עשרה טיפים הכי חשובים לעסקים בשיווק דיגיטלי

עשרה טיפים הכי חשובים לעסקים בשיווק דיגיטלי

עשרה טיפים הכי חשובים לעסקים בשיווק דיגיטלי. לא משנה באיזה תחום אתם פועלים, בלי שיווק דיגיטלי תגלו שאתם מתקשים לעמוד ביעדי המכירות שהצבתם לעצמכם. במאמר הזה נסקור סדרת טיפים שיסייעו לכם לשפר את הביצועים שלכם בכל פלטפורמה שאתם פועלים.

השיווק הדיגיטלי תופס 54% מתקציבי השיווק וצמח ב-36% מאז 2020! למה אנחנו מזהים צמיחה כזאת? כי שיווק דיגיטלי הוא הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות חדשים. והחלק הטוב ביותר הוא שהתובנות הדיגיטליות מאפשרות לנו לראות ישירות מה הלקוחות רוצים. עם הגידול בנתוני שיווק דיגיטליים, כלים, אנליטיקה ותוכנות שיווק דיגיטלי, הרבה יותר קל לראות את התנהגות הלקוחות המקוונת בפועל… ולספק אותה! שיווק דיגיטלי מאפשר לעסקים להתמודד עם תובנות מרתקות ולהבין לעומק את הלקוחות.  

גישות שיווק דיגיטליות שאנחנו מציעים לכם במאמר הזה יהפכו את העסק שלכם לגלוי ללקוחות הקיימים שלכם באינטרנט ויחברו אתכם ללקוחות חדשים.

פתרונות השיווק שלנו
עשרה טיפים הכי חשובים לעסקים בשיווק דיגיטלי

באיזה שיווק דיגיטלי עסקים משתמשים?

שיווק במנועי חיפוש – SEM

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק תוכן

שיווק אודיו ווידאו

שיווק בדוא"ל

פרסום דיגיטלי לתצוגה (מודעות באנר)

פרסום מקורי

שיווק משפיעים / שיווק הסברה

שיווק שותפים

תשלום לפי ליד (PPL) המכונה לפעמים הפצת תוכן

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

1. שלב קידום אתרים ושיווק תוכן

קידום אתרים הוא בהחלט לא דבר חדש. במשך זמן רב, SEO היה פונקציה של מילות מפתח וקידוד. ואז גוגל נעשתה חכמה יותר. גוגל למדה שקידום אתרים עוסק בתגמול מותגים עם תוכן מועיל.

לכן השילוב בין SEO (איזה שאלות הלקוחות שלנו שואלים) ו-Content Marketing (איזה תשובות אנחנו מספקים) הוא אחד היעילים ביותר מבין מגמות השיווק שאנו הולכים לראות בעתיד השיווק.

כיום, רוב המדדים הכלולים באלגוריתם של גוגל קשורים לתוכן (אפילו גוגל מודה בכך) והמעורבות בה אתה זוכה באמצעות הפצת תוכן מעולה. שימוש בסוגים שונים של תוכן (חזותי, טקסט, וידאו, אינפוגרפיקה, אודיו וכו') עושה הרבה יותר טוב מאשר שימוש בסוג אחד של תוכן.

יותר תוכן – ככל שיותר עסקים מאמצים שיווק תוכן, התחרות ממשיכה להתחזק. כל מה שאתם עושים באינטרנט טובע ברעש ובעומס מידע. כדי להתקדם בדירוג במנוע החיפוש, כל עסק צריך לפרסם תוכן טוב יותר ויותר.

המלצה שלנו, פרסמו לפחות פעם בשבוע זה קריטי להחזר ה-ROI וה-ROI יורד בצורה די חדה כאשר אתה מפרסם בתדירות נמוכה יותר. לא מדובר בכמות לעומת איכות, אלא בשילוב אידיאלי של שניהם.

פיתוח וניהול מכונות שיווק אוטומטיות
איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

תוכן בעל ערך – התוכן צריך להיות בידורי, אינפורמטיבי ואמפטי. תוכן בעל ערך עונה על כוונת החיפוש או על השאלה שנשאלה ממנוע החיפוש, אך הוא גם בנוי בצורה המעודדת מעורבות כגון הרשמות למייל שלך, שיתוף, הערות ופעולות אחרות שתורמות להחזר ה-ROI.

תוכן מקורי – תוכן יכול להיות אודיו, וידאו או טקסט, אך כאשר אתם מחליטים להשתמש באחד או בכל התוכן הדיגיטלי שקיים, ודאו שהוא טוב ומקורי. אם אתם לא יכולים ליצור תוכן ייחודי, משכנע וטוב בעצמכם, אתם יכולים לשכור מומחה שייצור תוכן לאתר שלכם ולפלטפורמות המדיה החברתית שלכם. זה המקום שבו תזדקקו לתוכנית שיווק תוכן עם יעדי הפצה ברורים וקבועים.

על ידי אספקת התוכן הנכון בזמן הנכון, סביר יותר שתמירו מבקרים לקונים. טווח הגעה חשוב. ככל שתביאו יותר מבקרים לאתר, כך החזר ה-ROI שלכם יהיה גבוה יותר. זו אחת הסיבות שחשוב שיהיו כמה פלטפורמות חברתיות וקישורים בתוכן שלכם כדי שהמבקרים יוכלו לשתף את התוכן בקלות. עליכם לשתף את התוכן ברגע שהוא מתפרסם.

2. הציגו נוכחות גלויה בפלטפורמות המדיה החברתית

הנוכחות שלכם במדיה החברתית היא קריטית. זה המפתח להצלחה עבור כל עסק, במיוחד בעולם של היום שבו כמעט כל העסקים הפכו לדיגיטליים. זו אחת הדרכים להשיג בולטות. שימו לב שיש הרבה רשתות חברתיות זמינות אבל עליכם לזהות היכן הלקוחות שלכם מבלים את רוב זמנם ולמקד אותם לשם. בחרו את אלה שרלוונטיים לעסק וללקוחות פוטנציאליים שלכם ובנו את הנוכחות המקוונת שלכם שם.

בנוסף לשיתוף התוכן שלכם, עליכם לשתף תוכן שנוצר על ידי חברות/מומחים מעולים אחרים. מומחים רבים ממליצים לכם לקדם או למכור לא יותר מ-20% מהתוכן שלכם. לפחות 80% מהשיתופים החברתיים שלכם צריכים להיות תוכן בעל ערך ללקוח בתחום שבו אתם פועלים. זו בהחלט עבודה סיזיפית. אנחנו קוראים לזה תוכן עבדים. כי לא תמיד אתם תראו את התוצאות באופן מיידי. אבל תהיו חייבים להתמיד כדי להתמקם במוחו של הצרכן. שני הסנט שלנו. מדיה חברתית היא לא המקום להציג את המוצרים שלכם (אלא אם כן שם המשפחה שלך הוא קרדשיאן). המדיה החברתית מיועדת לשיתוף ולעניין. בעוד שרשתות חברתיות הן דרך מצוינת להבין איזה תוכן מהדהד עם הקהל שלכם, מדיה חברתית היא לא ערוץ השיווק הדיגיטלי הטוב ביותר להשגת צמיחה עסקית.

17 טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק
עשרה טיפים הכי חשובים לעסקים בשיווק דיגיטלי

3. בצעו אופטימיזציה של האתר קודם כל לנייד.

צרכנים רבים בארה"ב וברחבי העולם ניגשים לאינטרנט רק מהטלפון הנייד שלהם. זו בהחלט מהפכה. המשמעות היא שאתם צריכים לשפר את ביצועי האתר בעיקר בסלולר. אתר אינטרנט שנטען במהירות, עובד בכל סוגי המכשירים הניידים, ונראה מדהים ברמת רספונסיביות הוא אתר שיש לו סיכויים גבוהים לשפר ביצועי מכירות.

חשוב לוודא שהתוכן שלכם ידידותי לנייד, ושהאתר ורשתות המדיה החברתיות שלך נגישים במחשבים שולחניים כמו גם במכשירים ניידים. דבר אחד שאנחנו תמיד מחפשים לשפר הוא את חווית הקריאה. אנו בודקים כל הזמן אילו גופנים, צבעים וגדלי גופנים, למשל, הם הטובים ביותר לקריאה במגוון מסכים ניידים קטנים. אנחנו גם תמיד עושים אופטימיזציה עבור זמני טעינת העמודים.

לכן, חיוני להפוך את האתר והתוכן שלכם לנגישים למשתמשים בכל גדלי המסך. עדכן את עיצוב האתר שלך באמצעות הטרנדים והצבעים העדכניים ביותר.

4. השתמשו בכלי השיווק הדיגיטלי הנכונים

שיווק דיגיטלי הוא שילוב של אסטרטגיות שונות המכוונות לשפע של ערוצים, כמו SEO, PPC, מדיה חברתית וכו'. על מנת להבטיח שיש לכם תמהיל שיווק משולב, אתם צריכים את כלי השיווק הדיגיטליים הנכונים שיעזרו לך לנהל קמפיינים אפקטיביים. אתם גם צריכים לפתח מומחיות בשימוש בהם ויישום התובנות בהקשר הנכון.

לדוגמה, אתם צריכים CMS כדי להפעיל את התוכן באתר שלכם (אנחנו משתמשים בוורדפרס בדיוק כמו 60% מכל האתרים). אתם גם צריכים כלי שיווק במייל כדי להפיץ את התוכן שלכם (אנחנו משתמשים ב-Mailchimp). ייתכן שתשתמשו בפלטפורמת ניהול מדיה חברתית כדי לנהל את ההפצה החברתית (אנחנו משתמשים ב-Hootsuite). כדאי לשקול גם יצירת לידים, אוטומציה שיווקית ו-CRM. חברות קטנות רבות יותר משתמשות ב- Hubspot עבור כל הפונקציות הללו. חברות גדולות יותר משתמשות לעתים קרובות ב-Adobe / Marketo עבור פונקציות אלה.

אנחנו משתמשים בשירות דפי נחיתה בשם ConvertFlow ליצירת לידים ואנחנו עוקב אחר לידים באמצעות גיליון גוגל מתוחכם. זה עובד מצוין עבורנו! תרצו גם להשתמש בכלי ניתוח כמו Google Analytics כדי להבין את פרטי האתר שלכם. וכמובן שיש עולם שלם של טכנולוגיית שיווק (MarTech) שחברות גדולות יותר משתמשות בו.

17 דרכים להגברת נוכחות עסקית באינטרנט
שיווק במנועי חיפוש SEM

5. העיצוב הוא המסר

העיצוב מעביר ללקוח את המסר החשוב ביותר במינימום זמן. עיצוב עומד בבסיס חלק גדול ממה שהופך את השיווק הדיגיטלי להצלחה. זה לא חושב מה אתם מעצבים, אתר אינטרנט, דף נחיתה או תמונה עבור האתר, מודעה או אינפוגרפיקה או סרטון. אתם חייבים להשקיע בבחירת מעצבים מוכשרים. בעידן הבינה המלאכותית תוכלו להיעזר במידג'רני ולהגיע לרמה מאוד גבוהה של עיצוב. אבל זה כמובן לא מבטל את מקומו של המעצב בשרשרת השיווק. יש לו ערך בהפעלת המכונה.

6. צרו והגדילו כתובות מיילים

דוא"ל הוא עדיין מניע יעיל להחזר ה-ROI של שיווק דיגיטלי. למעשה, דוא"ל מספק כ-  36 שקלים החזר ROI על כל שקל שהוצא! אבל חשוב לעשות את זה נכון. ודאו שהאתר שלכם כולל טופס הרשמה לניוזלטר באימייל. ספק תוכן בעל ערך למנויים שלך לא רק קידום. חשוב לספר סיפורים. אנו משתמשים ברשימות האימייל שלנו בעיקר כדי לשתף את התוכן שלנו. אנחנו גם מבצעים מעקב אימייל ובדיקה של הלידים שלנו וממירים בעזרת התהליך הזה. החוכמה היא לאזן בין תוכן, סיפורים וקריאות לפעולה.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

7. השקיעו בחוכמה בפרסום דיגיטלי

הרבה עסקים שורפים כסף על פרסום PPC. מעטים מאוד מסוגלים להציג החזר ROI כלשהו. זו האמת. בין היתר משום שתהליך העבודה הוא אינטואיטיבי ולא אנליטי. ספקי דיגיטל מתחלפים בקצב מסחרר והקושי בהשגת יעדים הופך לפעולה מורכבת מאוד. פרסום דיגיטלי, כולל PPC (תשלום לפי קליק) Google Ads, YouTube Ads, פרסום במדיה חברתית בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, LinkedIn וטוויטר, Snapchat, Tiktok הם כל הדברים שתוכלו לבדוק כדי לספק הצלחה בשיווק דיגיטלי.

ניסינו הכל. הגישה היחידה שמצאנו שמביאה תנועה רלוונטית, מבקרים מעורבים והמרת לידים היא מה שאנו מכנים קידום תוכן קונטקסטואלי. אנו מוצאים את קהל היעד שלכם בכל מקום בו הם נמצאים באינטרנט ומגישים לו מודעה. זו מודעה שיש לה תפקיד לאתר את קהל היעד ולסמן אותו. אוספים את הקהל הזה למאגר מיקוד מחדש. ומגיעים אליהם עם הצעות כמו ספרים אלקטרוניים, סמינרים מקוונים, מדריכים בחינם. זה מאפשר לנו לספק עלויות לקליק הנמוכות ב-80% מהממוצע ושיעורי קליקים גבוהים פי 4-5 מהממוצע.

הפקות וידאו באינטרנט לכל פלטפורמה
לאיזה סוגי עסקים כדאי לפרסם בגוגל?

8. הוסיפו תוכן חזותי לאסטרטגיה הדיגיטלית שלכם

תמונה שווה אלף מילים, ואנשים ישתפו אותה לעתים קרובות יותר מאשר תוכן מבוסס טקסט. אנחנו אוהבים אינפוגרפיקה כי היא יכולה להיות מושכת, מרתקת ולהציג הרבה מידע. המוח שלנו יכול לעבד תמונות הרבה יותר מהר מאשר טקסט. כנ"ל לגבי סרטונים. עסקים יכולים לבנות מהלכי שיווק אפקטיביים בעזרת סרטונים. ואנחנו מודברים על כל סוגי הסרטונים.

9. השתמשו כל הזמן בכלי מדידה.

כמעט הקצה השני של הספקטרום של יצירתיות הוא אנליטיקה, אבל זה בדיוק השילוב שאתם צריכים להצלחה בשיווק דיגיטלי. Google Analytics מושלם להבנת מרכיבים קריטיים באתר האינטרנט שלכם ואיך מבקרים מנווטים בו. אם אתם מנסים ללמוד כיצד לקבל תובנות מ-Google Analytics, אתם יכולים להשתמש ב-Google Data Studio כדי לבחון אותו באמצעות נתונים מאתר המסחר האלקטרוני של גוגל. לניתוחים מחוץ ל-Google Analytics, קיימים מספר כלים מצוינים. אתה יכול להשתמש בניתוחים בודדים מכל רשת חברתית (כלומר פייסבוק, פינטרסט וכו'), אתם יכולים להביא את כולם למקום אחד על ידי עבודה עם ממשק משתמש, או שאתם יכולים לשלם עבור כלי אנלטיקה מתוחכמים יותר כדי לקבל יותר תובנות.

10. שלבו אסטרטגיות ומסעות פרסום בכל הערוצים

שילוב בין טקטיקות אלה יכול להיות מאתגר מאוד, במיוחד בחברה גדולה יותר שבה צוותים שונים עשויים לנהל פלטפורמות שונות או שבה סוכנויות פרסום שונות מטפלות בהיבטים שונים של שיווק, כגון שיווק תוכן, בתשלום ותוכן חברתי. אבל, אתם חייבים להשתלב בכל הערוצים כדי להשיג הצלחה אמיתית בשיווק דיגיטלי.

בואו נדבר על איך אתם הולך לשילוב בין הטקטיקות האלה שתורמות להצלחת אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי.

תכנון אסטרטגי

הצעד הראשון באינטגרציה הוא תכנון אסטרטגי. מפת דרכים שמשקפת את כל הפעילות שלכם. פירוט של כל זרועות התמנון הדיגיטליות שאתם שולחים לרשת כדי לצוד לקוחות. התיאום מגיע מאלמנטים אסטרטגיים כמו הודעות, אבל אפילו אלמנטים כמו משימות ויעדים עוזרים לשלב מאמצים על ידי יצירת מטריה שמתחתיה צוותים יוצרים פוסטים, אינפוגרפיקה והמדדים המשמשים להערכתם התחילו פשוט בזיהוי יעדי השיווק הדיגיטלי שלכם, חשוב ללמוד לעומק איזה פערים עליכם למלא ומי יכול לעזור למלא אותם.

איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?
אופטימיזציה של תוכן

כל העובדים צריכים לקחת חלק בתהליך

המטרה העיקרית היא לעזור בסיעור מוחות כדי למצוא דרכים למלא את פערי התוכן שלכם. להבין בדיוק מה חסר לכם? ברגע שאתם מיישרים קו עם האסטרטגיה שלכם, מייצרים פגישה של כל העובדים השותפים ומיישרים קו. ממש כמו קבוצת כדורסל, קבוצת כדורגל או יחידה צבאית.

אם תהיה לכם תוכנית אב זה יעבוד

תגלו שיש לכם כיוון. יצאתם לדרך עם מפת דרכים ברורה. יש ארגונים שעמדת הניהול הבכירה מנהלת את כל המהלכים על פי הצרכים של הארגון. זה נדיר. בדרך כלל יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה. המשמעות היא הפסד כספי ותחושה שהדברים לא קורים. המלצה שלנו תנו לאדם אחד לרכז את המאמצים בתחום השיווק הדיגיטלי. האדם הזה הוא המפתח לתיאום מאמצים בין צוותים. לארגונים מסוימים יש תהליך אישור שבו האדם העליון חייב לאשר הכל לפני שהוא עולה לאוויר. המדיה הדיגיטלית היא דינמית ומונעת על ידי נתונים. מישהו צריך לנתח אותם ולהבין לעומק איך מתקדמים.

אסטרטגיה טובה יותר היא להשתמש בממשק ניהול משימות דיגיטלי כדי לאפשר לכולם לפרסם את מה שהם עובדים עליו, את הנכסים שהם מתכננים להשתמש בהם ומתי המאמץ היצירתי יעלה לאוויר. אבל, זה לא מספיק לפרסם תוכניות. אתם יכולים להשתמש בגורמים נוספים בארגון כדי לבדוק את התוכניות האלה ולבצע התאמות.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק

תפריט נגישות