17 דרכים להגברת נוכחות עסקית באינטרנט

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה זמן לנסות להגיע אליו ולייצר איתו מעורבות שתוביל למכירה. החלוקה היא בין הפלטפורמות השונות. משחקים, רשתות חברתיות, רשתות חברתיות מקצועיות ורשתות חיפוש ותוכן. אם יש לכם עסק, חברה או שירות מקוון אתם יכולים לשפר את הנוכחות העסקית שלכם כדי להגדיל את הסיכויים לפגוש בלקוח במגוון פלטפורמות ולהוביל אותו במשפך לקראת מכירה. מה שאנחנו יודעים בוודאות ש-97% מהצרכנים נכנסים לאינטרנט כדי למצוא ולחקור עסקים מקומיים.

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים בפני קהל גדול יותר. והכי חשוב, כאן תלמדו להציג את המוצרים לקהל הנכון. עבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני, פייסבוק מציעה דרך קלה למיקוד לקוח מאוד ספציפי ולהוביל אותו לאתר שלכם. בעזרת טריקים וטיפים מסוימים, אתה יכול לסחוט מהם ערך רב עוד יותר. אתם יכולים לקבל יותר קליקים, יותר לקוחות ממוקדים ויותר מכירות.

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא הרבה מאוד תנועה רבת ערך לעסק שלכם, טעות אחת בלבד יכולה לשרוף את התקציב. ללא טיפול מתאים, חשבון Google Ads יכול להפוך במהירות למהלך שיווקי יקר ובזבזני. זו הסיבה שאנחנו מציעים לכם מדריך שיעזור לכם להימנע מטעויות שגורמות לקמפיינים עם ביצועים גרועים בתשלום לקליק (PPC)לשרוף את התקציב ולגרום לכם לשלם הרבה יותר על כל הקלקה. מבלי שתוכלו להגיע לאחוזי המרה גבוהים.

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק גדול מהחברות והעסקים מתקשים להתמודד עם המורכבות של המשימות ואופי הפעילות. השאלה אם הפעילות אכן מניבה תוצאות או שהיא מתסכלת את בעלי החברה והמנהלים. המשמעות, פעילות שיווקית בתנאים של תחרות מטורפת על תשומת הלב של הצרכן. הרעש התקשורתי הוא קיצוני. חברות נאלצות להתמודד עם צרכנים שנחשפים לאלפי מסרים ביום. אם פעם היה קל להגיע לצרכן בדיגיטל. היום הפעולה היא כמעט בלתי אפשרית. שיווק בתנאים של אי ודאות וכאוס מוחלט. השיווק הדיגיטלי התמקצע. הוא דורש הבנה מרובת ממשקים. ריבוי הפלטפורמות מקשה על הפעילות השיווקית. הפניית המשאבים הופכת למורכבת וקיים קושי לאתר פלטפורמה שדרכה אפשר לעמוד באופן עקבי וליהנות מהחזר השקעה

עכשיו כבר אפשר ללמוד על היקף נזקי הקורונה. מדובר בפגיעה כלכלית אנושה הן בכלכלה המקומית והן בכלכלה העולמית. העסקים הקטנים הושפעו בצורה הקשה ביותר. למרות גודלם, לעסקים בקנה מידה קטן יש פוטנציאל עצום, שכן הם עמוד השדרה של כלכלת המדינה. עסקים קטנים מייצגים כ-90% מהעסקים ומספקים יותר מ-50% מהתעסוקה ברחבי העולם. לדוגמא, עסקים קטנים מהווים 40% מהתמ"ג בכלכלה האמריקאית.

16 כלים לשיווק דיגיטלי לכל צוות ותקציב ב-2023 אנחנו לא מקנאים במנהלי השיווק בארגונים וחברות. כל יום מזיזים להם את הגבינה. בכל יום הם צריכים להסתגל מחדש לשינויים ולהמשיך במאמץ הסזיפי שכולל עמידה ביעדים ושיפור רווחיות. מה שרצינו לעשות במאמר הזה הוא לבנות עבורכם ארגז כלים שיסייע לכם לשפר את איכות העבודה ואת הביצועים במגוון תחומי הפעילות השיווקית בדיגיטל. כי דווקא היום, חשוב לדעת מאיפה להתחיל ואילו כלים מתאימים לצוות, לתקציב ולעסק שלכם. במדריך הזה תמצאו את הכלים המובילים לכולם, ממשווקים מתחילים ועד מנהלים של תאגידים ארגוניים. בואו נתחיל עם כלי שיווק ברשתות חברתיות רוצים להפוך משימות מייגעות לאוטומטיות, להישאר מאורגנים ולהתעדכן במטלות, ולהתחבר טוב יותר לקהל שלכם ברשתות חברתיות? אם עניתם בחיוב, אתה במקום הנכון. מכאן תתחילו לנהל את החיים העסקיים בפלטפורמות הדיגיטליות ביעילות ובקלות. מה שניסינו לעשות הוא להתאים עבורכם תוכנות וכלים שיאפשרו לכם להתנהל מטריציונית בכל הפלטפורמות. תוכנת השיווק הדיגיטלית הנכונה תגביר במיוחד את אסטרטגיית המדיה החברתית שלכם. הכלים האלה יכולים להפוך את חיי העבודה שלך להרבה יותר קלים, עד לנקודה שבה זה אולי אפילו לא מרגיש כמו עבודה יותר.

בואו נלך שלב אחד קדימה. השקעתם בקמפיין שיווק דיגיטלי, קיבלתם לידים רותחים ואתם עומדים לסגור עיסקה. איך תבטיחו שאתם לא מפספסים את העיסקה ומצליחים להציע ללקוח הצעת מחיר שהוא לא יכול לסרב לה? הצעות מחיר הן חלק חיוני בסגירת עסקאות. אולם לעתים קרובות מדי, ארגוני מכירות אינם יודעים כיצד לכתוב הצעות מחיר מנצחות ומאבדים הזדמנויות כתוצאה מכך. זה לא משנה אם אתם איש מכירות טירון או ותיק, קבלו אסטרטגיות שיסייעו לכם להוציא הצעת מחיר מנצחת. אז איך כותבים הצעת מחיר מנצחת?

פרסום בגוגל יכול להיות מתסכל. לא לכל עסק מתאים לעבוד עם הפלטפורמה של גוגל. הסיבות יכולות להיות מגוונות. היעדר תנועה בתחום שבו אתם פועלים. עלות יקרה מאוד הקלקה ביחס למחיר המוצר. תחרות אגרסיבית שמונעת מכם לבלוט עם תקציב קטן. תקציב מוגבל שמונע תחרות לטווח ארוך. כמו שאתם מבינים לא תמיד כדאי לבנות על הפרסום ברשת החיפוש. על אחת כמה וכמה על פעילות ברשת התוכן שנחשבת בזבזנית. אבל אם תעבדו נכון, Google Ads יכולה להגביר את התנועה לאתר שלכם די מהר, להגביר את הנראות שלכם ולעזור לאנשים הנכונים למצוא את המוצרים או השירותים שלכם.

שורפים כסף בפייסבוק? הנה כמה עובדות שיעזרו לכם להוזיל עלויות פרסום. פייסבוק כפלטפורמה יכולה להיות כלי רב עוצמה לשיווק עסקים. אבל חשוב לומר עם הסתייגות, זה מצריך השקעה בזמן ובכסף. מי שמגיע לקטוף פירות לטווח קצר התקשה לעשות את זה. הניסיון שלנו מצביע על כך שמדובר בריצה למרחקים ארוכים. זה בהחלט לא ספרינט וגם לא זבנג וגמרנו. שיטת הפרסום ופעולת האלגוריתם מצריכה זמן בניה של קהלים על מנת שתצליחו לכוון, לקלוע, ולהגיע לקהל יעד שמתאים לכם ויכול להפוך ללקוח משלם. שאלת מיליון הדולר היא איך מודדים את האפקטיביות של המודעות בפייסבוק?

לרוב העסקים והחברות אין אסטרטגיה דיגיטלית מובנית. הם עולים למגרש הדיגיטלי ומשקיעים סכומי עתק בפרסום. אבל מתקשים לשלוט באיכות הקמפיינים הממומנים. שורה תחתונה, הם חיים בתחושה שהם לא מקבלים תמורה הולמת עבור הכסף. זה בהחלט מאתגר להתחיל לבנות מהלך מתוכנן שמתחשב בכל ההיבטים של השיווק, בכל פלטפורמה. למה זה לא קורה? כי בעלי עסקים ומנהלים בכירים מתקשים להבין את השכבות הרבודות של השיווק הדיגיטלי. אין להם תוכנית משולבת לתמוך בטרנספורמציה דיגיטלית ובצמיחה עסקית המבוססת על שיתוף הקהל שלהם בצורה יעילה באינטרנט. אז מאיפה מתחילים אם רוצים לפתח אסטרטגיית שיווק דיגיטלית?

בואו נגדיר את זה כך: אם אתם משווקים לשוק B2B , ברור שאתם צריכים לשקול מהלך שיווקי בפלטפורמה העסקית של לינקדאין. כאן תמצאו את כל העסקים בישראל ובעולם במקום אחד. זה נכון שפעילות השיווק היא מורכבת, אבל אי אפשר להתעלם מהנתונים. יצירת אסטרטגיית שיווק בלינקדאין יכולה להיות דרך מדהימה לשיפור מדדי המכירות תוך כדי הגעה לאנשי קשר באיכות גבוהה. לדוגמה, האם אתם יודעים שללינקדאין יש למעלה מ-690 מיליון משתמשים? יותר מזה, מדובר באנשי מקצוע הזמינים באופן ייחודי דרך הפלטפורמה עם כמות משמעותית של מידע מקצועי ואישי שהם משתפים.

5 טיפים שיזניקו את המכירות שלכם בפייסבוק. מרבץ המידע בפייסבוק הוא אחד מאוצרות השיווק הגדול ביותר שתוכלו להיעזר בהם כדי להגביר ולשפר את היקף המכירות שלכם. פייסבוק היא הרבה יותר מרשת חברתית: זוהי פלטפורמה שעברה אופטימיזציה ליישום אסטרטגיות שיווק ומכירה. השאלה היחידה שאתם צריכים לדאול את עצמכם, איך אתם יכולים להתחיל לנצל את הדאטה בפייסבוק כדי לשפר את המכירות של העסק? היום אנחנו רוצים לשתף אתכם בתובנות שלנו כדי לסייע לכם להשיג את היעדים של העסק או החברה.

תפריט נגישות