פיתוח וניהול מכונות שיווק אוטומטיות

חשיבה שיווקית

אנו מציעים לעסקים אוטומציה שיווקית המאפשרת לחברות למקד ביעילות ללקוחות מסרים שיווקיים אוטומטיים על פני מגוון ערוצים, כולל דואר אלקטרוני, אתרים, מדיה חברתית והודעות טקסט כדי ליצור לידים מבושלים. הטכנולוגיה מתממשקת עם ניהול קשרי לקוחות (CRM) והיא משמשת בדרך כלל את מחלקות השיווק כדי לייעל את העבודה ולהסיר משימות חוזרות ונשנות מתזרימי העבודה של הצוות.

שיווק מבוסס חשבון לקוח, ניתוח CRM, ניהול קמפיין, שיווק נכנס, ניהול לידים, החזר ROI שיווקי, מיקוד ופילוח ושיווק חברתי.

תוכנות האוטומציה השיווקית מבית הוקניג מנהלים את המרכיבים המקוונים של מסע הפרסום באינטרנט, כולל ניתוח נתונים שיכול ליצור תוכן מותאם אישית מדויק יותר ללקוחות בודדים כדי להגביר מעורבות והכנסות. התוצאה שיפור במדדי הרווחיות של החברה.

יישומי בינה מלאכותית (AI), כגון צ'אט בוטים, יכולים לסייע לחברה לדייק את התקשורת עם הלקוחות ולהוביל את הליך המכירה אל נקודת סגירה מתקדמת.  

האינטגרציה שהוקינג דיגיטל מייצרים הופכת חשובה כאשר פעולות השיווק של החברה מסתמכות על סקר, אימייל, מדיה חברתית או אפליקציית צ'טבוט עבור מאמצי יצירת לידים נכנסים. תהליכי השיווק יכולים להמשיך ללא קשר באיזה תוכנת CRM החברה עושה שימוש. למעשה, הם פועלים ככלי מתווך המחבר בין אלפי כלי אוטומציה של שיווק נישה ומערכות CRM גדולות, בהן נמצאים נתוני הלקוחות של החברה. רוצים לשפר רווחיות בעזרת כלי אוטומציה? דברו איתנו.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

הפתרונות שלנו

פיתוח
ושיווק
תוכן

פיתוח
אסטרטגיה
דיגיטלית

שיווק
ברשתות
חברתיות

בניית
דפי נחיתה
חכמים
אופטימיזציה
של
תוכן
שיווק
מסעות
פרסום
שיווק
במנועי
חיפוש SEM
הפקות
וידאו לכל
פלטפורמה
הפקת
פודקאסטים
אופטימיזציה
למנועי חיפוש SEO
פיתוח
אפליקציות

שיווק
משפיענים

תפריט נגישות