עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב

עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב

עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב. אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא הרבה מאוד תנועה רבת ערך לעסק שלכם, טעות אחת בלבד יכולה לשרוף את התקציב. ללא טיפול מתאים, חשבון Google Ads יכול להפוך במהירות למהלך שיווקי יקר ובזבזני. זו הסיבה שאנחנו מציעים לכם מדריך שיעזור לכם להימנע מטעויות שגורמות לקמפיינים עם ביצועים גרועים בתשלום לקליק (PPC)לשרוף את התקציב ולגרום לכם לשלם הרבה יותר על כל הקלקה. מבלי שתוכלו להגיע לאחוזי המרה גבוהים.

טעות 1: קהל יעד לא ממוקד

אי מיקוד לקהל המתאים בעת הקמת מסעות פרסום היא הטעות מספר אחת ב-Google Ads שאתם יכולים לעשות. כדי להימנע משריפת תקציב ה-PPC שלכם, הקפידו לקחת בחשבון את הרגלי הרכישה, תחומי העניין ונקודות הכאב של קהל היעד שלכם.

מיקוד לא ממוקד קהל כולל:

מיקוד שגוי לפי מיקום

אי הצגת המודעות שלכם באזורים גיאוגרפיים מסוימים תסיט את יעד מסע הפרסום שלכם. לדוגמה, אם אתם מוכרים קורסים בעיר שלכם, אבל אתם ממקדים לעיר הגדולה יותר, קליקים לא רלוונטיים מאנשים שאינם מעוניינים בקורס שלכם ישרפו את התקציב. שימו לב לא לטעות במיקוד לרדיוס, בכל פעם שתחליטו להשתמש ברדיוס וודאו שאתם בוחרים נכון את האזורים. יתר על כן, תוכלו לשנות את הצעות המחיר גם עבור האזורים החמים שלכם.

עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב
17 טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק

מיקוד שגוי לגיל

מיקוד לקהלים בקבוצת הגיל הלא נכונה ישרוף את תקציב מסע הפרסום שלכם. לדוגמה, אם אתם מוכרים מוצרי איפור ויופי לבני נוער, אבל אתה מכוונים רק לנשים מעל גיל 40, התקציב שלכם יתבזבז.

מיקוד מגדר שגוי

מיקוד ספציפי למגדר הלא נכון פוגע בתקציב שלך. לדוגמה, מיקוד לנשים כשאתם בעצם מכוונים לבגדי גברים גורם לאובדן תקציב.

מיקוד שגוי מסוג מכשיר

אם תקבלו יותר המרות דרך הנייד, מיקוד למשתמשים שולחניים יבזבז את הכסף שלכם. שימו עין על סוג המכשיר והבינו לאיזה סוג לקוחות למקד. ניתוח מיקוד מכשירים עוזר לכם להעריך את התקציב, ברמת הרווח וההוצאה בכל מכשיר בנפרד.

מיקוד כוונות מותאם אישית לא תקין

יצירת קהלים עם כוונת קניה יכולה להניב המרות; עם זאת, רק אם אתם בוחרים את מילות המפתח הנכונות. מילות מפתח לא רלוונטיות לא ימשכו את הלידים הנכונים ויגרמו לתקציב להתרוקן.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

טעות 2: שילוב מסעות פרסום לרשת החיפוש ולרשת המדיה

הימנעו מערבוב של הגדרות רשת תצוגה ורשת החיפוש מכיוון שזה ישפיע על היכולת שלכם לבצע אופטימיזציה ולמדוד את ביצועי הרשת. הפרידו את מסעות הפרסום באופן ידני מכיוון ששניהם נבחרים כברירת מחדל.

טעות 3: שכפול מסעות פרסום

אמנם שכפול מסעות פרסום אינו בעיה, אך אתם עשויים ליצור עותק של מסע הפרסום שלכם ולהפוך אותו למסע פרסום חכם, אבל אתם שוכחים שמסעות פרסום חכמים דורשים נתונים היסטוריים כדי להפיק ביצועים טובים יותר. אז, אל תצפו שהקמפיין יתנהג באותו אופן כפי שהוא הופיע קודם. אם אין לכם נתונים קודמים, התוצאות שלכם עשויות להיות שונות מהצפוי.

טעות 4: אי מודעות לתקציב

כדי למנוע תקלות בשליטה על התקציב, פעלו לפי ההנחיות הבאות: בעת הגדרת מסעות פרסום לרשת המדיה, אל תבחרו "תקציב פתוח". הקפידו לבדוק שוב היכן אתם כוללים את החלק העשרוני בתקציב. טעות עשרונית יכולה לעלות לך ביוקר הכפילו את התקציב היומי שלכם ב-30 (ימים) כדי לפתח ניתוח תקציב ברור למשך חודש. לכן תכנון נכון של התקציב הוא חשוב. סקריפטים מצוינים לאוטומציה של המשימה, אבל יש סיכוי שסקריפט אוטומטי של תקציב עלול להוביל לכישלון במסע הפרסום שלכם במיוחד עבור מסעות פרסום לתצוגה.

17 דרכים להגברת נוכחות עסקית באינטרנט
איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

טעות 5: חלוקת התקציב שלכם למספר מסעות פרסום

אם אתם חדשים בתחום ה-PPC, מומלץ להתחיל עם מסע פרסום בודד. אם יש לכם מספר מסעות פרסום בחשבון אחד, תחלקו את התקציב בין מסעות הפרסום. עם זאת, אם למסע הפרסום שלכם יש הרבה קבוצות מודעות ומודעות, התקציב שלך יצא משליטה ואתם תחוייבו מחוץ למסגרת התקציב. לדוגמה, נניח שאתם מפרישים $100 ליום ל-Google Ads לחמישה קמפיינים, עם חלוקה שווה ביניהם תמורת $20 לכל מסע פרסום. הבעיה היא שסביר להניח שכל מסעות הפרסום שלכם יוציאו את אותו כמות תקציב. לכן, אם מסע פרסום אחד מכיל מילות מפתח פופולריות יותר, הגדירו את הצעת המחיר נמוכה יותר כדי לאפשר לה לפעול לאורך כל היום, אתם יכולים גם להגדיר תקציב משותף שמתייחס לכל מסעות הפרסום שלכם כמו תקציב מסע פרסום אחד, מה שיעזור למנוע שימוש בתקציב מעבר למגבלה היומית שלכם.

טעות 6: אי הוספת מילות מפתח שליליות

כשאתם לא מוסיפים מילות מפתח שליליות, סביר להניח שאתם מוציאים כסף על מילות מפתח לא רלוונטיות. מילות מפתח שליליות עוזרות לחסום את הופעת המודעה שלכם בחיפושים לא רלוונטיים. הקפידו לכלול רשימה ארוכה של מילות מפתח שליליות עבור חשבונכם לפני פרסום המודעה שלכם.

טעות 7: לא לבצע אופטימיזציה להמרות

מדידת ביצועי מסע הפרסום שלכם היא היבט חיוני של PPC. אם אתם מפעילים מסע פרסום לג'ינס לנשים ואחר לגברים, קשה לדעת מה הביצועים של כל מסע פרסום, אלא אם כן תגדירו את מסע הפרסום שלכם כדי להשיג את יעדי ההמרה שלכם. לדוגמה, אם ההתמקדות שלכם היא להגדיל את התקנות האפליקציה, עליכם להתאים את עותק המודעה, דפי הנחיתה והקריאות לפעולה בצורה שתבצע אופטימיזציה עבור יעד ההמרה הספציפי הזה. ב-Google Ads, אתם יכולים להשתמש במעקב המרות כדי לעקוב אחר פעולות משתמשים הקשורות למספר רב של יעדי המרה, כולל מכירות, לידים, התקנות אפליקציה ושיחות טלפון. מתוך מחשבה על המטרה שלכם, תוכלו לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום כדי למקסם את ההמרות.

טעות 8: אי פילוח מילות מפתח לקבוצות מודעות מרובות

הוספת מילות מפתח רבות מדי (במיוחד טווח רחב) לקבוצת מודעות בודדת ואי-שימוש בקבוצות נפרדות היא טעות גדולה, זה יפחית את ציון האיכות שלכם, יחד עם כל סיכוי להציג מודעות רלוונטיות. במחקר מילות המפתח שלכם ולאחר מכן שימו אותם בקבוצה, חשוב לבדוק אם זה הגיוני לסווג לפי:

עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב
שיווק בעזרת בינה מלאכותית

אוסף מוצרים

אם אתם מוכרים גם נעליים וגם חגורות, ייתכן שתהיה לכם קבוצת מודעות אחת שתכיל את שניהם. תמיד לכו על קבוצת מודעות נפרדת עבור כל מוצר.

דמוגרפי

אם יש לכם מוצרים שונים לגברים ולנשים, ייתכן שתהיה לכם קבוצת מודעות אחת לשניהם. אז כדאי לשמור אותם בנפרד. כל קבוצת מודעות צריכה להכיל רשימה של מילות מפתח הרלוונטיות לכל המודעות בקבוצה. זה מגדיל את רלוונטיות המודעה ואת ציון האיכות הכולל.

טעות 9: אין קבוצת מודעות למותג שלך

ודאו שאתם יוצרים קבוצת מודעות הכוללת את מילות המפתח של המותג שלכם. אם לא תעשו זאת, המתחרים שלכם עשויים לקפוץ על ההזדמנות, ולעזור למודעה שלהם לצוץ למחפשים לפני שלכם. לדוגמה, כשאתם מחפשים את מותג המסחר האלקטרוני, "Shopify", תבחינו ששני מתחרים ממקדים את אותו שם מותג מסע הפרסום. כדי להתעלות מעל זה, צרו קבוצת מודעות עבור המותג שלכם בעת פיתוח מסע הפרסום שלכם.

טעות 10: לא לנצל את תזמון המודעות

תארו לעצמכם שיש לכם חנות שפתוחה בין השעות 9:00-18:00, אבל הקהל שלכם פעיל רק בין השעות 11:00-14:00. מדי יום אתם מציגים מודעות לקידום עסקים באזור המקומי, וזה מהלך חכם. עם זאת, אחת הטעויות הגדולות ביותר של Google Ads היא להתעלם מתזמון מודעות. כאשר אתם עושים זאת, המודעות שלכם פועלות כל היום, ללא כל שיקול מתי הקהל שלכם פעיל. לעתים קרובות יותר, זה גורם לבזבוז הוצאות, שכן המודעות שלכם מוצגות למשתמשים לא רלוונטיים. במקום זאת, עליכם ללמוד דוחות כדי לזהות זמנים מיטביים להצגת המודעות שלכם. במקרה זה, אם תתזמנו את הצגת המודעות שלכם רק בין השעות 11:00-14:00, התקציב שלכם ישרוד זמן רב יותר, והוא יניב תוצאות טובות יותר.

טעות 11: גרסת מודעה אחת בלבד לכל קבוצת מודעות

פרסום PPC הוא תחרותי, ללא קשר לנפח הפעילות בשוק שלכם. אתם יכולים להגביר את סיכויי ההצלחה שלכם על ידי יצירת וריאציות מרובות של כל מודעה. יש לפחות 3 עותקי מודעה. זה מאפשר בדיקה מפוצלת, כך שתוכלו לנשל וריאציות בעלות ביצועים נמוכים, ולטפח בהדרגה היבטים בעלי ביצועים גבוהים כדי ליצור את הגרסה הטובה ביותר האפשרית של כל מודעה. עם הזמן, יהיו לכם נתונים מדוייקים להצלחה עתידית.

17 דרכים להגברת נוכחות עסקית באינטרנט

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל
עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב

טעות 12: אי קישור המודעות שלך לדף נחיתה רלוונטי

המודעה שלכם היא רק שלב אחד במסע הלקוח, ומזמינה את המשתמשים ללחוץ לדף הנחיתה שלכם. לחוויית משתמש טובה יותר, עליכם לוודא שאתם מספקים חוויה חלקה ומגובשת מהמודעה שלכם לדף הנחיתה. אם המודעה שלך מזכירה הנחה על מכנסי נשים שחורות, אבל דף הנחיתה דן בחליפות לגברים, לא תצליחו להגיע להמרה. אנשים יקפצו מדף הנחיתה במהירות, סביר להניח שלא יחזרו לעולם. הקדישו זמן כדי לוודא שתוכן דף הנחיתה שלכם קשור למודעות, למילות המפתח ולתחומי העניין של הקהל שלכם.

טעות 13: התעלמות מסוגי התאמה של מילות מפתח

לסוגי התאמה יש את הכוח להביא הרבה תנועה לאתר שלכם, במיוחד אם אתם מתמקדים בסוג התאמה רחב – ברירת המחדל ב-Google Ads. הבעיה עם האופציה הזו היא שאתם יכולים למשוך הרבה קליקים ממשתמשים לא רלוונטיים, שכנראה לא יתעניינו במה שיש לכם להציע. אתם יכולים לעקוף את אחת מהטעויות הנפוצות ביותר ב-Google Ads פשוט על ידי שימוש בשילוב של סוגי התאמה, כולל התאמה מדויקת ומילות מפתח בהתאמה לביטוי. פעולה זו תעזור לכם למצוא איזון יעיל בין טווח הגעה לקהל ורלוונטיות של מילות מפתח.

טעות 14: אי שימוש בדוח מונחי החיפוש

בעזרת דוח מונחי החיפוש, מפרסמי PPC יכולים לקבל תובנות חשובות לגבי התנהגויות חיפוש של קהל. מחקר זה יכול לעשות את כל ההבדל, מכיוון שאתם עשויים למצוא מונחים שתוכלו להוסיף למסע הפרסום שלכם כדי למשוך תנועה חדשה. באופן דומה, תוכלו לזהות מונחי חיפוש רלוונטיים שתוכלו להוסיף לרשימות מילות המפתח השליליות שלכם, מה שיעזור לכם לסנן לידים לא כשירים.

טעות 15: אי שימוש באסטרטגיית הצעת המחיר הנכונה

בעידן הבינה המלאכותית (AI), זה מפתה לתת לגוגל לעשות את העבודה בשבילכם. עם זאת, הגשת הצעת מחיר חכמה עדיין לא נמצאת ברמה האופטימלית בפרסום PPC. כשאתם מתחילים לראשונה, עליכם להתנסות במתן הצעות מחיר ידניות כדי לקבל תחושה של דברים. הצעות מחיר אוטומטיות הן חיסכון גדול בזמן, אך עדיין עליכם לפקח על הדברים כדי להבטיח שההצעה מניבה תוצאות חיוביות. בכל מקרה,חשוב לשקול את הנתונים והתוצאות שלכם בזהירות תוך כדי ביצוע שינויים. עם תובנות נתונים, אתם יכולים לקבל החלטות חכמות יותר.

עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב
שיווק מסעות לקוח

טעות 16: אי שימוש בהרחבות

הרחבות למודעות הן מצויינות. הם מאפשרות ללקוח לבצע פעולות במהירות ולנווט אל האתר. אם הלקוח צריך ליצור קשר עם השירותים העסקיים שלכם, עדיף להשתמש בתוסף שיחות ולוודא שהמודעה שלכם תוצג ללקוח רק כאשר אתם או הנציג שלכם זמינים להגיב בשיחה. בעיקר אם המפרסם נתן למודעה לרוץ ללא תזמון מתאים, אשר בסופו של דבר נגמר ללא ליד או המרה.

טעות 17: אי שימוש נכון בקהל משולב

תוכלו להשתמש באפשרות 'קהל משולב' כדי לצמצם את מיקוד הקהל שלכם. בעוד שהמודעות שלכם יגיעו לקהל קטן יותר, זה יהיה נושא ממוקד יותר שתהיה לו כוונת קנייה גבוהה יותר. לדוגמה, בעל חנות פיצה יכול להשתמש בקהלים משולבים כדי למקד לאנשים שאוהבים אוכל איטלקי עבור אנשים שמחפשים באופן פעיל מזון מהיר. טכניקה זו יכולה לחסוך בתקציב שלכם ולהניב החזר הרבה יותר טוב על ההשקעה (ROI) על ידי צמצום התוצאות.

טעות 18: שימוש עיוור בהמלצות Google Ads

עוד אחת מהטעויות של Google Ads שעלולות לשרוף את התקציב שלכם היא קבלת המלצות Google Ads בצורה עיוורת. אם החנות שלכם מוכרת בגדים, וגוגל מציעה לכם להגדיל את הצעות המחיר שלכם עבור מילת מפתח, עליכם לשקול את ההשפעה הפוטנציאלית שלה על המטרות שלכם. בסופו של דבר, לא כל הצעה מגוגל מבטיחה לכם שהיא תהיה טובה עבור אחוזי ההמרה שלכם, אז אל תקבלו כל המלצה מבלי לחשוב עליה.

טעות 19: לא לדעת את ערך חיי הלקוח שלך (CLTV)

אם אינכם יודעים מהו ערך החיים של הלקוחות שלכם, אז אתם מבזבזים זמן וכסף כאחד. ערך חיי לקוח – או CLTV – הוא כמה הכנסה עתידית אתם מצפים לקבל מכל לקוח. נתון זה כולל רכישות נוספות, מכירות נוספות והפניות. אתם יכולים לחשב CLTV עם הנוסחה הזו: CLTV = רווח שנתי של לקוח X מספר שנות שאר הלקוח. לכן, אם תחשבו שללקוח הממוצע שלכם יש CLTV של $10,000, לא יהיה אכפת לכם לשלם $1 לכל קליק על מודעות ה-PPC שלכם. לעומת זאת, אם ה-CLTV הממוצע הוא רק $100, אז אתם עשויים לשקול את המחיר של $1 לקליק (CPC) כמוגזם. בסופו של דבר, אם אינכם יודעים את ערך חיי הלקוח שלכם, אז אתם תבזבזו הרבה יותר זמן וכסף על פרסום PPC.

עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב
עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב

טעות 20: אין קריאה לפעולה ממוקדת (CTA)

ב-PPC, ה-CTA שלכם הוא מרכיב חיוני. זה אולי רק כמה מילים, אבל CTA כתוב היטב יכול להניע לפעולה בגדול, לסחוף מאות או אלפי לקוחות פוטנציאליים לבצע את הפעולה שאתם רוצים שיבצעו לאחר שהם יקראו את המודעה שלכם. בעיקרו של דבר, המודעה שלכם מציגה פתרון ללקוחות הפוטנציאליים, וה-CTA הוא הקרס שגורם להם לעסוק בפתרון הזה. ודאו שלכל המודעות שלכם יש CTA ברור וחזק המאפשר לאנשים לדעת בדיוק מה לעשות הלאה. אל תשכחו לעודד את זה על ידי הוספת קישור לטקסט מכוון פעולה, כמו קנה עכשיו, הרשמה או מידע נוסף. אחרי שקראתם על 20 טעויות ב-Google Ads, אתם עשויים לחשוב שאתם יודעים הכל עכשיו. אבל העניין הוא שכמעט בלתי אפשרי לדעת הכל בגוגל אדס! אחת המלכודות הגדולות ביותר היא לשבת ולחשוב שהכל בשליטה. אתם תעשו הרבה טעויות ב-PPC – זה חלק מעקומת הלמידה. הטעות הגדולה מכולם היא אם לא ללמוד מהטעויות הקטנות האלה. עם גישה עקבית לבדיקות, ניטור וניתוח, אתם יכולים לבנות במהירות את הניסיון והידע שלכם וזה יעזור לשכלל את מיקוד הקהל ואת האופטימיזציה של מסע הפרסום.

רוצים לשפר את הרווחיות בדיגיטל? מלאו פרטים וקבלו את דוח הוקינג דיגיטל במתנה.מה כולל הדו"ח? בדיקת תחזוקה וביצועי אתר, ניתוח נוכחות מותג, ניתוח תוכן ותאימות מסרים, מילות מפתח מתחרים, בדיקת חשבונות ברשתות חברתיות, ביצועי קמפיינים לדוגמא.

 

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה זמן לנסות להגיע אליו ולייצר איתו מעורבות שתוביל למכירה. החלוקה היא בין הפלטפורמות השונות. משחקים, רשתות חברתיות, רשתות חברתיות מקצועיות ורשתות חיפוש ותוכן. אם יש לכם עסק, חברה או שירות מקוון אתם יכולים לשפר את הנוכחות העסקית שלכם כדי להגדיל את הסיכויים לפגוש בלקוח במגוון פלטפורמות ולהוביל אותו במשפך לקראת מכירה. מה שאנחנו יודעים בוודאות ש-97% מהצרכנים נכנסים לאינטרנט כדי למצוא ולחקור עסקים מקומיים.

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים בפני קהל גדול יותר. והכי חשוב, כאן תלמדו להציג את המוצרים לקהל הנכון. עבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני, פייסבוק מציעה דרך קלה למיקוד לקוח מאוד ספציפי ולהוביל אותו לאתר שלכם. בעזרת טריקים וטיפים מסוימים, אתה יכול לסחוט מהם ערך רב עוד יותר. אתם יכולים לקבל יותר קליקים, יותר לקוחות ממוקדים ויותר מכירות.

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא הרבה מאוד תנועה רבת ערך לעסק שלכם, טעות אחת בלבד יכולה לשרוף את התקציב. ללא טיפול מתאים, חשבון Google Ads יכול להפוך במהירות למהלך שיווקי יקר ובזבזני. זו הסיבה שאנחנו מציעים לכם מדריך שיעזור לכם להימנע מטעויות שגורמות לקמפיינים עם ביצועים גרועים בתשלום לקליק (PPC)לשרוף את התקציב ולגרום לכם לשלם הרבה יותר על כל הקלקה. מבלי שתוכלו להגיע לאחוזי המרה גבוהים.

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק גדול מהחברות והעסקים מתקשים להתמודד עם המורכבות של המשימות ואופי הפעילות. השאלה אם הפעילות אכן מניבה תוצאות או שהיא מתסכלת את בעלי החברה והמנהלים. המשמעות, פעילות שיווקית בתנאים של תחרות מטורפת על תשומת הלב של הצרכן. הרעש התקשורתי הוא קיצוני. חברות נאלצות להתמודד עם צרכנים שנחשפים לאלפי מסרים ביום. אם פעם היה קל להגיע לצרכן בדיגיטל. היום הפעולה היא כמעט בלתי אפשרית. שיווק בתנאים של אי ודאות וכאוס מוחלט. השיווק הדיגיטלי התמקצע. הוא דורש הבנה מרובת ממשקים. ריבוי הפלטפורמות מקשה על הפעילות השיווקית. הפניית המשאבים הופכת למורכבת וקיים קושי לאתר פלטפורמה שדרכה אפשר לעמוד באופן עקבי וליהנות מהחזר השקעה

תפריט נגישות