17 טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק

איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק? אנחנו לא מקנאים במנהלי השיווק בארגונים וחברות. כל יום מזיזים להם את הגבינה. בכל יום הם צריכים להסתגל מחדש לשינויים ולהמשיך במאמץ הסזיפי שכולל עמידה ביעדים ושיפור רווחיות. מה שרצינו לעשות במאמר הזה הוא לבנות עבורכם ארגז כלים שיסייע לכם לשפר את איכות העבודה ואת הביצועים במגוון תחומי הפעילות השיווקית בדיגיטל. כי דווקא היום, חשוב לדעת מאיפה להתחיל ואילו כלים מתאימים לצוות, לתקציב ולעסק שלכם. במדריך הזה תמצאו את הכלים המובילים לכולם, ממשווקים מתחילים ועד מנהלים של תאגידים ארגוניים. בואו נתחיל עם כלי שיווק ברשתות חברתיות רוצים להפוך משימות מייגעות לאוטומטיות, להישאר מאורגנים ולהתעדכן במטלות, ולהתחבר טוב יותר לקהל שלכם ברשתות חברתיות? אם עניתם בחיוב, אתה במקום הנכון. מה שניסינו לעשות הוא להתאים עבורכם 16 תוכנות וכלים שיאפשרו לכם להתנהל מטריציונית בכל הפלטפורמות. כלי השיווק האלה יכולים להפוך את חיי העבודה שלך להרבה יותר קלים, עד לנקודה שבה זה אולי אפילו לא מרגיש כמו עבודה יותר.

איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?
איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

1. Hootsuite

 Hootsuite – הכלי האהוב על מיליוני מנהלי שיווק דיגיטלים בעולם. ברור שאנחנו קצת משוחדים אבל Hootsuite יכולה לעשות כל כך הרבה דברים ספציפיים בכל מה שנוגע לפלטפורמות שיווק דיגיטליות שזה בהחלט מדהים. למעלה מ-16 מיליון משתמשים, רבים מהם עצמאים, מנהלי שיווק ויוצרי תוכן. בוא נגיד שכל כך הרבה אנשי שיווק במדיה חברתית לא יכולים לטעות. Hootsuite יכולה לעזור לכם לפרסם תוכן, לתכנן את הגאנטים שלכם במדיה החברתית, ליצור זרמים ספציפיים לחשבון ששומרים על סדר ועקביות, ולארגן את התקשורת החברתית שלכם במגוון פלטפורמות במקום אחד. אבל יש עוד תכונות נישתיות יותר שתגלו בזמן השימוש בכלי. לדוגמה, הנה שתי תכונות חברתיות של Hootsuite שאתם לא תוכלו לחיות בלעדיהן:

קטלוג רעיונות להשראה

אם אתם דופקים את הראש בקיר בגלל שאתם לא מוציאים רעיון. והגאנט שלכם נראה כמו רצף של תמונות חסרות השראה? Hootsuite יכולה לתת לכם מגוון רעיונות שיסייעו לכם להתגבר על תקופות יובש יצירתי. לבחון רעיונות בתחומים דומים לתחומים שאתם פועלים בהם ולהבין את הכיוון שאתם מעוניינים ליצור בו רעיון אחד או מגוון רעיונות. אתם יכולים לדפדף במקור ההשראה כמעט האינסופי הזה של רעיונות חדשים לתוכן מדיה חברתית. כל רעיון לתוכן מכיל שלושה חלקים. פוסט לדוגמה שתוכלו לפתוח ב-Composer כדי להתאים אישית ולתזמן אותו. תיאור של איך ומתי להשתמש בו רשימה של שיטות עבודה מומלצות ליצירת וריאציות על הרעיון שבחרתם.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

הזמן הטוב ביותר לפרסום

עוד תכונה מדהימה של Hootsuite Analytics נותנת לכם הצעות אוטומטיות למועד הטוב ביותר לפרסום בהתבסס על הקהל הייחודי שלכם. אתם לא צריכים לעשות שום מחיקת נתונים בעצמכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לתזמן את התוכן שלכם לעתיד, ולבחור את הזמן המתאים, Hootsuite יציע עבורך הצעות. למי זה מתאים: יוצרי תוכן, מנהלי מותגים, משווקים ובעלי עסקים קטנים. עסקים בכל הגדלים.

2. Brandwatch

Brandwatch הוא שילוב של ניטור חברתי עבור Hootsuite. זה מאפשר לכם לעקוב ולנתח מילות מפתח, אזכורים למותג והפעילות הכללית של הקהלים שלכם בקנה מידה גדול. אתם יכולים בקלות לעקוב, ללמוד ולעצב את השיחה סביב המותג שלכם, לשיטה הזאת קוראים ניטור מותג. עם Brandwatch, אתם יודעים מה הקהל שלכם אומר עליכם ועל מגוון נושאים הקשורים למותג ולתעשייה שלכם. לאחר מכן, תוכלו לספק תוכן שמדבר על מה שרלוונטי עבורם או להשתתף בשיח על המותג שלכם. למי זה מתאים: משווקים, יוצרי תוכן, מנהלי מותגים. עסקים בכל הגדלים.

מחקר מילות מפתח וכלי שיווק SEO

כלי מחקר מילות מפתח הם חיוניים להקמת אסטרטגיית שיווק מוצלחת בתחום SEO. בין אם אתה מנכ"ל חברה גדולה או בעל עסק קטן, כולם צריכים משחקים על פי אותם כללי SEO. וכשאתם משחקים נכון על המגרש של מנועי החיפוש עם הכלים הנכונים, אתם יכולים לדחוף את המותג שלך לראש תוצאות החיפוש.

מחקר מילות מפתח וכלים שיווקיים לקידום אתרים יכולים לעזור לכם לעקוב אחר מגמות חיפוש, ליצור תוכן רב עוצמה ולייעל את הנראות שלכם בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?
איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

3. Ahrefs

Ahrefs הוא אחד מכלי מחקר מילות המפתח הפופולריים ביותר שיש, ומסיבה טובה. יש לו מגוון של תכונות, כמו ערכת כלים לקידום אתרים ALL IN ONE המאפשרת לכם לבקר ולבצע אופטימיזציה של האתר שלכם. אתם יכולים גם לבדוק את האתרים של המתחרים ולגלות את מילות המפתח עבורן הם מדורגים, לגלות את התוכן עם הביצועים הטובים ביותר בתעשייה שלכם ולעקוב אחר התקדמות הדירוג שלכם. Ahrefs מקל על גילוי מילות מפתח רווחיות שיעזרו לכם לשפר את התוצאות בדירוג האתר שלכם תוך זמן קצר. למי זה מתאים: משווקים, אסטרטגים לקידום אתרים, בעלי עסקים קטנים וצוותי שיווק עבור תאגידים ברמת הארגון.

4. SEMrush

SEMrush הוא כלי נהדר נוסף לחקר מילות מפתח עבור כל משווק או אסטרטג SEO. זה עוזר לזהות מילות מפתח ממוקדות בעלות זנב ארוך מאוד שיכולות להראות שיפורים משמעותיים בתנועה והמרות מקוונות. בנוסף, הרעיונות למילות מפתח מועילים במיוחד בעת סיעור מוחות של מילות מפתח חדשות לדירוג. SEMrush מספק ממשק רב עוצמה וקל למצוא בו במהירות מילות מפתח ממוקדות אידיאליות עבור מסעות פרסום SEO או יצירת תוכן. הוא מציע גם ערכת כלי מדיה חברתית הכוללת ניתוח מתקדם של מדיה חברתית. למי זה מתאים: משווקים, אסטרטגים לקידום אתרים, בעלי עסקים קטנים וצוותי שיווק עבור תאגידים ברמת הארגון.

5. GOOGLE KEY PLANNER

מתכנן מילות המפתח של גוגל הוא כלי מחקר לכל מי שמחפש לשפר את הפרסום שלו, לייעל את ביצועי מילות המפתח שלו ולייעל את מאמצי ה-SEO שלו. מה הדבר הכי טוב בכלי הזה? זה בחינם. מתכנן מילות המפתח של גוגל הוא חלופה חסכונית לכלי שיווק SEO יקרים. בנוסף, הוא מציע ניתוח עדכני לגבי ביטויי החיפוש היעילים ביותר שהעסק שלכם צריך למקד. כמובן, יש לו כמה מגבלות בהשוואה לכלי השיווק באינטרנט השולטים שהזכרנו קודם. למי זה מיועד: עצמאים, יוצרי תוכן, משווקים עם תקציבים קטנים, בעלי עסקים קטנים.

עיצוב גרפי וכלים לשיווק וידאו

כלים לעיצוב גרפי וכלי שיווק בווידאו הם בעלי ערך רב בעת יצירת תוכן מקוון שאמור לעניין את הלקוחות שלכם. העולם של היום נשלט על ידי מסרים חזותיים, מה שהופך את הנכסים המקוונים בעלי מראה מקצועי לכל כך חשוב. אם אתם לא בעלי חוש אמנותי, אתם יכולים להתנהל באופן חובבני ובאופן כזה שעשוי לפגוע במאמצי השיווק שלכם. גרפיקה וסרטונים אסתטיים יכולים לעזור לכם למשוך צופים ולהוסיף רמה של אמינות למותג שלכם. הכלים האלה מקלים על יצירת תוכן איכותי תוך מזעור עלויות ומאמץ. קלות השימוש הזו והוויזואליה המדהימה הופכים את הכלים הללו לפשוטים עבור כל עסק.

פיתוח תוכן ייעודי לכל מטרה
איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

6. CANVA

ישראלים מאוהבים בכלי הזה. בין היתר כי הוא בחינם. הוא עשיר בתבניות ואינטואיטיבי! Canva הוא אחד מכלי העיצוב הגרפי המקוונים היחידים שמציעים את כל הטמפלטים והאפשרויות לעיצוב. מדובר בספרייה ענקית של תבניות ותמונות מוכנות מראש, כך שקל ליצור סרטון וידאו עם גרפיקה מדהימה תוך דקות. ממשק הדראג אנד דרופ האינטואיטיבי שלהם הופך את התהליך לפשוט עוד יותר, וחוסך לכם את כאבי הראש הכרוכים בעבודה עם כלי גרפי ללא ידע הטכני הדרוש. אתם יכולים גם ליצור בקלות סרטון אנימציה ב-Canva באמצעות אחת מהתבניות המוכנות מראש. לאחר מכן, להשתמש בתוכנת עריכת הווידאו שלהם כדי להפוך את הסרטון שלכם לייחודי ומותאם בשבילכם. תוכלו ליצור את סוג הסרטון שאתם רוצים תוך דקות בשיטת דראג אנד דרופ. הכלי המקוון של קאנבה מציע גם תכונות עוצמתיות כגון פילטרים לתמונות, עורכי דואר אלקטרוני ויכולות שיתוף פעולה בצוות. אה, ו-Canva משתלב בצורה מושלמת עם Hootsuite.

7. Visme

Visme הוא עוד כלי עיצוב חינמי ואינטואיטיבי. אם Canva מתמקדת בפשטות, Visme מצוינת עבור עיצובים מורכבים יותר, כמו אינפוגרפיקה או מצגות. יש לו טונות של תבניות בסגנון מקצועי לבחירתכם. ההתמקדות של Visme בתבניות לקידום עסקים מקלה על צילום סרטון הסבר בסגנון תאגידי. אלה שימושיים במיוחד בעת הפקת נכסים עבור הצוות הפנימי שלכם. עם Visme, אתם יכולים ליצור בקלות תוכן וידאו פנימי וחיצוני שיכול לעזור לכם לקדם את המטרות העסקיות שלכם. למי זה מתאים: לא-מעצבים שצריכים ליצור נכסים, למשווקים עם מצגות של לקוחות ויחידים.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

כלי אנליטיקה

כלי ניתוח נתונים הם פריט חובה לכל מיזם שיווק דיגיטלי. אם אתם לא מודדים את הטקטיקה והאסטרטגיה שלכם, אתם לא יכולים לדעת מה עובד ומה לא. כשזה מגיע לכלי ניתוח, בחרו כאלה שמשרתים את המטרות העסקיות הספציפיות שלכם, בין אם זה תובנות לגבי אופטימיזציה של הפעילות שלכם, הגדלת המכירות, שיפור חווית הלקוח או כל הדברים האלה יחד. הכלים הנכונים יעזרו לכם להפחית את שיעור הנטישה שלכם באתר ולחזות מגמות עתידיות על סמך נתוני הצרכנים שנאספו.

8. גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הוא הוכחה לכך שאתם לא צריכים תקציב גדול כדי להתעדכן בנתונים שלכם. זה בחינם לשימוש ויעזור לכם להבין טוב יותר את התנועה באתר שלכם. עבור האנשים בעלי האובססיה החברתית, Google Analytics יכול לתת לכם תובנות מפורטות על התנועה וההמרות בפלטפורמות החברתיות. אתם תקבלו תובנות לגבי האופן שבו מבקרים מקיימים אינטראקציה עם האתר; תוכלו לעקוב אחר מסעות פרסום שיווקיים ולקבל נתונים חשובים על הדמוגרפיה של הלקוחות שלכם. לאחר מכן, תוכלו לבצע אופטימיזציה של האתר והקמפיינים שלכם עבור מעורבות משתמשים טובה יותר ביחס המרה גבוה יותר. למי זה מתאים: לכל מי שיש לו אתר אינטרנט, החל ממנהלי אתר מקצועיים ועסקים קטנים ועד לחברות ארגוניות גדולות יותר.

פיתוח וניהול מכונות שיווק אוטומטיות
איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

9. Hotjar

Hotjar, כלי ניתוח פופולרי, מציע לכם תובנות לגבי האופן שבו הצרכנים שלכם מקיימים אינטראקציה עם האתר והאפליקציות שלכם. התוכנה יודעת ליצור מפות חום או הקלטות וידאו שבהן אתם יכולים לצפות בנתיב שהגולשים שלכם עוברים, היכן הם משתהים והיכן הם מתרחקים במהירות. הוא שימושי מאוד באתר סחר גדולים ובאתרי צרכנים שנדרשת בהם חקירה לגבי איכות התנועה של הגולש. לדוגמא, כמה מהם נוטשים עגלה? כמה מהם משתהים ליד מוצר. איזה מוצר הוא מועדף בנתיב התנועה שלהם. את כל זה אתם רואים בוידאו. לא בנתונים יבשים. תנועת העכבר נראית בבירור, אתם ממש יכולים לחוש בתנועה של הגולש בתוך האתר שלכם ולא רק לקבל נתונים יבשים לגביו.  התכונות של Hotjar שימושיות ללא ספק בכל הנוגע ליצירת מפות מסע של משתמשים או הבנת התחומים ב-UX שלכם שזקוקים לשיפור. למי זה מתאים: צוותי מוצר ומעצבים, מעצבי UX ואנשים המעוניינים להבין טוב יותר את המסע של המשתמש שלהם.

כלים לשיווק בדוא"ל

לא קשה להבין מדוע כלי שיווק בדוא"ל הם פריט חובה לעסקים מכל הצורות והגדלים. שיווק בדוא"ל מתגאה בהחזר ROI ממוצע של $45 לכל $1 שהוצא. ועם הכלים הנכונים, אתם יכולים למקסם את הרווח הזה ולהפוך אותו ליעיל ואפקטיבי. כלי שיווק בדוא"ל הופכים את ניהול הרשימות של הלקוחות, אוטומציה ועיצוב קמפיינים ומעקב אחר תוצאות לפשוט ביותר. עם היכולת לנטר שיעורי פתיחה, קליקים, המרות ועוד, כלים לשיווק באמצעות דוא"ל מספקים תובנות חשובות לגבי התנהגות הלקוחות שלכם.

10. Mailchimp

Mailchimp היא אחת מחברות SaaS לשיווק אימייל המובילות בעולם. הם מציעים יכולות אוטומציה, תבניות ליצירת תוכן וכלי מסעות פרסום משולבים בכל ערוצים. בנוסף, Mailchimp מקל על יצירת אימיילים בעלי מראה מקצועי עם ממשק דראג אנד דרופ. Mailchimp היא פלטפורמת שיווק בדוא"ל ALL IN ONE. הם מציעים כלים לאוטומציה, תובנות, יצירת תוכן ונתוני קהל. Mailchimp משתלב גם עם Hootsuite.

11. MARKETO

Marketo נוקט בגישה קצת יותר אישית לשיווק בדוא"ל מאשר Mailchimp. הכלי הזה מאפשר לנהל רשימות מרובות עבור לקוחות שונים והכל במקום אחד. Marketo מציע מערכת הניתנת להתאמה אישית עם תבניות דוא"ל שימושיות. אתם יכולים לבנות אימייל מותאם אישית ולתכנן וליצור קמפיינים. בדרך זו, תוכלו לשלוח אימיילים אישיים המבוססים על רכישות קודמות ותחומי עניין של הלקוח שלכם. למי זה מתאים: משווקים, סוכנויות ועסקים קטנים עד בינוניים. מי שרוצה לבצע מכירות בהתאמה אישית.

17 טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק
איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

כלים לבניית דף נחיתה ואיסוף לידים

אם אתם רוצים להגדיל את ההמרות באתר ולייצר לידים, אז תצטרכו דף נחיתה וכלי איסוף לידים. על ידי יצירת דפים אטרקטיביים ומושכים שתוכננו במיוחד להמרה, תטפחו קשרים רבי עוצמה עם לקוחות פוטנציאליים. כלים לאיסוף לידים עוזרים לגולשים לפעול בקלות רבה יותר על ידי מתן תהליכים פשוטים ואינטואיטיביים. בעיקרו של דבר, השילוב הנכון של תוכן, ויזואליה וקריאות לפעולה נותן למשתמשים שלכם נתיב טבעי להמרה.

12. Linktree

אם אתם, נניח, בלוגרים בתחום האוכל, עסק במסחר אלקטרוני או כל מותג שמתעניין במכירה חברתית, אולי תרצו לקשר יותר מכתובת אתר אחת בביוגרפיה שלכם באינסטגרם. אבל יש לנו בעיה, אינסטגרם לא תאפשר זאת מבחינה טכנית. היכנסו ל-Linktree: אחד מכלי דף הנחיתה הטובים ביותר של קישור-בביו. Linktree מאפשר לכם ליצור ולהתאים אישית קישור ביוגרפי. עם זה, אתם יכולים לחבר כל דבר שיש לכם לכתובת URL, כמו הקישורים החברתיים שלכם, אתר אינטרנט, חנות, סרטונים, מוזיקה, פודקאסט ואירועים. בנוסף, קל להגדיר את Linktree, כך שתפיקו את היתרונות תוך זמן קצר. למי זה מתאים: משווקים, יוצרי תוכן ומותגים ברשתות החברתיות שרוצים לשתף יותר מקישור אחד.

13. Unbounce

Unbounce הופכת יצירה, אופטימיזציה והשקה של דפי נחיתה לפשוטה. עם תכונות בדיקות ה-A/B טסטיניג והניתוח המובנות שלו, אתם יכולים לקבוע בקלות אילו רכיבי עמוד מספקים את המרב עבור הכסף שלכם. זה דף נחיתה וכלי איסוף לידים במקום אחד. העורך האינטואיטיבי של Unbounce מאפשר אפילו למאותגרי העיצוב שבינינו להתאים אישית את אחת מהתבניות המובנות מראש שלהם. תוכלו להעניק לכל עמוד מראה ותחושה אישיים תוך הסתמכות על אסטרטגיות מוכחות להצלחה. וברגע שהם מתפרסמים, ניתוח מתקדם מאפשר לכם לדעת בדיוק איזה אלמנטים משפיעים על המבקרים שלכם בדף ואיזה אלמנטים מיותרים.

כלי פרודוקטיביות ושיתוף פעולה

כלי שיתוף פעולה ופרודוקטיביות יכולים לשפר משמעותית את התקשורת בתוך הארגון. עם השתלטות העבודה מרחוק, השיחות במטבח ופגישות חדר הישיבות הוחלפו בתקשורת מקוונת.

מגוון כלים פשוטים כמו צ'אט, שיחות ועידה בווידאו ואחסון מסמכים מבוסס ענן מקלים על העבודה, בין אם אתם עובדים לבד או עם שותפים. על ידי מתן אפשרות לחברי צוות לשתף פעולה בקלות בפרויקטים, הכלים האלה עוזרים להוריד את רמת העומס בניהול משימות מורכבות.

איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?
איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

14. Slack

אם השתמשתם בעבר ב-Slack, אתם יודעים שהוא מנצח את רוב הכלים האחרים לתקשורת הקשורה לעבודה. בתוך האפליקציה, יש לכם ערוצים ציבוריים ופרטיים שבהם אתם יכולים להצמיד הודעות חשובות או לשתף קבצים. זה משתלב בקלות עם כלי תקשורת ושיתוף פעולה אחרים כמו זום ו-Google Drive. Slack עובד כמעט על כל דבר, מהטלפון שלכם ועד המחשב הנייד והטאבלט. רק ודאו שאתה מכבים את ההתראות בלילה, שכן הפינג הקלאסי של Slack יכול לגרום לאפקט פבלובי ללחץ הקשור בעבודה.

15. AIRTABLE

Airtable היא פלטפורמת שיתוף פעולה מבוססת ענן. היכולות של הכלי הזה רחבות ומרחיקות לכת, אבל בבסיסו Airtable היא פלטפורמה היברידית. שילוב של מסד נתונים-וגיליון אלקטרוני שבו ניתן לקשר רשומות ולאחסן מידע. Airtable מתאימה עבור שיתוף פעולה בפרויקטים, מיפוי גאנטים או לוחות זמנים, ויצירת תוכניות או אסטרטגיות קלות לעיכול. יש לו טונות של תבניות כדי להתחיל, החל מגאנטים של תוכן ועד למעקב אחר קמפיינים שיווקיים והשקות מוצרים.

Google Sheets .16

Google Sheets הוא כלי שיתוף פעולה קלאסי. אתם יכולים ליצור גיליון אלקטרוני ב-Sheets, לשתף אותו עם כל הצוות או הלקוחות שלכם, ואז לתקשר הלוך ושוב על ידי הערות על התבניות המדוברות. Google Sheets מארח גם מספר תבניות שמנהלי פרויקטים יאהבו, כמו לוחות זמנים של פרויקטים, תוכניות ומעקבים. יש לו פונקציונליות צ'אט של Gantt כך שתוכלו לראות במבט חטוף את תאריך ההתחלה של הפרויקט שלכם ואת לוחות הזמנים של המשימה. למי זה מתאים: סוכנויות, עסקים גדולים עד קטנים, מנהלי פרויקטים, משווקים ויוצרי תוכן.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו. יש לנו מגוון כלים שיסייעו לכם להפוך את השיווק הדיגיטלי לכלי רב עוצמה בארגון.

אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה זמן לנסות להגיע אליו ולייצר איתו מעורבות שתוביל למכירה. החלוקה היא בין הפלטפורמות השונות. משחקים, רשתות חברתיות, רשתות חברתיות מקצועיות ורשתות חיפוש ותוכן. אם יש לכם עסק, חברה או שירות מקוון אתם יכולים לשפר את הנוכחות העסקית שלכם כדי להגדיל את הסיכויים לפגוש בלקוח במגוון פלטפורמות ולהוביל אותו במשפך לקראת מכירה. מה שאנחנו יודעים בוודאות ש-97% מהצרכנים נכנסים לאינטרנט כדי למצוא ולחקור עסקים מקומיים.

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים בפני קהל גדול יותר. והכי חשוב, כאן תלמדו להציג את המוצרים לקהל הנכון. עבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני, פייסבוק מציעה דרך קלה למיקוד לקוח מאוד ספציפי ולהוביל אותו לאתר שלכם. בעזרת טריקים וטיפים מסוימים, אתה יכול לסחוט מהם ערך רב עוד יותר. אתם יכולים לקבל יותר קליקים, יותר לקוחות ממוקדים ויותר מכירות.

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא הרבה מאוד תנועה רבת ערך לעסק שלכם, טעות אחת בלבד יכולה לשרוף את התקציב. ללא טיפול מתאים, חשבון Google Ads יכול להפוך במהירות למהלך שיווקי יקר ובזבזני. זו הסיבה שאנחנו מציעים לכם מדריך שיעזור לכם להימנע מטעויות שגורמות לקמפיינים עם ביצועים גרועים בתשלום לקליק (PPC)לשרוף את התקציב ולגרום לכם לשלם הרבה יותר על כל הקלקה. מבלי שתוכלו להגיע לאחוזי המרה גבוהים.

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק גדול מהחברות והעסקים מתקשים להתמודד עם המורכבות של המשימות ואופי הפעילות. השאלה אם הפעילות אכן מניבה תוצאות או שהיא מתסכלת את בעלי החברה והמנהלים. המשמעות, פעילות שיווקית בתנאים של תחרות מטורפת על תשומת הלב של הצרכן. הרעש התקשורתי הוא קיצוני. חברות נאלצות להתמודד עם צרכנים שנחשפים לאלפי מסרים ביום. אם פעם היה קל להגיע לצרכן בדיגיטל. היום הפעולה היא כמעט בלתי אפשרית. שיווק בתנאים של אי ודאות וכאוס מוחלט. השיווק הדיגיטלי התמקצע. הוא דורש הבנה מרובת ממשקים. ריבוי הפלטפורמות מקשה על הפעילות השיווקית. הפניית המשאבים הופכת למורכבת וקיים קושי לאתר פלטפורמה שדרכה אפשר לעמוד באופן עקבי וליהנות מהחזר השקעה

תפריט נגישות