לאיזה סוגי עסקים כדאי לפרסם בגוגל?

לאיזה סוגי עסקים כדאי לפרסם בגוגל?

לאיזה סוגי עסקים כדאי לפרסם בגוגל? פרסום בגוגל יכול להיות מתסכל. לא לכל עסק מתאים לעבוד עם הפלטפורמה של גוגל. הסיבות יכולות להיות מגוונות. היעדר תנועה בתחום שבו אתם פועלים. עלות יקרה מאוד הקלקה ביחס למחיר המוצר. תחרות אגרסיבית שמונעת מכם לבלוט עם תקציב קטן. תקציב מוגבל שמונע תחרות לטווח ארוך. כמו שאתם מבינים לא תמיד כדאי לבנות על הפרסום ברשת החיפוש. על אחת כמה וכמה על פעילות ברשת התוכן שנחשבת בזבזנית. אבל אם תעבדו נכון, Google Ads יכולה להגביר את התנועה לאתר שלכם די מהר, להגביר את הנראות שלכם ולעזור לאנשים הנכונים למצוא את המוצרים או השירותים שלכם.

אולי שמעתם על עסקים אחרים המשתמשים בקמפיין Google Ads כדי להרוויח. אבל האם זה יעבוד גם לכם? בסופו של דבר, אתם רוצים לדעת שאתם הולכים להשיג תוצאות טובות לפני שאתם משקיעים בסוכנות ניהול של Google Ads. האמת היא שבימינו כמעט כולם משתמשים בגוגל כדי לחפש מוצרים ושירותים. זו הסיבה שרוב העסקים יכולים להפיק תועלת מקמפיינים שמתוכננים נכון. אבל ישנן תכונות מסוימות שגורמות לחלק מהעסקים להצליח יותר עם מודעות Google Ads.

לאיזה סוגי עסקים כדאי לפרסם בגוגל?
לאיזה סוגי עסקים כדאי לפרסם בגוגל?

אתם מוכרים מוצרי נישה שקשה למצוא?

אם מישהו לא יכול להיכנס לחנות נשים ולמצוא את המוצר שלכם, סוכנות Google Ads בעלת ידע יכולה לעזור לכם להגדיל את המכירות והנראות. למה? לקוחות צריכים לחקור באינטרנט את מה שהם מחפשים. אם הם לא יכולים להשיג אפוד אישי לכלב שלהם בחנויות המקומיות, הם יצטרכו לקנות אותו באינטרנט. מוצרי נישה – כמו ציוד תעשייתי, מזון אורגני ומוצרי מיחזור פסולת – בדרך כלל לא נמצאים בחיפוש על ידי מגוון רחב של אנשים, אבל זה לא בהכרח דבר רע. מומחי שיווק דיגיטלי משתמשים בפילוח ובטכניקות ממוקדות מאוד כדי להפוך את המודעות שלכם לעוצמתיות ומשכנעות עבור הקהל הספציפי שלכם. מודעות רלוונטיות וממוקדות מגיעות לדף החיפוש עם הקהל הנכון ונוטות לקבל שיעורי המרה גבוהים יותר והחזר טוב על ההשקעה.

אתם מוכרים מוצר/שירות דחוף?

מצב חירום! צינור התפוצץ במטבח. אתם נכנסים לחיפוש באינטרנט כדי למצוא אינסטלטור בסביבה הקרובה. אתם צריכים את השירות כאן ועכשיו. לקבל החלטה במהירות. אם מודעת הטקסט שלכם לשירותי אינסטלציה נמצאת ליד החלק העליון של דף תוצאות החיפוש, סביר להניח שהלקוח יקליק ויגיע לדף הנחיתה שלכם. PPC נוטה לעבוד היטב עבור עסקים המספקים שירות דחוף כגון אינסטלציה, גרירת רכב או סיוע בחיפוש עבודה. שלב קבלת ההחלטות של הלקוח היא הרבה יותר קצרה במקרים אלו. כאשר המודעה שלכם מופיעה בראש הרשימה, יש סיכוי גבוה יותר שתקבלו המרות אם המצב דחוף.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

אתם פועלים במחיר נמוך לקליק

עלות לקליק (CPC) היא בעצם הסכום שאתם משלמים לגוגל – או מנוע חיפוש אחר – כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלכם. ב-Google Ads, המחיר שלכם לקליק תלוי במספר גורמים. אחד מהגורמים החשובים ביותר היא מילות המפתח הספציפיות שאתם מציע עליהן מחיר. Wordstream ערכה מחקר מצויין שהראה שהעלות הממוצעת לקליק משתנה בין קטגוריות שונות. תחומים עם המחיר הנמוך ביותר לקליק כוללים: מסחר אלקטרוני, אמנות ובידור, נסיעות ואירוח. אם אתם בתעשייה שבה המחיר הממוצע לקליק הוא $3 ומטה, פרסום בתשלום לקליק יכול להתאים לכם. למה? 'מכיוון שמחיר נמוך יותר לקליק יכול להפוך את מסע הפרסום שלכם לרווחי יותר. בסופו של דבר תשלמו פחות בכל פעם שמישהו ילחץ על המודעה שלכם או ירצה להשקיע במוצר/שירות שלכם.

אתם מוכרים מוצר/שירות עם רווחים גבוהים

עלות נמוכה לקליק אינה הדרך היחידה לעבוד עם -Google Ads ולהיות רווחיים. אם למוצרים או לשירותים שלכם יש שולי רווח גבוהים,הפלטפורמה של Adwords יכולה להיות אסטרטגיה מנצחת גם עבורכם. לדוגמה, נניח שאתה ניתוחי שיניים מורכבים המציעים גשרים מורכבים, השתלות עצם ושתלים. תוכלו לנהל מסע פרסום בגוגל אדוורדס כדי למשוך יותר לקוחות. בסופו של דבר אתם עלולים לשלם יותר מתעשיות אחרות עבור כל קליק על המודעה שלכם ב-Google. אבל הרווח שאתם מפיקים בכל פעם עבור ניתוחי שיניים ושיקום שיניים או השתלות שיניים שווה את זה. עסקים אחרים שיש להם מוצרים או שירותים ברווחים גבוהים כוללים עורכי דין, מומחי שיפוצים, ספקי ציוד כרייה ויועצים פיננסיים. עבור סוגים אלה של עסקים, לעתים קרובות כדאי למשוך לקוחות חדשים באמצעות ניהול Google Ads.

פיתוח וניהול מכונות שיווק אוטומטיות
לאיזה סוגי עסקים כדאי לפרסם בגוגל?

אתם מפרסמים בתחום עם ערך חיי לקוח גבוה במיוחד.

האם אתם יודעים כמה שווים הלקוחות שלך? עסקים שמושכים לקוחות שנשארים איתם זמן רב או שיש להם קונים חוזרים, בדרך כלל מצליחים עם Google Ads. תעשיות שיש להן ערך גבוה לחיי לקוח כוללים רופאים, רופאי שיניים, אוניברסיטאות, שירותי שיווק ומכירה וספקי שירות. עסקים כאלה יכולים להרשות לעצמם להוציא יותר על לידים חדשים מכיוון שהלקוחות שלהם ישקיעו יותר ויישארו בסביבה זמן רב יותר. כן, אולי יש לכם עלות לקליק גבוהה יותר, אבל ברגע שאתם מקבלים לקוח חדש אתם יודעים שהוא הולך להוסיף ערך רב לעסק שלכם.

אתם אתר מסחר עם מוצרי B2C

Google Ads נוטה לעבוד מצויין עבור אתרי סחר שמוכרים מוצרים ישירות ללקוחות. ניהול PPC מתורגם יפה לעסקים כאלה מכיוון שקל לאסוף את הנתונים והתוצאות ניתנות למדידה. זה מאפשר ליצור קמפיינים ממוקדים ורווחיים בגוגל אדס עבור אתרי מסחר. לקוחות בדרך כלל לא צריכים לדלג על כל כך הרבה מכשולים כדי לקנות מוצר בהשוואה להשקעה בשירות. המשמעות היא שלקמפיינים של מסחר אלקטרוני יש שיעורי קליקים ושיעורי המרה גבוהים יותר. כעת, כאשר קניות מקוונות הן תעשייה של טריליון דולר, חנויות מסחר אלקטרוני שאינן רותמות את הכוח של PPC מסתכנות בכך שהן ישארו מאחור.

אתם מוכרים מותגים גדולים

אתם יודעים מה אנשים מחפשים הרבה באינטרנט? שמות של מותגים גדולים. מודעות בתשלום יכולות להיות כלי רב עוצמה להפקת רווחים אם העסק שלכם מוכר מותגים גדולים כמו נייקי, דיור או טויוטה. היתרון העצום שיש לכם הוא בכך שלמותגים האלה יש כבר זהות מותג חזקה שאי אפשר להתנתק ממנה. תחשבו על זה. אתם רואים נעלי ספורט לא ממותגות וזוג סניקרס של נייקי אייר מקס. הנוכחות של מותג ידוע גורמת לכם לסמוך ולהתחייב על רכישה. סוכנות לניהול פרסומות של Google יכולה לעזור לכם ליצור אסטרטגיות מתקדמות של AdWords ו-Google שופינג שמציגות את המוצרים שלכם בפני האנשים הנכונים בזמן הנכון.

ניהול גוגל אדס שבאמת עובד

ניהול מודעות של Google עובד מצויין כשמדובר במודעות PPC מוצלחות, זה לא קשור רק באיזו תעשייה אתם. בכל מקרה אתם תזדקקו גם לאסטרטגיות וכלים נכונים כדי להשיג תוצאות. סוכנויות Google Ads הטובות ביותר יכירו את העסק שלכם לפני שתיצרו קמפיין מותאם אישית שיאפשר לכם להצליח. בין אם אתה חדשים ב-Google Adwords או שיש לכם ניסיון רע בשימוש בו בעבר.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? מלאו פרטים וקבלו חינם דוח הוקינג דיגיטל, דוח מקיף לבדיקת הנכסים הדיגיטלים שלכם באינטרנט שיעזור לכם לשפר את הרווחיות.

17 דרכים להגברת נוכחות עסקית באינטרנט

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה זמן לנסות להגיע אליו ולייצר איתו מעורבות שתוביל למכירה. החלוקה היא בין הפלטפורמות השונות. משחקים, רשתות חברתיות, רשתות חברתיות מקצועיות ורשתות חיפוש ותוכן. אם יש לכם עסק, חברה או שירות מקוון אתם יכולים לשפר את הנוכחות העסקית שלכם כדי להגדיל את הסיכויים לפגוש בלקוח במגוון פלטפורמות ולהוביל אותו במשפך לקראת מכירה. מה שאנחנו יודעים בוודאות ש-97% מהצרכנים נכנסים לאינטרנט כדי למצוא ולחקור עסקים מקומיים.

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים בפני קהל גדול יותר. והכי חשוב, כאן תלמדו להציג את המוצרים לקהל הנכון. עבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני, פייסבוק מציעה דרך קלה למיקוד לקוח מאוד ספציפי ולהוביל אותו לאתר שלכם. בעזרת טריקים וטיפים מסוימים, אתה יכול לסחוט מהם ערך רב עוד יותר. אתם יכולים לקבל יותר קליקים, יותר לקוחות ממוקדים ויותר מכירות.

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא הרבה מאוד תנועה רבת ערך לעסק שלכם, טעות אחת בלבד יכולה לשרוף את התקציב. ללא טיפול מתאים, חשבון Google Ads יכול להפוך במהירות למהלך שיווקי יקר ובזבזני. זו הסיבה שאנחנו מציעים לכם מדריך שיעזור לכם להימנע מטעויות שגורמות לקמפיינים עם ביצועים גרועים בתשלום לקליק (PPC)לשרוף את התקציב ולגרום לכם לשלם הרבה יותר על כל הקלקה. מבלי שתוכלו להגיע לאחוזי המרה גבוהים.

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק גדול מהחברות והעסקים מתקשים להתמודד עם המורכבות של המשימות ואופי הפעילות. השאלה אם הפעילות אכן מניבה תוצאות או שהיא מתסכלת את בעלי החברה והמנהלים. המשמעות, פעילות שיווקית בתנאים של תחרות מטורפת על תשומת הלב של הצרכן. הרעש התקשורתי הוא קיצוני. חברות נאלצות להתמודד עם צרכנים שנחשפים לאלפי מסרים ביום. אם פעם היה קל להגיע לצרכן בדיגיטל. היום הפעולה היא כמעט בלתי אפשרית. שיווק בתנאים של אי ודאות וכאוס מוחלט. השיווק הדיגיטלי התמקצע. הוא דורש הבנה מרובת ממשקים. ריבוי הפלטפורמות מקשה על הפעילות השיווקית. הפניית המשאבים הופכת למורכבת וקיים קושי לאתר פלטפורמה שדרכה אפשר לעמוד באופן עקבי וליהנות מהחזר השקעה

תפריט נגישות