למה פרסום בטיקטוק מתאים לכל עסק?

גם המתנגדים הגדולים ביותר לטיקטוק מבינים שמדובר בפלטפורמה שאי אפשר להתעלם ממנה. אפשר בהחלט לדבר על תרבות הטיקטוק. אי אפשר לקחת מיוטיוב את מעמד הבכורה ואת היתרונות, אבל מצד שני אי אפשר להתעלם מפלטפורמה בסדר גודל של טיקטוק שיכולה להזניק כמעט כל עסק, בתנאי שילמד את חוקי המשחק, לפני שעולים למגרש. זו לא רק פלטפורמה לצעירים. תוכלו למצוא שם הכל. גם סרטוני שטות ודאחקות וגם סרטוני מוצר וטיפים שישאירו אתכם שעות בתוך הפלטפורמה החברתית שמותאמת אישית לאופי הצפיה שלכם. היופי הוא שיש אינסוף קהילות ייחודיות ונישות תוכן בתוך הפלטפורמה, אין סיכוי שתמצאו שם משתמשים משועממים.

למה לפרסם בטיקטוק? כי יש שם הזדמנות.

בלי קשר לפופולריות של הפלטפורמה, מפרסמים רבים מהססים לפרסם את המותג בטיקטוק בגלל דעות קדומות. כל משתמשי TikTok הם דור ה-Z. אין מקום לעסק שלי בטיקוטוק. אנחנו מדברים על עוד מדיה חברתית ולא יותר מזה. כל אלה ששולחים לעבר טיקטוק מבט מזלזל לא מבינים עד כמה הפלטפורמה יכולה לתרום למכירות בעסק, אם רק עושים את זה נכון. כי טיקטוק, זה לא רק סרטונים. זו תרבות צריכת סרטונים. אם תצליחו לגרום לאנשים לצרוך את הסרטונים שלכם, תגלו מהר מאוד שאתם מרוויחים מיתוג שמשפיע על עקומת המכירות. אנחנו רוצים לדבר אתכם על 9 סיבות לפרסם בטיקטוק. אז בואו נתחיל.

צ'ק ליסט לניתוח ביצועי השיווק באינטרנט

1. אתם יכולים להגיע לקהל מגוון באמצעות מודעות TikTok

זה לא סוד שרוב יוצרי התוכן ב-TikTok הם דור ה-Z, אבל זו תפיסה שגויה לגבי שאר הקהלים. הדעה הרווחת שרוב קהל המשתמשים הוא בין הגילאים 16 עד 24. בעוד ש-41% מהמשתמשים אכן נכנסים לטווח הגילאים הזה, זה אומר ש-59%  מהפלטפורמה הם משתמשים מדור האיקס ודור המילניום ואפילו בייבי בומרס בחתך גילאים של 55-60 פלוס.

רוב המודעות שאנחנו רואים ב-TikTok מפרסמות מסחר אלקטרוני, שירותי סטרימינג והורדות של אפליקציות. בדרך כלל המשווקים רוצים שנעשה איזושהי פעולה כמו להיכנס לאתר שלהם או להתחיל ניסיון חינם. תוכלו למצוא ביטוי שיווקי כמעט לכל פלח שוק, בכל גיל, בכל חתך סוציו אקונומי. ההזדמנות העסקית פתוחה לכל מפרסם. אופנה, מזון, משקאות, טכנולוגיה, פנאי, מוצרי בריאות וקוסמטיקה, ואפילו רכב ונדלן. הכל תלוי באופי התוכן וביכולת להתאים אותו לקהל היעד.

2. בטיק טוק תוכלו להקים קמפיינים במחירים נמוכים

מותגים רבים, במיוחד עסקים קטנים, לא חושבים ששווה להשקיע את הזמן והכסף ולפרסם בטיקטוק, מתוך מחשבה שקשה מדי להקים קמפיינים, ליצור תוכן וידאו אותנטי ומרתק ולעקוב אחר נתוני פלטפורמה נוספת. במציאות, זה לא כל כך קשה להקים מסע פרסום בטיקטוק, ותמצאו הרבה כלים ומשאבים שיעזרו לכם להתחיל. אם אתם מודאגים שאין לכם תקציב לפרסום בטיקטוק, אין לכם ממה לחשוש. קודם כל, כשזה מגיע למודעות טיקטוק לעומת פייסבוק, יש להן בערך אותה עלות לקליק ($1.00). אבל כאן תוכלו לגלות קהל שבוי וממוקד שקל לעניין אותו במוצר שלכם בתנאי שאתם עושים את זה בתהאם לחוקי הפלטפורמה. מהיר, עצבני וטרנדי. אם פייסבוק הוא מוסד גריאטרי, טיקטוק הוא הילד הרע והבועט.

3. מגוון המודעות בטיקטוק מגבירים סיכוי למעורבות

עם מודעות ה-In-Fed של TikTok, אם עושים את זה נכון, תגלו שיש סבירות גבוהה שהמשתמשים יחשפו למודעה שלכם. ישנם פורמטים שונים של מודעות לבחירה מה שמשפר את הסיכוי לבצע התאמה כמעט מושלמת לצרכים שלכם. במובן הזה, זה לא שונה מפייסבוק או מיוטיוב.

מודעות תצוגה עליונה

מיקום המודעה שטיקטוק מציעה הוא המיקום הטוב ביותר שאי אפשר לפספס אותו. כמו בגוגל בתוצאות החיפוש במודעות PPC, ממש בראש הדף. המודעה שלכם תוצג כסרטון הראשון כאשר משתמש פותח את טיקטוק, ותמשוך את תשומת ליבו באופן מיידי.

מודעות השתלטות

בדומה ל-TopView, זוהי תצוגה סטטית או דינמית במסך מלא, המספקת השפעה חזותית חזקה. זה די דומה למודעות YouTube שאינן ניתנות לדילוג או מודעות באמפר. בדומה ל-TopView, מודעה זו מופיעה לעתים קרובות מיד כאשר משתמש פותח TikTok אך ללא יכולת לעשות לייק או להגיב. השיטה הטובה ביותר היא להשתמש בפורמט זה יחד עם פורמטים אחרים הזמינים כדי להעניק לך את הטווח הרחב והעמוק ביותר של החשיפה.

מודעות בפיד

כאן אתם יכולים לספר סיפורי מותג כמו מקצועני טיקטוק על ידי שילוב תוכן בדף For You של משתמש (FYP). מודעות אלו נותנות למשתמשים את היכולת לעשות לייק, להגיב, לשתף, לעקוב ולצלם סרטונים באותו סאונד טיקטוק.

אתגר האשטאג ממותג

פורמט מעורבות שמוסיף את כל ההנאה והתשוקה ומאפשר מודעות חזקה למותג עם רמת מעורבות שחורגת מקליק. היא נותנת למשתמשים את היכולת להשתתף וליצור תוכן סביב נושא הקמפיין שלך.

פרסום מותאם למשפיענים

שיתוף פעולה עם יוצרי טיקטוק  הוא צורה עוצמתית של שיווק משפיענים, המאפשרת לכם לקדם את המותג שלכם באמצעות תוכן בעל פוטנציאל החשיפה הגבוה ביותר, גם בהשוואה לפייסבוק ולאינסטגרם.

היוצרים שתבחרו (משפיענים, סלבריטאים, בלוגרים וספורטאים) משתמשים ב-בטיקטוק כדי לחלוק את נקודות המבט שלהם, מתכונים, משפחות, תנועות ריקוד והיבטים אחרים בחיי היומיום שלהם. אבל בניגוד לאינסטגרם שמשתמשת בעריכה כבדה, תאורת אולפן מקצועית, איפור ועבודת מצלמה מעובדת, הרעיון בטיקטוק הוא להגיע לאותנטיות. לחלוק חוויות באופן גולמי. זה גורם לתוכן להיות יותר אמין ומעניין.

5. מודעות TikTok מגדילות את החשיפה למותג

משפיענים הם לא היחידים שיכולים להניע טרנדים. כל אחד ואחד יכולים להשתתף בטרנדים ולקבל את ההזדמנות לגרום לסרטון שלו להפוך לוויראלי ב-FYP, כולל המותג שלכם! יצירת מודעות וידאו המבוססות על מגמות יומיות מגדילה את הרלוונטיות והסבירות שלהן להופיע בפיד של מישהו מכיוון שהיא מאפשרת קצב תוכן תכוף, רלוונטיות מיידית וגילוי מתמשך. דרך מצוינת נוספת להשתמש ב-טיקטוק כדי להגביר את המודעות למותג היא על ידי שידור ישיר. 

6. בטיקטוק אתם מפרסמים לצרכנים מעורבים

הרבה עסקים טועים ונדמה להם שטיקטוק היא רק עוד אפליקציה שגוזלת יותר זמן מסך. היתרון של זמן מסך מוגבר הוא שהשימוש ב-טיקטוק נמצא במגמת עלייה, וזו הזדמנות מדהימה עבור מפרסמים להגיע לקבוצה של צרכנים מעורבים. בגלל מגוון התוכן ב-טיקטוק, יש משהו שמתאים לכולם. בין אם אתם מותג בגדים, אפליקציה, שירות, תחבורה, מסעדה, מוסיקה, או כל מי שרוצה להגביר את הנוכחות של המוצרים והשירותים שלו, יש מקום בשבילכם ב-טיקטוק. 

7. המוצרים שלכם הופכים לאותנטיים.

אם פייסבוק ויוטיוב וגם אינסטגרם, מעונבים, קפוצים ורשמיים, טיקטוק מציעים סגנון חופשי מאוד. FREE STYLE. פרסום שהקוד שלו הוא אותנטיות. בהשוואה לאינסטגרם, שם משתמשים נוטים להראות את הצד המלוטש שלהם, טיקטוק מעודדת משתמשים להיות אותנטיים, ומאפשרת לאנשים לשדר את הסגנון, חיי היומיום, הכישרונות, חיות המחמד, הסיפורים והיצירות שלהם תוך הזדמנות להפוך לוויראליים. במקום להיות חקיינים, אתם יכולים למצוא את הקול המקורי של המותג שלכם. 

8. השיווק בוידאו אפקטיבי יותר

טיקטוק כמו יוטיוב נולדה להיות פלטפורמה שהיא רשת חברתית בוידאו. זה אומר שהגולשים עירניים ומעורבים בצפיה בסרטונים. אינסטגרם בסופו של דבר הוא כלי שיווק של תמונות. מדיה שקטה. טיקטוק היא מדיה רועשת מאוד. אותנטית. כאן תוכלו לתפוס את קהל היעד שלכם מוכן לתוכן שאתם מציעים לו. פתוח לקלוט אותו בהשוואה לפייסבוק ולאינסטגרם. הרעש התקשורתי וריבוי המסרים בפייסבוק וגם באינסטגרם פוגם בחווייה החברתית. טיקטוק מציעה חיבור לתוכן וידאו מקורי ללא רעשי רקע, בהשוואה לפייסבוק ולאינסטגרם.

9. אתם דוהרים על גל השיווק הנכון בפלטפורמה החברתית

בתכל'ס טיקטוק רק גודלת כל הזמן. עוד ועוד קהלי יעד נכנסים לגלוש באתר וליהנות מתכנים. הפלטפורמה גם מתבגרת. היא קולטת עוד ועוד קהלי יעד שלא ביקרו בה. היא מוסיפה עוד פיצ'רים שמסייעים להליך השיווקי והיא מייצרת תחרות חזקה מול יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם. זוהי בהחלט הזדמנות. טיקטוק השתלטה על צורות מסורתיות של מדיה חברתית ויצרה גל חדש של יצירתיות בקרב אנשים מכל הגילאים שמחפשים ליהנות, לבדר, לקבל יותר לייקים ולהתחבר לאחרים. מי שחשב שמדובר ברשת לא רצינית, צריך לדבר עם עסקים שהצליחו לגדול באופן משמעותי בעזרת הפרסום בפלטפורמה. 

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו.

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה זמן לנסות להגיע אליו ולייצר איתו מעורבות שתוביל למכירה. החלוקה היא בין הפלטפורמות השונות. משחקים, רשתות חברתיות, רשתות חברתיות מקצועיות ורשתות חיפוש ותוכן. אם יש לכם עסק, חברה או שירות מקוון אתם יכולים לשפר את הנוכחות העסקית שלכם כדי להגדיל את הסיכויים לפגוש בלקוח במגוון פלטפורמות ולהוביל אותו במשפך לקראת מכירה. מה שאנחנו יודעים בוודאות ש-97% מהצרכנים נכנסים לאינטרנט כדי למצוא ולחקור עסקים מקומיים.

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים בפני קהל גדול יותר. והכי חשוב, כאן תלמדו להציג את המוצרים לקהל הנכון. עבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני, פייסבוק מציעה דרך קלה למיקוד לקוח מאוד ספציפי ולהוביל אותו לאתר שלכם. בעזרת טריקים וטיפים מסוימים, אתה יכול לסחוט מהם ערך רב עוד יותר. אתם יכולים לקבל יותר קליקים, יותר לקוחות ממוקדים ויותר מכירות.

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא הרבה מאוד תנועה רבת ערך לעסק שלכם, טעות אחת בלבד יכולה לשרוף את התקציב. ללא טיפול מתאים, חשבון Google Ads יכול להפוך במהירות למהלך שיווקי יקר ובזבזני. זו הסיבה שאנחנו מציעים לכם מדריך שיעזור לכם להימנע מטעויות שגורמות לקמפיינים עם ביצועים גרועים בתשלום לקליק (PPC)לשרוף את התקציב ולגרום לכם לשלם הרבה יותר על כל הקלקה. מבלי שתוכלו להגיע לאחוזי המרה גבוהים.

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק גדול מהחברות והעסקים מתקשים להתמודד עם המורכבות של המשימות ואופי הפעילות. השאלה אם הפעילות אכן מניבה תוצאות או שהיא מתסכלת את בעלי החברה והמנהלים. המשמעות, פעילות שיווקית בתנאים של תחרות מטורפת על תשומת הלב של הצרכן. הרעש התקשורתי הוא קיצוני. חברות נאלצות להתמודד עם צרכנים שנחשפים לאלפי מסרים ביום. אם פעם היה קל להגיע לצרכן בדיגיטל. היום הפעולה היא כמעט בלתי אפשרית. שיווק בתנאים של אי ודאות וכאוס מוחלט. השיווק הדיגיטלי התמקצע. הוא דורש הבנה מרובת ממשקים. ריבוי הפלטפורמות מקשה על הפעילות השיווקית. הפניית המשאבים הופכת למורכבת וקיים קושי לאתר פלטפורמה שדרכה אפשר לעמוד באופן עקבי וליהנות מהחזר השקעה

תפריט נגישות