שיווק בעזרת בינה מלאכותית

שבע סיבות לכישלון בשיווק עסקים באינטרנט

שבע סיבות לכישלון בשיווק עסקים באינטרנט. עכשיו כבר אפשר ללמוד על היקף נזקי הקורונה. מדובר בפגיעה כלכלית אנושה הן בכלכלה המקומית והן בכלכלה העולמית. העסקים הקטנים הושפעו בצורה הקשה ביותר. למרות גודלם, לעסקים בקנה מידה קטן יש פוטנציאל עצום, שכן הם עמוד השדרה של כלכלת המדינה. עסקים קטנים מייצגים כ-90% מהעסקים ומספקים יותר מ-50% מהתעסוקה ברחבי העולם. לדוגמא, עסקים קטנים מהווים 40% מהתמ"ג בכלכלה האמריקאית.

למרות שעסקים קטנים רבים רואים את הערך בשיווק דיגיטלי, לא כולם מיישמים אותו ביעילות. עבור עסק קטן, שיטת הפרסום המקומי לבדה לא יכולה לעשות את הקפיצה במכירות. היא חייבת לאמץ מגוון אסטרטגיות שיווק דיגיטליות כדי למקסם הליך יצירת לידים. התלות בשיווק הדיגיטלי רק הולכת וגדלה.

אין מפת דרכים מוגדרת שמבטיחה הצלחה בשיווק הדיגיטלי. כדי לגרום לעסק להצליח בעולם מקוון, מומלץ לשלב כמה טקטיקות. אתר מקצועי ומתוחזק, אפליקציה לנייד, מודעות בתשלום, ניהול חשבונות במדיה החברתית, קידום אורגני ושיווק במייל.

שבע סיבות לכישלון בשיווק עסקים באינטרנט

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל
עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב

איך בעצם עובד שיווק דיגיטלי?

בגדול, שיווק דיגיטלי, הוא אוסף של שיטות שיווק מודרניות המספקות לעסקים מגוון ערוצים ליצירת קשר עם הלקוחות שלהם. הערוצים האלה כוללים קידום אתרים, שיווק במייל, שיווק במדיה חברתית, PPC, שיווק במנועי חיפוש, שיווק שותפים, שיווק ברשת התוכן, שיווק באמצעות אפליקציות לנייד ועוד. זה לא משנה אם אתם מנהלים עסק קטן או עסק גדול, המרחב הדיגיטלי הוא כלי שיווקי מצוין שעומד לרשותם של עסקים, אשר אם מנוצל אסטרטגית, הוא יכול להגביר את המודעות למותג ולשפר את ביצועי המכירות שלכם. אין לכם מושג איזה כלי מתאים לעסק שלכם? אתם יכולים לקבל סיוע מסוכנות שיווק דיגיטלית מובילה ולמצוא את הכלים האופטימלים שיקחו את העסק ליעד הבא שלכם.

בואו נראה למה השיווק הדיגיטלי לא עובד?

אנחנו חיים בעידן שבו הצרכן מופגז על ידי אלפי מסרים מדי יום. הוסיפו את המתחרים שלכם. תתחילו לעכל את העובדה שבכל יום מזיזים לכם את הגבינה. עכשיו זה ברור למה אתם נכשלים ללא הפסקה בשיווק העסק שלכם. רוב בעלי העסקים מודעים לכך ששיווק דיגיטלי הוא חיוני ליצירת תנועה, אבל לרבים אין מושג איך לנצל אותו כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. זה נכון שיש הרבה מקום לאסטרטגיה שיווקית בתכנון קמפיינים, אבל יש גם כמה טעויות נפוצות שעסקים צריכים להימנע מהן בעת יישום השיווק הדיגיטלי עבור העסק שלהם. הנה כמה מהטעויות המובילות שעסקים עושים בתהליך השיווק הדיגיטלי שעלולות לעלות להם בפספוס הזדמנויות עסקיות חדשות.

1. הצלחה ביד ומייד. עסקים מצפים להצלחה מיידית

רק בגלל שיש לכם אתר אינטרנט וחשבון במדיה החברתית, זה לא מבטיח לכם שאתם הולכים להיות מוצפים מיידית בהזדמנויות עסקיות חדשות. זוהי אחת הסיבות הנפוצות שעסקים נכשלים במרחב הדיגיטלי – הם מצפים ליותר מדי בזמן קצר. מהלך שיווק דיגיטלי מוצלח דורש מאמץ, עקביות ואסטרטגיה ארוכת טווח ויעילה כדי למשוך לקוחות ממוקדים. מי שמגיע עם אורך נשימה של רץ ל-100 מטרים, יפסיד בתחרות. זו בהחלט ריצה למרחקים ארוכים.

2. אתם לא מתחברים לקהל היעד שלכם

אתם לא חייבים למהר ולהפיץ את הבשורה על העסק שלכם מבלי להבין קודם מיהו קהל היעד שלכם, קבוצת הגיל שלו, תחומי העניין, הדמוגרפיה, לייקים, ביקורות, מאפייני צריכה וכו'. נסו לאמץ טון או שפה שיאפשרו לכם התחבר לקהל שלכם וליצור קמפיין שיווקי שניתן ליישם בתאימות לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם. על ידי חיבור למשתמשים במוצרים או בשירותים שלכם, תוכלו ללמוד על הדרישות שלהם ולהוסיף ערך נוסף למוצר או לשירות שלכם.

שבע סיבות לכישלון בשיווק עסקים באינטרנט
17 דרכים להגברת נוכחות עסקית באינטרנט

3. מיקור חוץ ללא אסטרטגיית שיווק נכונה

לא משנה איזה גודל וסוג של עסק יש לכם, חשוב לבחון באופן ביקורתי את עבודת שותפי מיקור החוץ שלכם לפני שאתה נכנסים לכל סוג של חוזה מיתוג או שיווק. אין ספק, מיקור חוץ לשיווק באינטרנט שלכם מאפשר לגשת למגוון רחב יותר של מיומנויות שעוזר לכם להגביר את היעילות בעסק. אבל זה לא מה שחשוב בשיתוף הפעולה הזה. חשוב מאוד שתספקו מידע והנחיות ברורות ותמציתיות ביותר לאנשי המקצוע, יחד עם דוגמאות ספציפיות למה שאתם מדמיינים ושואפים אליו. אם אין לכם אסטרטגיית שיווק נכונה, תגלו שאתם הולכים לאיבוד ומשלמים על זה ביוקר.

4. אל תשכחו להשתמש בקריאה לפעולה.

קריאה ברורה לפעולה היא מרכיב מרכזי בשיווק דיגיטלי מכיוון שהיא מספקת גישה מיידית לתוכן. קריאה ברורה ואסטרטגית לפעולה (CTA) מטרתה למשוך את תשומת לב המשתמשים ולעודד אותם לנקוט בפעולה הנדרשת. בדרך כלל, הפעולה הנדרשת מקלה על משתמשים ליצור קשר עם החברה, בין אם זה באמצעות טלפון, מייל או ביקור באתר החברה. חלק מהקריאה לפעולה מספקת ערך מוחשי, כגון הורדה, מידע נוסף, בתמורה לפרטי הקשר של המשתמשים. אם אין מיקום של CTA בדף הנחיתה או באתר האינטרנט שלכם, איך בדיוק את מתכוונים לגרום למשתמשים לבצע המרה? ללא CTA ברור, המשתמשים עשויים להתקשות להמשיך הלאה לרכישה או להירשם וללא ספק יעזבו את האתר מבלי לנקוט בפעולה נוספת. את מכוונים את הלקוח במסע הלקוח. אתם מציבים את התמרורים עד למכירה.

5. מי שלא מודד ועוקב אחר התוצאות הולך לאיבוד.

"אם אתם לא יכולים למדוד את זה, אתם לא יכולים לנהל את זה. כל חברה צריכה לפקוח עין מקרוב על המדדים שלה, שעוזרים להעריך את הביצועים שלה ולקבל החלטות חדשות. בשיווק דיגיטלי, תוכלו לקבל כלים רבים המאפשרים מעקב ומדידה של קמפיינים שיווקיים לניטור דוחות. על ידי מדידת החזר ROI וניתוח מעקב, בעלי עסקים יכולים לקבל החלטה יעילה על סמך גורמים המשפיעים על הביצועים שלהם. לפלטפורמות מבוססות אינטרנט יש כלים מובנים רבי עוצמה שיכולים לייצר מידע רב ערך כדי לחשוף את המגמות האחרונות בשוק וההזדמנויות העסקיות, שאותן תוכלו למנף כדי למקד בצורה היעילה ביותר לדמוגרפיה הרצויה לכם. דילוג על ניתוחים והתעלמות מנתוני ביצועים ודוחות מקשה מאוד על הבנת ההחזרים של הקמפיינים הדיגיטליים שלכם.

6. תוכן אורגני חייב תמיכה של מודעות בתשלום

שיווק בתשלום הוא חיוני להגברת ההצלחות העסקיות. אמנם אין ספק ששיווק אורגני הוא טקטיקה יעילה עבור רוב העסקים, אבל פרסום בתשלום מאפשר להם לקבל יותר תנועה – והמרות – במהירות. בתרחיש כזה, שימוש באפשרות של מודעות בתשלום עבור מדיה חברתית או מנועי חיפוש יכול לעזור להגביר את הנראות בפני קהל היעד שלכם.

פיתוח ושיווק תוכן ממיר
אופטימיזציה של תוכן

7. יש לכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מובנית?

בעלי עסקים רבים טועים ועושים שימוש במיקוד מוגבל באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלהם. למה זה חשוב לעבוד באופן מובנה ועקבי? כי תכנון אסטרטגי שיווקי דיגיטלי עוזר להיות אחראים על מה שאתם עושים וכיצד אתם משתמשים בצורה הטובה ביותר במשאבים ובכלים. תוכנית עסקית מובנית היטב לא רק עוזרת ליזמים להתמקד בצעדים ברורים חיוניים עבורם כדי לגרום לעסק להצליח, אלא היא גם עוזרת להם להשיג יעדים ואבני דרך. כשזה מגיע לשיווק דיגיטלי, חוסר תכנון יכול להיות קטסטרופלי עבור המאמצים שלכם. אסטרטגיה מובנית תעזור לכם לייעל את המאמצים הדיגיטליים, להקטין את העלות ולהגדיל את ההכנסות שלכם.

בשורה התחתונה: יזמים רבים מניחים ששיווק דיגיטלי הוא נוסחת קסם שתרפא את כל בעיות השיווק שלהם, זה לא עובד ככה. לא צריך להיות משווק דיגיטלי או מקצוען טכנולוגי כדי להיות בעל נוכחות רשתית יעילה. עקביות והשקעת הזמן הדרוש יאפשרו לכם ליצור בסיס חזק לשיווק, עיצוב, תכנון ועיבוד מהלכי שיווק מוצלחים.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה זמן לנסות להגיע אליו ולייצר איתו מעורבות שתוביל למכירה. החלוקה היא בין הפלטפורמות השונות. משחקים, רשתות חברתיות, רשתות חברתיות מקצועיות ורשתות חיפוש ותוכן. אם יש לכם עסק, חברה או שירות מקוון אתם יכולים לשפר את הנוכחות העסקית שלכם כדי להגדיל את הסיכויים לפגוש בלקוח במגוון פלטפורמות ולהוביל אותו במשפך לקראת מכירה. מה שאנחנו יודעים בוודאות ש-97% מהצרכנים נכנסים לאינטרנט כדי למצוא ולחקור עסקים מקומיים.

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים בפני קהל גדול יותר. והכי חשוב, כאן תלמדו להציג את המוצרים לקהל הנכון. עבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני, פייסבוק מציעה דרך קלה למיקוד לקוח מאוד ספציפי ולהוביל אותו לאתר שלכם. בעזרת טריקים וטיפים מסוימים, אתה יכול לסחוט מהם ערך רב עוד יותר. אתם יכולים לקבל יותר קליקים, יותר לקוחות ממוקדים ויותר מכירות.

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא הרבה מאוד תנועה רבת ערך לעסק שלכם, טעות אחת בלבד יכולה לשרוף את התקציב. ללא טיפול מתאים, חשבון Google Ads יכול להפוך במהירות למהלך שיווקי יקר ובזבזני. זו הסיבה שאנחנו מציעים לכם מדריך שיעזור לכם להימנע מטעויות שגורמות לקמפיינים עם ביצועים גרועים בתשלום לקליק (PPC)לשרוף את התקציב ולגרום לכם לשלם הרבה יותר על כל הקלקה. מבלי שתוכלו להגיע לאחוזי המרה גבוהים.

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק גדול מהחברות והעסקים מתקשים להתמודד עם המורכבות של המשימות ואופי הפעילות. השאלה אם הפעילות אכן מניבה תוצאות או שהיא מתסכלת את בעלי החברה והמנהלים. המשמעות, פעילות שיווקית בתנאים של תחרות מטורפת על תשומת הלב של הצרכן. הרעש התקשורתי הוא קיצוני. חברות נאלצות להתמודד עם צרכנים שנחשפים לאלפי מסרים ביום. אם פעם היה קל להגיע לצרכן בדיגיטל. היום הפעולה היא כמעט בלתי אפשרית. שיווק בתנאים של אי ודאות וכאוס מוחלט. השיווק הדיגיטלי התמקצע. הוא דורש הבנה מרובת ממשקים. ריבוי הפלטפורמות מקשה על הפעילות השיווקית. הפניית המשאבים הופכת למורכבת וקיים קושי לאתר פלטפורמה שדרכה אפשר לעמוד באופן עקבי וליהנות מהחזר השקעה

תפריט נגישות