בניית משפכי שיווק חכמים

איך מביאים תנועה לאתר?

ייעוץ וליווי עסקי בהקמת נכסים דיגיטלים

איך מביאים תנועה לאתר? אין דבר יותר מתסכל מבעל עסק שלא מצליח להביא לקוחות לעסק. זה לא בהכרח בגלל סוכנות הדיגיטל. אבל זה בהחלט קשור למידת הנכונות לעבוד קשה מאוד כדי לדוג לקוחות חדשים באינטרנט.

 61% מהמשווקים אומרים שהאתגר הגדול ביותר שלהם הוא יצירת תנועה לאתר ולידים. איך עושים את זה? זה בהחלט האתגר מספר אחת של כל בית עסק, חברה או ארגון. אנחנו יכולים להציע לכם עשרות טקטיקות שיווקיות שיביאו לכם לקוחות לאתר. מה שחשוב לומר שלכל תחום יתאימו טקטיקות ייעודיות. אין נוסחה אחידה שמתאימה לכולם.

בלוג עסקי הוא מכונת טרפיק משומנת.

הרבה עסקים מוותרים על בלוג עסקי, בין היתר בגלל המאמץ הכרוך בתפעול התוכן בבלוג. אבל אם תרצו לבשל לקוח, מאמרים בבלוג הם כלי אפקטיבי ביותר. זו הזדמנות נפלאה ליצור היכרות ומעורבות עם הלקוחות. חברות שמפעילות בלוג עסקי מקבלות 97% יותר קישורים לאתרים שלהן. עסקים שמפעילים בלוג מקבלים 55% יותר מבקרים באתר מאשר עסקים שלא. למשווקים עם בלוגים יש סיכוי גבוה פי 13 לייצר החזר ROI חיובי. ככל שתציעו יותר ערך באתר שלכם, כך יהיו יותר סיבות לאנשים לבקר בו. ובלי בלוג, יהיה קשה לבצע את רוב שאר האסטרטגיות בפוסט הזה, או כל פוסט בנושא זה, לצורך העניין.

הקפידו על עיצוב ונראות

השתמשו בכלי עיצוב כמו Canva כדי להמחיש מושגים, להמחיש נתונים וליצור מחדש תרשימים במיתוג שלכם. כאשר אתרים אחרים משתמשים בתמונות שלכם, הם יקשרו חזרה לאתר שלכם. בנוסף, גוגל מציגה יותר תמונות בתוצאות החיפוש הרגילות, מה שמעניק לכם יותר הזדמנויות לדרג ולהגדיל את טווח החשיפה וגם את אחוזי ההקלקה.

שלבו סרטוני וידאו באתר

תוכן מבוסס טקסט הוא בהחלט חשוב. אבל קהל היעד שלכם רוצה שתציגו לו את המותג או המוצר שלכם בעזרת סרטונים.  וידאו יכול למשוך יותר מבקרים ולהשאיר אותם הרבה יותר זמן באתר. קבלו כמה דרכים להשתמש בווידאו כדי לקבל יותר תנועה לאתר: הטמיעו סרטונים בפוסטים בבלוג שלכם, כדי שיוכלו להופיע בתוצאות חיפוש וידאו. בצעו קידום אתרים ב-YouTube כדי להשיג דירוג גבוה יותר ב-YouTube, ואז הוסיפו קישורים לאתר שלכם בתיאור הסרטון. הוסיפו לסרטון  כפתורי הנעה לפעולה ששולחים לקוחות לאתר שלכם. סרטונים ופוסטים בבלוג הם לא סוגי התוכן היחידים שאתם צריכים ליצור כדי לחנך את הקהל שלכם ולבנות אמון. אל תשכחו לשלב אינפוגרפיקה, מדריכים להורדה, תבניות, סמינרים מקוונים ועוד. בזמן שאתה יוצרים מגנטים חזקים שמושכים מבקרים לאתר, אתם תגלו שהם הגיעו אליכם בגלל שיש לכם תוכן עשיר להציע להם.  

איך מביאים תנועה לאתר?

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל
איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

איך מגדילים את התנועה לאתר שלכם בעזרת SEO?

אתם מתמודדים עם בעיה מרכזית באתר שלכם. אי אפשר להוביל תנועה לאתר אם אף אחד לא יכול למצוא אותו.  וכשהדף הראשון של גוגל לוכד 71% מהקליקים של תעבורת החיפוש, אתם צריכים אסטרטגיית SEO. קידום אתרים הוא הטקטיקה שמשלבת אופטימיזציה של אתר למנועי חיפוש כך שהוא יכול להיות גלוי יותר בתוצאות החיפוש עבור שאילתות רלוונטיות. אסטרטגיית SEO היא חיה אחרת לגמרי, אבל הנה היסודות של SEO.

מקדו מילות מפתח…

מילות מפתח הן המילים והביטויים שאנשים מקלידים במנועי חיפוש, וכפי שאתם יכולים לדמיין, יש מילות מפתח שפופולריות יותר מאחרות. באמצעות כלי מחקר מילות מפתח, אתם יכולים לראות, למשל, שמילת המפתח "איך להגדיל את המעורבות באתר" מקבלת רק כ-10 חיפושים בחודש בעוד איך להגדיל את התנועה לאתר מקבלת 300 חיפושים.

נסחו מילות מפתח עם זנב ארוך

אז ככל שנפח החיפוש גבוה יותר, כך פוטנציאל התנועה גבוה יותר, נכון? לא כל כך מהר. מילות מפתח רבות בנפח סופר גבוה הן גם סופר רחבות וקשות מאוד לדירוג. לעומת זאת, קל יותר לדרג מילות מפתח עם זנב ארוך, והן יביאו את התנועה הרלוונטית ביותר לאתר שלך. אנשים לא מחפשים עורך דין. הם מחפשים עורך דין לגירושים, עורך לדיני משפחה, עורך דין לתעבורה בנתניה, עורך דין לייפוי כוח מתמשך.

מקמו את מילות המפתח שלכם באופן אסטרטגי

זהו הלחם והחמאה של קידום אתרים. מקמו מילים בדף האתר שבו אתם מייעלים את התוכן שלכם, כך שמנועי החיפוש יוכלו להבין במה מדובר ולדרג אותו בחיפושים רלוונטיים. הקפידו למקם את מילת המפתח שלכם במיקומים הבאים:

תג כותרת (מטא כותרת)

כותרת H1

לפחות שתי כותרות H2

באופן טבעי בגוף הדף

100 המילים הראשונות

שמות קבצי תמונה וטקסט חלופי

מטא דיסקריפשן

בצעו מיטוב של הופעת ה-SERP שלך

זה לא מספיק רק לכלול את מילת המפתח בתיאור המטא ובכותרת המטא שלך. אתם צריכים לבצע אופטימיזציה של חלקי המידע החשובים הללו כדי לשפר את המשיכה שלהם ב-SERP ולעודד יותר קליקים אורגניים.

מטא דיסקרפישן: מומלץ לשמור בין 155-165 תווים, ציינו את הערך שהקורא יקבל מהפוסט, והפכו אותו לאפשרי.

מטא כותרת: נסחו ערך של 60 תווים או פחות, כאשר מילת המפתח קרובה להתחלה, וציינו סוג כלשהו של ערך או תועלת.

קישור פנימי

בעת יצירה ופרסום של תוכן, הקפידו להוסיף לפחות 1-3 קישורים לדפים אחרים באתר שלכם לדף זה. זה יעזור להוביל תנועה אל אותם דפים, אך גם שומר על מבקרים באתר שלכם זמן רב יותר וגורם להם לצפות בעוד דפים באתר שלכם. זה מאפשר להם להפיק יותר ערך מהאתר- כל זה משפר את הדירוג שלכם ומביא יותר תנועה לאתר.

איך מביאים תנועה לאתר?
איך מביאים תנועה לאתר?

שפרו את מהירות האתר שלכם

האם מצאתם את עצמכם מחכים שלושים שניות לטעינת דף אינטרנט? זה ברור שלא תחכו. אם האתר שלכם נטען לאט אתם בצרות. אתם תגלו שאחוזי הנטישה מאוד גבוהים. מהירות טעינה היא פקטור חשוב מאוד בגוגל. ודאו שהדפים שלכם מותאמים ככל האפשר מבחינה טכנית, כולל גדלי קבצי תמונה, מבנה עמודים והפונקציונליות של תוספים של צד שלישי. ככל שהאתר שלכם נטען מהר יותר, כך תוכלו ליצור אופטימיזציה וחוויית גלישה טובים יותר. פחות משלוש שניות. זה הסטנדרט. טיפ קטן לדרך. כלי ה-PageSpeed Insights של Google יעניק לכם ציון על ביצועי האתר שלכם ויספק הצעות לשיפור חיוני בליבת האתר שלכם באינטרנט.

האם האתר שלכם רספונסיבי?

כיום, רוב התנועה לאתר מגיעה מטלפונים סלולרים. האתר חייב להיות תגובתי בעיצוב לתצוגה של טלפון סלולרי, בכל היבט. אם הגולש חווה קושי בתנועה באתר הוא נוטש אותו. גם אם יש לכם אתר אינטרנט בסיסי, אתם עדיין צריכים לוודא שהוא נגיש וניתן לצפייה בנוחות במגוון מכשירים, כולל סמארטפונים קטנים יותר. כדי לבצע אופטימיזציה של כל היבט באתר שלכם, קבלו דוח הוקינג דיגיטל במתנה.

יישמו סימון סכימה

יישום סימון סכימה (או פורמט מיקרו נתונים אחר) לא בהכרח יגדיל את התנועה לאתר שלכם בפני עצמו, אבל זה יקל על בוטים של מנועי חיפוש למצוא ולהוסיף את הדפים שלכם לאינדקס. יתרון נוסף של שימוש בסכימה לקידום אתרים הוא שהוא יכול להביא לקטעי אתר עשירים טובים יותר, שיכולים לשפר את שיעורי ההקלקה.

בצעו ריענון של התוכן באופן קבוע

אפילו התוכן הטוב ביותר מאבד את הברק שלו עם הזמן, ורעננות התוכן היא גורם דירוג משמעותי. גם אם הפוסט שלכם עדיין מדורג בעמוד הראשון של גוגל, תופתעו מה יכול לעשות רענון תוכן. תאריך פרסום חדש ב-SERP יכול להגדיל משמעותית את שיעור הקליקים ולהעלות אותך בכמה מיקומים, מה שיכול להוביל לעלייה בתנועה. אבל אתם לא יכולים פשוט לשנות כמה מילים ואז לעדכן את תאריך הפרסום בפוסט שלכם. גוגל יזהה שהשינוי לא משמעותי.

אז מה עושים? מעדכנים ו/או מוסיפים מידע 

מחליפים ויז'ואל מיושן ו/או יוצרים ויז'ואלים חדשים כדי להמחיש מושגים. מוסיפים קישורים חדשים למשאבים עדכניים יותר. מתקנים קישורים ותמונות שבורים. מוסיפים מילות מפתח חדשות מדוח השאילתות ב-Search Console (עוד על כך בהמשך). מדייקים את כותרת המטא ואת תיאור המטא שלך.

איך מביאים תנועה לאתר?
איך מביאים תנועה לאתר?

מביאים קישורים נכנסים

אחד מגורמי הדירוג המשפיעים ביותר בגוגל הוא כמות ואיכות הקישורים לאתר שלכם. ככל שיש לכם יותר קישורים מאתרים אמינים עם סמכות דומיין גבוהה, כך תגדילו את סמכות הדומיין שלכם. ככל שה-DA שלכם גבוה יותר, הדירוג שלכם גבוה יותר והתנועה שלכם תהיה גבוהה יותר – שלא לדבר על כל תנועה שאתם מקבלים לאתר מהקישור עצמו.

איך מביאים תנועה לאתר בעזרת מתאם של קישורים נכנסים עם תנועה

ישנן מספר אסטרטגיות לבניית קישורים שעובדות, אבל הנה רק כמה: פנו לאתרים אמינים והציעו לכתוב פוסט אורח שבו תוכלו לקשר לאתר שלכם בגוף או ביוגרפיה של המחבר שלכם. השתמשו בכלי SEO כדי למצוא קישורים שבורים באתרים אחרים ולהציע את שלכם כתחליף. צרו תוכן מקורי ואיכותי שפשוט מבקש לקשר אליו.

איך מגדילים תנועה לאתר באמצעות מדיה חברתית

שיווק במדיה חברתית מגיע עם מספר יתרונות – אחד מהם הוא תעבורת הפניה לאתר שלכם. הנה כמה דרכים להפוך את הפלטפורמות העצומות הללו למחוללי תנועה לאתר שלכם.

קדמו את התוכן שלך בסושיאל

זה לא מספיק לייצר תוכן מעולה ולקוות שאנשים ימצאו אותו. קדמו את התוכן שלכם בערוצי המדיה החברתית הפופולריים ביותר עבור הקהל שלכם. טוויטר אידיאלי לקישורים קצרים, מהירים (ומפתים), בעוד שפוסטים של Google Business יכולים לעזור לאתר שלכם להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות. אם אתם חברת מוצרים B2C, אתם יכולים למצוא טרפיק מדהים עם אתרים חברתיים עתירי תמונות כמו Pinterest ואינסטגרם. לא רק שזה יביא תנועה לאתר שלכם, אלא שככל שיותר עיניים יהיו על התוכן שלכם, כךתגדילו הסיכוי שתקבלו את הקישורים הנכנסים האלה שדיברנו עליהם.

הוסיפו האשטאגים

כשאתם משתפים את התוכן שלכם בלינקדאין, טוויטר, אינסטגרם ואתרים אחרים הידידותיים להאשטאג, אתם מקבלים המלצות להאשטאגים רלוונטיים כדי לשפר את טווח ההגעה של הפוסטים שלכם. עם זאת, חשוב לשמור על האשטגים ספציפיים מאוד לנושא הפוסט, כדי שתוכלו להתגלות על ידי אנשים שסביר להניח שיקראו, ישתפו ו/או יקשרו לתוכן שלכם. הוסיפו קישור לסטורי באינסטגרם שמוביל לאתר שלכם. פרסומים בתעשייה כמו כתבי עת מסחריים, אתרי חדשות, בלוגים של מותגים גדולים ומשפיעים חברתיים. מקורות השפעה חיצוניים כמו עיתונאים בתקשורת המיינסטרים ומשפיעים חברתיים מחוץ לתחום שלך. שיווק אוונגליסטי של לקוחות: האנשים עם אלפי עוקבים בתעשייה שמשתמשים במוצרים שלכם וממליצים עליכם.

17 טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק
פיתוח תוכן ייעודי לכל מטרה

פרסמו מאמרים מקוריים בלינקדאין

הרשת החברתית המקצועית הגדולה בעולם היא פלטפורמת פרסום בעלת ערך בפני עצמה, מה שאומר שאתם צריכים לפרסם תוכן בלינקדאין על בסיס קבוע. פעולה זו יכולה להגביר את התנועה לאתר שלכם, להביא יותר מבקרים לדף החברה שלכם בלינקדאין ולהגדיל את המוניטין שלכם בתחום שבו אתם פועלים. לא צריך להמציא את הגלגל מחדש – כתוב מאמר עמדה או סקירה על נושא רלוונטי לקהל היעד שלכם שנמצא בכותרות או השתמשו מחדש בתוכן שכבר כתבתם.

ראיון עם מובילי דעה בתעשייה

אתם חושבים שראיונות מיועדים רק ללקוחות גדולים? תתפלאו כמה אנשים יהיו מוכנים לדבר איתכם אם רק תשאלו אותם. בעידן הפודאקסטים והסרטונים לכל אדם יש עניין לקדם את עצמו על הפלטפורמות שלכם. צרו קשר עם מובילי דעה בתעשייה שלכם ופרסמו את הראיונות בבלוג שלך. לא רק שזיהוי השם של מוביל הדעה יגביר את האמינות שלכם ויגדיל את התנועה לאתר שלכם, אלא שהמרואיין כנראה גם ישתף את התוכן, וירחיב עוד יותר את טווח החשיפה של התוכן.

הוסיפו כפתורי שיתוף חברתי

זה החלק הקל בתנועה לאתר. כפתורי שיתוף חברתי מאפשרים לקוראים שלכם לשתף את הדף שהם קוראים עם הרשתות החברתיות שלהם בכמה קליקים בלבד.

בצעו ניטור ותחקיר של התחרות בתחום שלכם.

אם אתם לא משתמשים בתוכנה כמו BuzzSumo כדי לבדוק מה זוממים המתחרים שלכם, אתם בעמדת נחיתות. שירותים אלה אוספים את הביצועים החברתיים של אתרים ותוכן ספציפיים כדי לספק לכם מבט חטוף על הנושאים שמעוררים הדים בקרב הקוראים, ובעיקר, עושים את הליך הבדיקה והניטור במדיה החברתית. גלו על מה אנשים קוראים (ומדברים), ותתחילו לייצר את סוג התוכן הזה כדי להביא תנועה לאתר שלכם. אתם יכולים לבדוק את ניתוח המדיה החברתית שלכם כדי למצוא את הזמנים ביום ובשבוע שמקבלים את המעורבות הגדולה ביותר מהקהל שלכם ואז לשתף את הקישורים לפוסטים בבלוג שלכם. התחילו עם הזמנים הטובים ביותר הממוצעים ותתעמקו בנתונים כדי לשפר את הביצועים. פרופיל עסקי מותאם של Google יכול להביא את האתר שלכם לראש הקצה העליון של תוצאות החיפוש.

פיתוח תוכן ייעודי לכל מטרה

אתם יכולים לארח סמינרים מקוונים.

אנשים אוהבים ללמוד, וסמינרים מקוונים הם דרך מצוינת להעביר את החוכמה שלכם לקהל שצמא לידע שלכם.תוכלו לעשות את זה בשילוב עם קמפיין קידום חברתי יעיל. סמינרים מקוונים הם דרך מצוינת להגדיל את התנועה לאתר שלכם. שולחים אימייל שבוע בערך לפני הזמן, כמו גם תזכורת "הזדמנות אחרונה להירשם" יום לפני הוובינר. הקפידו לאחסן את המצגת לארכיון לצפייה מאוחרת יותר, וקדמו את הסמינרים המקוונים באופן נרחב באמצעות מדיה חברתית.

קידום באמצעות קהילה דיגיטלית

אנשים תמיד רוצים לומר את דעתם וללבן נושאים שרלוונטיים לטווח האמונות שלהם. אז זה הזמן לבנות קהילה בתוך האתר. זו דרך מצוינת להתחיל שיחה ולהגדיל את התנועה. הטמיעו מערכת תגובות חזקה באמצעות פתרונות צד שלישי כגון תגובות בפייסבוק או Disqus, או צרו פורום ייעודי שבו מבקרים יכולים לשאול שאלות. עם זאת, אל תשכחו לנהל את הקהילה שלכם כדי להבטיח שסטנדרטים של תרבות שיחה יבואו לידי ביטוי.

השתתפו בפורומים

הצטרפו לפורומים וקבוצות מדיה חברתית בלינקדאין, פייסבוק שבהם תוכלו לשתף את הידע שלך. הוסיפו קישורים רק אם זה מותר ומתאים, ואם כן, אל תפרסמו קישורים בלבד ואל תכללו קישורים בכל פוסט. וודאו שהקישור הוא לפוסט ספציפי בבלוג בנושא רלוונטי. המטרה העיקרית כאן היא לא להביא תנועה לאתר שלכם. זה כדי להוסיף ערך ולבנות מודעות למותג. אנשים שמתעניינים יחפשו את האתר שלכם בעצמם, או יעברו לפרופיל שלכם שם הם יכולים למצוא את האתר שלכם.

תתחילו להשתתף בכנסים

לא משנה באיזה ענף אתם עוסקים, רוב הסיכויים שיש לפחות כנס אחד או שניים מרכזיים וכנסים שרלוונטיים לעסק שלכם. השתתפות באירועים כאלה היא רעיון טוב – לדבר בהם זה אפילו טוב יותר. אפילו מעורבות בהרצאה בכנס היא דרך מצוינת לבסס את עצמכם כמוביל דעה בתעשייה ולזכות בחשיפה משמעותית לאתר שלך.

איך אסטרטגיה דיגיטלית יכולה להציל את העסק שלכם?

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

שילחו את התוכן שלכם לאתרי אגרגציה

אם יש לכם בלוג, סביר להניח שיש לו עדכון RSS המאפשר לאתרי אגרגציהו להציג את התוכן העדכני ביותר בנושא מסוים. אנשים משתמשים באתרים האלה כדי לעקוב אחר הבלוגים האהובים עליהם, אתרי החדשות ועוד, ולעתים קרובות מצטרפים לקבל אימיילים עם קישורים כאלה. רוב האגרגטורים ימצאו את הפיד שלכם בעצמם.

תתחילו לייצר ניוזלטר באימייל

ניוזלטר לא חייב להיות מסובך. ניוזלטר שבועי יכול להציע טיפים רלוונטיים או הצעה אטרקטיבית, מוצר בהחה או הטבה ייעודית. זה מושלם עבור אנשים שמשתמשים בתיבת הדואר הנכנס שלהם כרשימת קריאה, וזה מצוין גם עבור פוסטים בנושאים שאולי הקהל שלך לא יודע לחפש. זו כם הזדמנות בשבילכם להכיר לעומק את הלקוחות שלכם ולדעת על סמך ביצועי תגובה, מה מעניין אותו. חשוב מאוד לא להפציץ את הקוראים שלך עם יותר מדי מיילים, או אפילו יותר מדי קישורים באימייל אחד. זה יכול לעבוד לרעתכם.

צרו כלי חינמי

מה יותר טוב מתוכן חינמי ושימושי? כלים חינמיים ושימושיים. מחוללי רעיונות, מדריכים, ערכות לימוד, חידונים, מחשבונים ועוד. בצעו אופטימיזציה של דף הנחיתה עם תוכן ארוך, והכלי שלכם יוכל לזכות בדירוג באופן אורגני. הפכו את הכלי למשהו שהמבקרים שלכם יכולים להשתמש בו שוב ושוב ותראו שהגולדים מבקרים בתכיפות באתר שלכם.

פרסום ממומן יכול להיות מאוד אפקטיבי

נכון, זה לא בחינם, אבל תדעו ליצור קמפיינים אפקטיביים, ההשקעה שלכם יכולה להחזיר את עצמה בקלות. קידום אתרים היא דרך מצויינת, אבל נדרשים כמה חודשים ולפעמים גם שנים של פרסום עקבי כדי לצבור תנועה, לבנות קישורים ולהרוויח את המעמד בגוגל. בינתיים, מומלץ לשקול קמפיין פרסום בתשלום. מודעות חיפוש, תצוגה ומודעות ברשתות החברתיות הן כולן דרכים מצוינות למשוך מבקרים ממוקדים מאוד לאתר שלכם בקנה מידה גדול. לכל ערוץ מדיה בתשלום יש את היתרונות והחסרונות שלו, אז חשוב לבחון את היעדים שלכם לפני שאתם מתחילים להפעיל את כרטיס האשראי שלכם.

עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב
איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

כלים שיעזרו להוביל תנועה לאתר שלכם

חשוב מאוד לעקוב אחר מדדי SEO בגוגל אנליטיקסגוגל אנליטיקס הוא מקור לא מעולה של נתונים כמעט על כל היבט אפשרי של האתר שלכם, מהדפים הפופולריים ביותר באתר ועד לדמוגרפיה של מבקרים. חשוב לעקוב מקרוב אחר מדדי ה-SEO שלכם, ולהשתמש במידע הזה כדי למקד ולשפר את אסטרטגיות הקידום והתוכן שלכם. זה יאפשר לכם  לגלות איזה נושאים הם הפופולריים ביותר בקרב המבקרים באתר שלכם, הפרופיל הדמוגרפי של המבקרים, הערוצים מהם הם מגיעים ועוד – אם תדעו לנתח את הנתונים, תתחילו למקד את התוכן ולהתאים אותו לקהל היעד כדי לשפר את אחוזי ההמרה.

הציגו את השאילתות שלך ב-Google Search Console

Google Search Console שימושי במיוחד במציאת השאילתות שמובילות אנשים למצוא את האתר שלכם בתוצאות החיפוש וללחוץ עליו. זה יכול לעזור לכם לוודא שהדפים שלכם מדורגים בהתאם למה שאתם ממקדים אליו, למצוא מילות מפתח חדשות להוספה לדף קיים, ומילות מפתח חדשות למיקוד. אתם יכולים גם להציג שיעור קליקים אורגני ב-GSC ולפתור בעיות באינדקס.

נתחו את ה-SERP עם כלי SEO

כלי SEO All-in-One כמו Semrush ו-Arefs ו-Diib מאפשרים לכם לבצע מחקר מילות מפתח, לקבל ניתוחי קישורים נכנסים, לנתח את ה-SERP, לזהות פערי תוכן והזדמנויות דירוג, לבדוק את תחזוקת האתר שלכם ועוד. אתה יכול אפילו להשתמש בהם כדי לנתח דפים באתרי המתחרים שלכם. הכלים האלה יבדקו גם את האתר שלכם כדי למצוא הזדמנויות לשפר את הדירוג והתנועה שלך, אבל הם קצת יותר ידידותיים למשתמש מכלי SEO הכל-באחד. הדוחות קלים לקריאה ומציעים תובנות והדרכה מעשיים כיצד לשפר את ציוני האיכות של האתר.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק

תפריט נגישות