פיתוח ושיווק תוכן ממיר

 תוכן, תוכן, תוכן…

למעשה כל פעולת שיווק באינטרנט היא חלק ממהלך תוכן. מיליוני לקוחות מסתמכים בכל יום על מידע מקוון שיכול לעזור להם לקבל החלטות רכישה. הוקינג דיגיטל יוצרים תוכן ממיר באמצעות מחקר, כתיבה, איסוף מידע, אינפוגרפיקה, חומר אודיו ווידאו.

לאחר מכן מפיצים אותו באמצעות אסטרטגיות תוכן ללקוחות הקיימים או הפוטנציאליים שלכם, בהתאם למקום שבו הם נמצאים במשפך המכירה. אז איך אנחנו מגיעים ללקוחות פוטנציאליים במהלך תהליך קבלת ההחלטות? אנחנו יוצרים איתם שיחות מכירה אינטליגנטיות, בסיוע פיתוח תוכן. לדוגמה, אם מישהו מחפש לקנות טלפון בתקציב של $300, אנחנו מציגים תוכן אתר בצורה של פוסטים בבלוג, רשימות, תרשימים השוואתיים, סקירות וידאו, אינפוגרפיקה ועדויות לקוחות שמחפשים טלפונים בתקציב של $300. זה כמובן לא מספיק. אנחנו חייבים להביא את המידע אל הלקוח. כאן נכנסת לתמונה האסטרטגיה. אנחנו משתמשים בטקטיקות שיווק ומפיצים את התוכן הרלוונטי לאנשים הרלוונטיים. התוכן שלנו מעניק מידע ומשפר את מדד האמון.

תוכן ממיר דוחף לקוחות לנקוט פעולה

זה דוחף אותם לנקוט פעולה כלשהי, כגון הרשמה לניוזלטר שלכם או לקבל הצעה רלוונטית למידע שחיפשו. איזה סוג של תוכן אנחנו מפתחים? מפתחי התוכן שלנו יוצרים תוכן מסוגים שונים: דפים לבנים, ספרים אלקטרוניים, פוסטים בבלוגים, פוסטים בפלטפורמות חברתיות, עדויות לקוחות, פודקאסטים, תבניות עסקיות, אינפוגרפיקה או סרטונים. תהליך פיתוח התוכן כולל את השלבים הבאים: כתיבה, יצירה או אוצרות של תוכן, אסטרטגיית תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוֹצָאָה לְאוֹר, קידום תוכן, מדידת ביצועים ואנליטיקה, שימוש בבינה מלאכותית, שיפור הפלטפורמה. אנחנו מתמחים בתהליך פיתוח תוכן מותאם לכל פלטפורמה. הגיע הזמן שתפיקו את המקסימום מהתוכן שלכם על ידי אסטרטגית תוכן ממוקדת בתוצאות. התוכן שאנחנו מייצרים הוא מרתק, אינפורמטיבי ומשכנע, כדי לייצר תנועת מבקרים נרשמים, פעילים, משתפים, מתנסים במוצרים או בשירותים שלכם, ולבסוף קונים אותם.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

הפתרונות שלנו

פיתוח
ושיווק
תוכן

פיתוח
אסטרטגיה
דיגיטלית

שיווק
ברשתות
חברתיות

בניית
דפי נחיתה
חכמים
אופטימיזציה
של
תוכן
שיווק
מסעות
פרסום
שיווק
במנועי
חיפוש SEM
הפקות
וידאו לכל
פלטפורמה
הפקת
פודקאסטים
אופטימיזציה
למנועי חיפוש SEO
פיתוח
אפליקציות

שיווק
משפיענים

תפריט נגישות