איך משיגים לקוחות חדשים בפייסבוק?

איך משיגים לקוחות חדשים בפייסבוק?

איך משיגים לקוחות חדשים בפייסבוק? פייסבוק מדווחת על קרוב ל-3 מיליארד משתמשי מדיה חברתית פעילים, זו אולי אחת מאסטרטגיות השיווק הטובות ביותר להגדלת העוקבים שלכם, כאן תוכלו לייצר לידים וליצור הכנסות. למעשה, יותר צרכנים משתמשים בפייסבוק כדי לחפש, לקנות וליצור קשרים חברתיים. על ידי שמירה על נוכחות פעילה, אתם יכולים לחשוף את המותג, השירות או המוצרים שלכם לקהל יעד רלוונטי מפולח ומטורגט, ברשת המדיה החברתית הגדולה בעולם.

כמו בכל פלטפורמת שיווק אחרת, חשוב לשפר את הערך של המותג ולטפח קשרים עם העוקבים שלכם לפני שאנשים מחליטים לקנות מכם. על ידי בניית אמון, פרסום תוכן רלוונטי ומיצוב החברה כמומחית בתחומה. המלצה שלנו, תתחילו למשוך לקוחות פוטנציאליים לדפים שלכם כדי להמיר למכירות.

קבלו 7 דרכים חכמות שבהן תוכל להתחיל לשפר את השיווק שלך בפייסבוק כדי למשוך לקוחות.

איך משיגים לקוחות חדשים בפייסבוק?
איך אסטרטגיה דיגיטלית יכולה להציל את העסק שלכם?

#1 שתפו את הפוסטים שלכם בבלוג

במילים פשוטות, צרכנים סומכים על בלוגים. מינוף אסטרטגיית בלוגים ממצב באופן דרמטי את המותג שלך כסמכות ומגביר את הנראות שלכם בחיפוש. זה גם נותן לכם הזדמנות לייצר תוכן בעל ערך לשיתוף עם הקהל שלכם בפייסבוק כדי לשמור על עוקבים מעורבים בדף. שתפו את המאמרים הפופולריים והמאמרים האחרונים שלכם בבלוג עם העוקבים שלך. השתמשו בכותרת ותמונה מפתים כדי ללכוד תשומת לב ולהגביר מעורבות.

#2 התחילו להפיק שידורים חיים

אנשים מבלים פי 3 יותר בצפייה בוידאו לייב לעומת סרטונים שהוקלטו מראש (מקור: Social Media Today). פייסבוק לייב מייצר מעורבות מסיבית בעדכוני ניוז… האם המותגים מנצלים את מלוא היתרונות? השתמשו בפלטפורמה כדי ליצור קשר אמיתי עם העוקבים שלך בזמן אמת. ארחו מפגשי שאלות ותשובות, דווחו על חדשות טרנדיות או הרחיבו מידע על הפוסט האחרון בבלוג.

הקפידו לכלול קריאה לפעולה בסוף כדי לתת לצופים את ההזדמנות להצטרף לרשימת הצפיה בדף שלכם. תנו הצעת תוכן מפתה (כלומר ספר אלקטרוני, תבנית, קוד הנחה) כדי לקבל יותר לידים.

#3 מבצעים/קופונים/הצעות הנחה

אם כבר מדברים על קודי הנחה, אלו הם פריטי תוכן מצוינים ליצירת מכירות בזק ולהשיג לקוחות חדשים. מכיוון שמסרים חזותיים מושכים יותר מעורבות מפוסטים בטקסט, עצבו תמונה שמקדמת את אחוז ההנחה המיוחדת או הקופון שלכם. כדי להגיע לתוצאות מיטביות, הדגישו מוצר עם קוד ההנחה שלכם. שתפו את היתרונות, התכונות וכיצד לקוחות נהנו מההמוצר.

#4 עדויות לקוחות

האם ידעתם ש-88% מהאנשים סומכים על ביקורות מקוונות בדיוק כמו המלצות אישיות? שיתוף החוויות של הלקוחות עם המותג שלכם יראה שמה שאתם עושים עובד מצויין ויש סיכוי גבוה יותר שלקוחות פוטנציאליים ישתכנעו ויקנו את המוצר או השירות שאתם מציעים. פרסמו המלצות וסקירות של לקוחות בעקביות. זה חשוב. זהו אחד הגורמים האפקטיביים ביותר שמובילים לרכישה. זה שווה להציע ללקוח מתנה, הנחה או הטבה כדי לשלב המלצה שלו בדף הפייסבוק. בתוך הפוסט שלך, הוסיפו קישור לדף הנחיתה שלכם (מועדף) או לדף המוצר כדי לייצר לידים ומכירות.

איך משיגים לקוחות חדשים בפייסבוק?
איך משיגים לקוחות חדשים בפייסבוק?

#5 צרו קבוצות בלעדיות

קבוצות פייסבוק מספקות לכם את ההזדמנות לבנות קהילה חזקה ומעורבת סביב המותג שלכם תוך קישור בין אנשים בעלי דעות דומות. זה גם ערוץ מצוין לקידום המוצרים, הצעות התוכן, המבצעים וכל השקת מוצר חדש שלכם. המפתח לפעילות הקבוצה שלכם הוא להשאיר אותה פעילה ושוקקת על ידי פרסום תוכן מתמשך. שתפו בקביעות חדשות רלוונטיות. תנו טיפים שווים. פנקו את הקבוצה בהטבות בלעדיות. זה משתלם בטווח הארוך.

#6 מיקוד מחדש בפייסבוק

מודעות פייסבוק נותנות למותגים דרך חסכונית להגיע אל קהל היעד שלהם ולעודד מעורבות. מיקוד מחדש של פייסבוק, או תוכן המודעה שלך שעוקב אחרי המבקר שלך בכל מקום בו הם נכנסים לאינטרנט, יביאו יותר עיניים לדפי הנחיתה שלכם, יגדילו את העוקבים שלכם וישפרו את המכירות . פשוט על ידי יצירת קהלים מותאמים אישית, כל מותג יכול להתחיל קמפיין ולחדד את האסטרטגיה שלו לתוצאות מיטביות.

#7 שתפו סרטוני מוצר

לאחר צפייה בסרטון, 64% מהצופים נוטים יותר לקנות את המוצר הזה באינטרנט! לסרטונים יש דרך עמוקה להניע אנשים לפעולה. פרסמו את סרטוני המוצר שלכם בפייסבוק, תוך הדגשת היתרונות שאנשים יפיקו מהשימוש במוצרים שלך. הסרטונים חייבים להיות קצרים, יצירתיים ומכוונים להדגשת תועלות. אם תצליחו לייצר שפה חזותית משכנעת והנעה לפעולה, תגלו שאתם מוכרים יותר.

סיכום. פייסבוק היא פלטפורמה חזקה שיכולה לתרום לשיווק שלכם במדיה החברתית, בסופו של דבר לעזור לכם למשוך לקוחות חדשים לעסק. יישמו את הטיפים המפורטים כדי להגביר את השיווק בפייסבוק ולהגדיל את אחוזי הרווח מכל פעולה.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

הפקות וידאו לכל פלטפורמה

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה זמן לנסות להגיע אליו ולייצר איתו מעורבות שתוביל למכירה. החלוקה היא בין הפלטפורמות השונות. משחקים, רשתות חברתיות, רשתות חברתיות מקצועיות ורשתות חיפוש ותוכן. אם יש לכם עסק, חברה או שירות מקוון אתם יכולים לשפר את הנוכחות העסקית שלכם כדי להגדיל את הסיכויים לפגוש בלקוח במגוון פלטפורמות ולהוביל אותו במשפך לקראת מכירה. מה שאנחנו יודעים בוודאות ש-97% מהצרכנים נכנסים לאינטרנט כדי למצוא ולחקור עסקים מקומיים.

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים בפני קהל גדול יותר. והכי חשוב, כאן תלמדו להציג את המוצרים לקהל הנכון. עבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני, פייסבוק מציעה דרך קלה למיקוד לקוח מאוד ספציפי ולהוביל אותו לאתר שלכם. בעזרת טריקים וטיפים מסוימים, אתה יכול לסחוט מהם ערך רב עוד יותר. אתם יכולים לקבל יותר קליקים, יותר לקוחות ממוקדים ויותר מכירות.

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא הרבה מאוד תנועה רבת ערך לעסק שלכם, טעות אחת בלבד יכולה לשרוף את התקציב. ללא טיפול מתאים, חשבון Google Ads יכול להפוך במהירות למהלך שיווקי יקר ובזבזני. זו הסיבה שאנחנו מציעים לכם מדריך שיעזור לכם להימנע מטעויות שגורמות לקמפיינים עם ביצועים גרועים בתשלום לקליק (PPC)לשרוף את התקציב ולגרום לכם לשלם הרבה יותר על כל הקלקה. מבלי שתוכלו להגיע לאחוזי המרה גבוהים.

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק גדול מהחברות והעסקים מתקשים להתמודד עם המורכבות של המשימות ואופי הפעילות. השאלה אם הפעילות אכן מניבה תוצאות או שהיא מתסכלת את בעלי החברה והמנהלים. המשמעות, פעילות שיווקית בתנאים של תחרות מטורפת על תשומת הלב של הצרכן. הרעש התקשורתי הוא קיצוני. חברות נאלצות להתמודד עם צרכנים שנחשפים לאלפי מסרים ביום. אם פעם היה קל להגיע לצרכן בדיגיטל. היום הפעולה היא כמעט בלתי אפשרית. שיווק בתנאים של אי ודאות וכאוס מוחלט. השיווק הדיגיטלי התמקצע. הוא דורש הבנה מרובת ממשקים. ריבוי הפלטפורמות מקשה על הפעילות השיווקית. הפניית המשאבים הופכת למורכבת וקיים קושי לאתר פלטפורמה שדרכה אפשר לעמוד באופן עקבי וליהנות מהחזר השקעה

תפריט נגישות