פיתוח תוכן ייעודי

חשיבה דיפרנציאלית

ל-70% מהמשווקים אין אסטרטגיית תוכן עקבית או משולבת. בלי אסטרטגיית תוכן עקבית, תבזבזו יותר זמן וכסף על תפעול, תאבדו לקוחות פוטנציאליים בגלל תוכן לא יעיל, ולא תצליחו להשיג נכסים עסקיים שיובילו להמרות ולשיפור ברווחיות. הוקינג דיגיטל מעמידה לרשותכם מפתחי תוכן מהשורה הראשונה שמבטיחים לכם תכנון ופיתוח תוכן איכותי, מותאם לכל פלטפורמה באינטרנט.

אנחנו לומדים ביסודיות את ערכי החברה או העסק ומתרגמים אותם לאסטרטגיית תוכן שנועדה לשפר את מדד המעורבות עם הלקוחות. הסביבה העסקית שבה אתם פועלים עוברת ניתוח הן ברמת קהל היעד והן ברמת המתחרים. התוצאה תוכן ממותג, מותאם ומבדל שמצליח לבלוט בתוך הרעש התקשורתי ולשפר את ביצועי המכירות של החברה, בכל פלטפורמה. כדי לנצח את קרבות השיווק הוקינג דיגיטל מעמידה לרשותכם צוות עסקי הכולל: אסטרטג תוכן, קמפיינר ומפיק שאמון על פיתוח ויצירת התוכן בכל סגנון ולכל מטרה. פוסטים, מאמרים, כתבות שיווקיות, סרטונים, אימג'ים בתאימות לאסטרטגיית התוכן של החברה.

הוקינג דיגיטל מלווים את הפעילות השוטפת ברשתות החברתיות ומפיקים על בסיס קבוע תוכן ממותג שיוצר מעורבות גבוהה ומצטיין בהחזר השקעה. הניסיון הרב שצוותי התוכן שלנו צברו מבטיחים לכם מדדי בולטות גבוהים ושיפור משמעותי ברווחיות הן בפעילות האורגנית והן באמצעות פרסום ממומן. רוצים לשפר רווחיות באמצעות תוכן? דברו איתנו.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

הפתרונות שלנו

פיתוח
ושיווק
תוכן

פיתוח
אסטרטגיה
דיגיטלית

שיווק
ברשתות
חברתיות

בניית
דפי נחיתה
חכמים
אופטימיזציה
של
תוכן
שיווק
מסעות
פרסום
שיווק
במנועי
חיפוש SEM
הפקות
וידאו לכל
פלטפורמה
הפקת
פודקאסטים
אופטימיזציה
למנועי חיפוש SEO
פיתוח
אפליקציות

שיווק
משפיענים

תפריט נגישות