הפקת פודקאסטים

חשיבה זורמת

הוקינג דיגיטל מפיקים פודקאסטים במגוון תחומים.

נדלן, משפט, אדריכלות, צרכנות, רפואה, ייעוץ אישי, כלכלה, תזונה ועוד. אנשים מאזינים לתוכניות פודקאסט בכל מקום, אחרי הכל. הפרקים שנפתח עבורכם יכולים ללוות את הנסיעה היומית שלהם. מאזינים יכולים לשמוע את הקול שלכם כשהם בבית, בעבודה, כשהם מתאמנים, מטיילים ועוד.זו יכולה להיות דרך מצויינת לבנות קשר רגשי אמיתי, כזה שגורם לקהל היעד שלכם להרגיש כאילו הוא מכיר אתכם באופן אישי. לדוגמא, מנכ"ל יכולים לקפוץ למים ולהפיק סדרת תכניות פודקאסט שתגרום ללקוחות היעד של החברה להכיר אותה מזווית אישית של הגורם הבכיר ביותר בחברה. מיליוני תוכניות פודקאסט מופקות מדי חודש. באופן דומה, יותר ויותר אנשים פונים לפודקאסטים למידע, עצות ובידור.

אנחנו חיים בשנת שיא בהאזנות לפודקאסטים. כפי שמתברר, אנשים מבלים 15 מיליארד שעות בהאזנה לתוכניות עד כה השנה. לשם השוואה, בילינו 12 מיליארד שעות על אותה פעילות רק לפני שנתיים.

הפוטנציאל הוא מטורף. הערכות שונות טוענות כי המספר הכולל של מאזיני הפודקאסטים בארה"ב בלבד יגיע ל-100 מיליון בשלוש השנים הקרובות. זה כמעט אחד מכל אמריקאי שלישי. בישראל הפודקאסט הפך לכלי שיווקי מצויין בעיקר שמדובר בקהל יעד איכותי ומשכיל. רוצים לפתח סדרת פודקאסטים? דברו איתנו. 

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

הפתרונות שלנו

פיתוח
ושיווק
תוכן

פיתוח
אסטרטגיה
דיגיטלית

שיווק
ברשתות
חברתיות

בניית
דפי נחיתה
חכמים
אופטימיזציה
של
תוכן
שיווק
מסעות
פרסום
שיווק
במנועי
חיפוש SEM
הפקות
וידאו לכל
פלטפורמה
הפקת
פודקאסטים
אופטימיזציה
למנועי חיפוש SEO
פיתוח
אפליקציות

שיווק
משפיענים

תפריט נגישות