דו"ח הוקינג דיגיטל בחינם

חשיבה ביקורתית 

קבלו דו"ח הוקינג דיגיטל במתנה. האתר שלכם הוא נציג המותג המקוון שלכם. בשנת 2020, מחקר מקינזי על התנהגות צרכנים גלובלית ב-45 מדינות אישר שצרכנים מחליפים מותגים בקצב חסר תקדים, עם העדפה למותגים שאפשר לבטוח בהם. בין היתר, היכולת לבצע קניות באתרי איקומרס בקלות, באמצעות אפליקציה או אתר אינטרנט המשקפים את המותג שהם מכירים וסומכים עליהם, היא מכרעת. מבקרים באתר שמתקשים לנווט בקלות או שחווים שגיאות, פיגורים, קישורים שבורים, ליקויי אבטחה או עיצוב אינטרנט שלא מצליח לשקף את המותג הלא מקוון, ינטשו במהירות את האתר שלכם ויעברו למתחרים. תחזוקה שוטפת של האתר תבטיח שהאתר שלכם משכנע את המבקרים להישאר ולרכוש מוצר או שירות. 

איך תחזוקת אתרים משפיעה על המכירות?

אתר אינטרנט מתפקד באופן אופטימלי הוא חיוני לעסק שלכם ובנייתו והשקתו אינם מספיקים. אתה צריכים להתחייב לתחזוקה שוטפת כדי להבטיח שהוא ימשיך לתמוך במותג שלכם ולייצר הכנסה.

ביצועי הנכסים הדיגיטלים שלכם הם קריטים

אתרים ואתרי מסחר תוכננו ונבנו במיוחד כדי לשמור על מבקרים במסע הרכישה ולעודד אותם לרכוש מוצר או שירות. כל תקלה, הודעות שגיאה, חומות אבטחה לא מעודכנות ופרטי מוצר או מחיר לא מדויקים, יעוררו חששות בקרב הקונים לגבי מהימנות החנות המקוונת והשימוש בה בנתונים אישיים.

תחזוקת האתר נועדה להבטיח שהחנות המקוונת שלכם תפעל כל הזמן משום שהיא חיונית כדי למקסם את המכירות שלכם. האתר שלכם פעיל, חי ונושם 24/7

צרכנים לא רק רוכשים מוצרים באינטרנט מיום ראשון עד שישי בשעות פעילות מסחרית רגילה. הם מצפים שהחנות המקוונת תהיה פתוחה ומתפקדת במלואה בכל זמן ובכל מקום. תחזוקת האתר חיונית כדי להבטיח שניתן לגשת לאתר ולהשתמש בו 24/7 ובכל מכשיר, בין אם קונה פוטנציאלי יושב בבית או בתנועה.

קבלו מהוקינג דיגיטל במתנה, דו"ח מפורט של כל ביצועי הנכסים הדיגיטלים של החברה.

איך משפרים רווחיות? נרשמים לקבלת דו"ח הוקינג דיגיטל, בחינם. מה כולל הדו"ח? בדיקת תחזוקה וביצועי אתר, ניתוח נוכחות מותג, ניתוח תוכן ותאימות מסרים, מילות מפתח מתחרים, בדיקת חשבונות ברשתות חברתיות, ביצועי קמפיינים לדוגמא. מלאו פרטים ונחזור אליכם עם דו"ח מפורט. מתנה מהוקינג דיגיטל. 

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

הפתרונות שלנו

פיתוח
ושיווק
תוכן

פיתוח
אסטרטגיה
דיגיטלית

שיווק
ברשתות
חברתיות

בניית
דפי נחיתה
חכמים
אופטימיזציה
של
תוכן
שיווק
מסעות
פרסום
שיווק
במנועי
חיפוש SEM
הפקות
וידאו לכל
פלטפורמה
הפקת
פודקאסטים
אופטימיזציה
למנועי חיפוש SEO
פיתוח
אפליקציות

שיווק
משפיענים

תפריט נגישות