכולה לפתוח את העסק שלכם למגוון חדש לגמרי של לקוחות פוטנציאליים. היא יכולה לבנות שירות, מוצר או מותג מקוון מוכר ואמין. אם זה עובד נכון, תוכלו להרוויח גם תובנות לגבי מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם רוצים ואיך משפרים את איכות הלידים ומתקדמים למכירות.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? מלאו פרטים וקבלו בדיקת נכסים בדיגיטל, במתנה. קבלו דו"ח מפורט של כל ביצועי הנכסים הדיגיטלים של החברה או העסק, ללא עלות. איך משפרים רווחיות? נרשמים לקבלת דו"ח הוקינג דיגיטל, בחינם. מה כולל הדו"ח? בדיקת תחזוקה וביצועי אתר, ניתוח נוכחות מותג, ניתוח תוכן ותאימות מסרים, מילות מפתח מתחרים, בדיקת חשבונות ברשתות חברתיות, ביצועי קמפיינים לדוגמא. זה בהחלט דו"ח שיכול לשפר את ביצועי השיווק שלכם ולחסוך לכם הרבה כסף. 

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק

תפריט נגישות