שיווק ברשתות חברתיות

איך בונים קמפיין בפייסבוק עם מקדם ביצועים גבוה?

לא הגעתם לפייסבוק כדי לייצר קמפיינים שלא מצליחים לעמוד ביעדי מכירות

לא הגעתם לפייסבוק רק להיות שם. הגעתם לפייסבוק כדי לשפר משמעותית את מדדי המכירות שלכם ולעמוד בהחזר ההשקעה על כל קמפיין שאתם מעלים. אז למה זה בעצם לא מצליח לכם? למה זה הולך כל כך קשה? על זה אנחנו רוצים לדבר הפעם. איך אנחנו יכולים לעזור לכם לבנות מהלכים שיווקיים בפייסבוק שמשפרים את הביצועים, בכל פרמטר. סמנו את המטרה שלכם. אתם כאן כדי ללמוד להציג ביצועים מרשימים במנהל המודעות בפייסבוק עם ההחזר הגבוה ביותר על הוצאות פרסום.

בואו נראה איך אתם יכולים להפעיל קמפיינים יעילים יותר בפייסבוק ולהגדיל את ההחזר על הוצאות פרסום (ROAS)?

אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO

1. תכננו משפך פרסום בפייסבוק

עבור רוב העסקים, המטרה הסופית של מודעות פייסבוק היא להניב הכנסות באמצעות מכירות באתר סחר, אתר שירותים או ביקורים בחנות פיזית. אבל זה לא אומר שאתם צריכים להתמקד ביעדי קצה מהסוג הזה בכל מסע פרסום. מה שאנחנו רוצים לספר לכם שקמפיינים בפייסבוק עובדים בדרך כלל בצורה הטובה ביותר כשהם חלק ממשפך פרסום. בעזרת משפך פרסום, אתם יכולים להציג לאנשים חדשים את העסק שלכם בלי הפסקה, לגרום להם להתעניין במוצרים ובשירותים שלכם, ובסופו של דבר לבצע מכירה. עד שתהיו ערוכים לבצע קידום מכירות, הקהל שלכם יהיה מוכן ומבושל להליך קניה – זה בעצם מה שיהפוך את המודעות שלכם למצליחות יותר.

יצירת משפך מודעות בפייסבוק יכולה גם לעזור לכם לשמור על העלויות שלכם. הסיבה לכך היא שמסעות פרסום עם יעדים במשפך נמוך יותר כמו מכירות והמרות נוטים להיות הרבה יותר יקרים לתיפעול. אם אתם מפעילים את הקמפיינים האלה מבלי לחמם את הקהל שלכם קודם, סביר להניח שתוציאו הרבה כסף מבלי ליצור תוצאות.

לעומת זאת, מסעות פרסום עם יעדי משפך עליון כמו תנועה לאתר ומודעות למותג נוטים להיות הרבה יותר סבירים להפעלה ברמת ההוצאה על פרסום. אם תתחילו עם מסעות פרסום אלה, תוכלו להתחבר לקהל היעד שלכם ולעורר בו עניין לפני המעבר לקמפיינים שמכוונים ללידים שהם בעצם קמפיינים יקרים יותר – בסופו של דבר אתם צריכים ללמוד לחסוך כסף ולמטב את התוצאות.

מודעות למותג: קודם כל הציגו את העסק שלכם באמצעות מטרת מסע הפרסום 'מודעות למותג' או תנועה לאתר.

שיקול: לאחר מכן צרו עניין באמצעות היעד תנועה, מעורבות, התקנות אפליקציה, צפיות בווידאו, הודעות או יצירת לידים

המרה: בסוף המהלך, בצעו את המכירה באמצעות היעד 'המרות', 'מכירות בקטלוג' או 'תנועה בחנות'

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

2. תנו לתוכן קיים לעבוד בשבילכם

לא משנה לאיזה שלב במשפך אתם ממקדים, מסע הפרסום שלכם צריך לכלול תוכן מותאם אישית שיצרתם רק עבור מסע הפרסום. ברור? במקרים מסוימים, חשוב ליצור תוכן חדש המתאים באופן מושלם למטרת הקמפיין. אבל במקרים אחרים, עדיף להשתמש מחדש בתוכן אורגני קיים.ועכשיו להסבר: גם אם עשיתם מחקר קהלים, לא  תמיד תוכלו לחזות איזה קריאייטיב או מסרים יהדהדו ויעניינו את קהל היעד שלכם. אם תשקיעו משאבים רבים בהפקת חומרים קריאייטיבים וטקסטים רק עבור מודעות, אתם עלולים לבזבז הרבה זמן וכסף.

כדי לחסוך זמן וכסף, חשוב לשקול לעשות שימוש בקריאייטיב שכבר הוכח כעובד. כאשר אתם יוצרים מודעת פייסבוק חדשה, בחרו להשתמש בפוסט קיים כדי ליישם מחדש פוסט אורגני שכבר פרסמתם במדיה החברתית. בחרו פוסט שיצר הרבה תגובות, שיתופים או הערות – במילים אחרות, תוכן שעורר הדים בקרב הקהל שלכם.

כאשר פייסבוק מציגה את המודעה שלכם, היא מציגה באופן אוטומטי את המעורבות האורגנית שהפוסט יצר. כל המעורבות הזו יכולה לשמש כהוכחה חברתית – או הוכחה לכך שאחרים סומכים על העסק שלכם ומגיבים לגביו. כתוצאה מכך, ייתכן שקהל היעד שלכם ייצור מעורבות עם המודעה שלכם, מה שיכול להגדיל את טווח ההגעה ולשפר את תוצאות מסע הפרסום.

3. זה הזמן להשקיע בנכסי קריאייטיב ייחודיים

לאחר שיצרתם משפך מודעות אפקטיבי בפייסבוק, ייתכן שתתכננו להמשיך להפעיל את אותם מסעות פרסום לטווח הארוך. זה טבעי לצפות להשיג את אותה רמת תוצאות לאורך זמן, במיוחד אם אתם ממשיכים למקד לאותו קהל.

אבל חשוב לזכור, ככל שתמשיכו לקיים מסע פרסום בפייסבוק, יגדל הסיכוי שתתקלו בבעיות עם עייפות ותגלו שהפרסום לא מתרומם. למה? אם תציגו את אותה מודעה לאותו קהל יעד שוב ושוב, ימאס להם לראות אותה. ואז הם עלולים להתעלם ממנה ולפגוע ביחס ההמרה שלכם, או שהם עלולים להסתיר את המודעה מעדכון החדשות שלהם ולספק משוב שלילי.

כדי למנוע מצב של מודעות עייפות ולייעל את הצגת המודעות, חשוב לשמור על נכסי הקריאייטיב של כל מסע פרסום טריים. הציגו תמונות, סרטונים וכותרות חדשות באופן קבוע כדי לשמור על מעורבות קהל היעד שלכם, תוך המשך העברת המסר שלכם כדי לקבל תוצאות.

כל גרסה לא חייבת להיות קונספט חדש לחלוטין. אבל אתם בהחלט יכולים לבצע שינויים קטנים בנכסים קיימים וליצור עיבודים על מודעות שכבר עובדות היטב. לדוגמה, תוכל לשנות מעט את ניסוח הכיתוב, להשתמש בצבע רקע אחר לתמונה, או להוסיף שכבות טקסט לסרטון.

4. השתמשו בתכונות הדינמיות של פייסבוק

הלקוחות האידיאליים שלכם יכולים לחלוק הרבה מאפיינים דומים, כגון דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות מקוונות. אבל גם אם קהל היעד שלכם הוא קבוצת נישה יחסית, הם עשויים להגיב אחרת לקריאייטיב ולמיקומי מודעות שונים.

זה בלתי אפשרי ליצור מודעה אחת שמתאימה לכל אחד מקהל היעד שלכם. אבל אתם יכולים לסמוך על האלגוריתם של פייסבוק כדי שהוא יזהה מה עובד הכי טוב עבור משתמשי פייסבוק בודדים ויספק את השילוב האופטימלי של אלמנטים.

כאשר אתה מפעילים את תכונת הקריאייטיב הדינמית של פייסבוק, אתם יכולים להעלות גרסאות מרובות של אלמנטים במודעה – כולל תמונות, סרטונים, כותרות, תיאורים וטקסט ראשי. אז הפלטפורמה יכולה להציג מודעות באופן אוטומטי תוך שימוש באלמנטים שסביר להניח שיביאו לתוצאות הרצויות.

קריאייטיב דינמי של מודעות Facebook

אם תפעילו את האפשרות "בצע אופטימיזציה של קריאייטיב לכל אדם" במנהל המודעות של פייסבוק, הפלטפורמה יכולה גם לבצע עריכות קלות בקריאייטיב שלכם. לדוגמה, הפלטפורמה יכולה ליצור אוטומטית סרטונים מתמונות או לחתוך את הקריאייטיב שלכם כדי לייעל את התוצאות.

למרות שתכונת הקריאייטיב הדינמית היא מעולה לאופטימיזציה של מודעות פייסבוק, יש כאן חיסרון פוטנציאלי אחד. Ads Manager צובר תוצאות במקום דיווח על כל שילוב נפרד של רכיבי מודעה. המשמעות היא שאולי תראו תוצאות מעולות – אבל אולי לא תוכלו לזהות את התמהיל המדויק של נכסי קריאייטיב שהניעו את כל ההמרות הללו. וזה בהחלט חיסרון בהבנת האפקטיביות של הקמפיין.

17 דרכים להגברת נוכחות עסקית באינטרנט

5. בצעו התאמות לדף הנחיתה שלכם

כאשר אתם רוצים לבצע אופטימיזציה של המודעות שלכם, קל להתמקד באלמנטים היצירתיים ובמיקומים שהקהל שלכם רואה בפייסבוק. אבל חשוב להתמקד במה שקורה לאחר שלקוחות פוטנציאליים לוחצים על המודעה שלכם. לשלב הזה יש השפעה מכרעת על התוצאות.

שמתם לב שהמודעות שלכם זוכות להרבה קליקים על קישורים אבל המרות מעטות באופן מפתיע? אם המודעות שלכם מכוונות לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם, אז דף נחיתה נהדר הוא קריטי להצלחת מסע הפרסום שלכם. קבלו מספר עדכונים פשוטים שתוכלו לערוך כדי לבצע אופטימיזציה של דף הנחיתה שלכם:

השתמשו במיתוג עקבי. האם אותו שם עסק ולוגו מופיעים בעמוד הפייסבוק שלכם ובדף הנחיתה? האם הצבעים והסגנון של המותג עוברים מהמודעה לאתר? יצירת חוויה עקבית יכולה להקל על הלקוחות לסמוך על המותג שלכם.

הקפידו לחזור על אותה הודעה האם דף הנחיתה מדגיש את אותה הצעה שלקוחות פוטנציאליים ראו במודעה בפייסבוק? זה קריטי. ודאו שדף הנחיתה שלכם מכיל את כל המידע שהלקוחות הפוטנציאליים מצפים לו, או שאתם פשוט תגלו מדד שהקמפיין מייצר מדד נטישה גבוה.

הקריאה לפעולה חייבת להיות ברורה. האם המבקרים בדף הנחיתה שלך מבולבלים מה לעשות הלאה? אתם יכולים להקל על לקוחות פוטנציאליים להשיג את מה שהם מחפשים. על ידי הצבת קריאה לפעולה (CTA) בחלק העליון והקבוע, אתם יכולים בדרך הזאת להגדיל את ההמרות.

6. הפעילו אופטימיזציה של תקציב מסע הפרסום

כאשר אתם רוצים לבצע אופטימיזציה של מודעות הפייסבוק שלכם, קל להניח ששליטה רבה יותר בחלוקת התקציב היא טובה יותר. בסופו של דבר, אתם יודעים מה המטרות השיווקיות שלכם. האם אתם לא אמורים לדעת כיצד לנצל את התקציב שלך בצורה הטובה ביותר? למרות שמודעות פייסבוק כן מאפשרות לכם להגדיר תקציבים לכל סט מודעות, גישה זו היא לא תמיד האפשרות הטובה ביותר. עם אופטימיזציה של תקציב מסע פרסום, אתם יכולים להוציא הרבה ניחושים מהתהליך ולתת לפלטפורמה לעשות את החישוב בשבילכם.

אופטימיזציה של תקציב קמפיין מודעות Facebook

חשוב להפעיל ייעול תקציב מסע פרסום ברמת מסע הפרסום. בעיקרו של דבר, אופטימיזציה של תקציב מסע הפרסום מאפשרת למודעות פייסבוק להפיץ את כל תקציב מסע הפרסום שלכם על פני כל מערכי המודעות הפעילים לקבלת הביצועים הטובים ביותר האפשריים. המשמעות היא שאתם יכולים לסמוך על פלטפורמת הפרסום כדי לייעל את הצגת המודעות – ללא צורך בהתאמת תקציבי ערכת מודעות באופן ידני.

 

7. הכירו את אסטרטגיית הצעת המחיר הטובה ביותר

כברירת מחדל, מסעות פרסום של פייסבוק משתמשים בדרך כלל באסטרטגיות הצעת המחיר הנמוכה ביותר (או המקבילה). אם אתה רוצה להשיג כמה שיותר תוצאות מבלי לשלוט בעלות, אסטרטגיית ברירת המחדל של הצעת המחיר עובדת מצוין. אבל בואו נחשוב על זה רגע, האם תוכלו לייצר יותר ערך או להגדיל את ההחזר על הוצאות פרסום עם אסטרטגיית הצעת מחיר אחרת? בדיקת כמה מאסטרטגיות הצעת המחיר הזמינות האחרות יכולה לייעל את תוצאות המודעות שלכם בפייסבוק.

אסטרטגיות הצעת מחיר זמינות למודעות פייסבוק. חשוב לבדוק אסטרטגיות הצעות מחיר זמינות ברמת מסע הפרסום. אתם יכולים להתאים אסטרטגיות הצעות מחיר ברמת מסע הפרסום (האפשרויות עשויות להשתנות בהתאם ליעד ולכשירות שלך):

מכסת עלות: הגדירו את העלות הרצויה לכל פעולה תוך יצירת תוצאות מקסימליות

מכסת הצעת מחיר: אתם שולטים בסכום שאתם מציעים בכל מכירה פומבית של מודעות

מינימום החזר על הוצאות פרסום: הגדילו את הערך שאתם מקבלים עבור כל המרה

 

 

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

8. חשוב למצוא את מיקומי המודעות המובילים שלכם

עבור רוב סוגי הקמפיינים, פייסבוק ממליצה להשתמש במיקומים אוטומטיים – הגדרה המאפשרת לפלטפורמה להציב מודעות בכל מקום שבו יש סיכוי גבוה יותר להניב את התוצאות הטובות ביותר. זה אומר שהמודעות שלכם יכולות להופיע בכל מקום, החל מעדכון החדשות של פייסבוק ועד לסיפורי אינסטגרם ועד ל-Audience Network.

במקרים מסוימים, אחד או שניים ממיקומי המודעות הזמינים בפייסבוק עשויים לתרום לתוצאות טובות יותר באופן משמעותי – ועשויים להיות שווים יותר ממשאבי הפרסום שלכם. תוכלו למצוא את מיקומי המודעות המובילים שלכם באמצעות התכונה פירוטים במנהל המודעות. בחרו מסע פרסום להצגה ובחרו מיקום מהתפריט הנפתח.

פירוט מודעות פייסבוק לפי מיקום או פלטפורמה

נתחו תקלות לפי מיקום או פלטפורמה

לאחר מכן מיינו לפי מדדים כמו שיעור קליקים (CTR), מחיר לקליק (CPC) או מחיר לאלף הופעות (CPM). אתם יכולים גם למיין לפי תוצאות ועלות לתוצאה אם הקמפיין מכוון ליעד בתוך האפליקציה – כגון טווח הגעה או מעורבות.

האם מישהו מהמיקומים עלה על אחרים באופן דרמטי? בעת יצירת ערכות מודעות עתידיות, תוכלו להשתמש בתכונת המיקומים הידניים כדי להציג את המודעות במיקומים המניבים את הביצועים הטובים ביותר שלכם בלבד.

 

9. חפשו את קהלי המשפך הטובים ביותר שלכם

האם חלק מקהלי היעד שלכם עולים בהרבה על אחרים? אתם יכולים לעקוב אחר אותה זרימת עבודה כפי שתואר לעיל כדי למצוא ולתעדף את הפלחים עם הביצועים הטובים ביותר שלכם.

במנהל המודעות, בחרו מסע פרסום ובחרו מדד דמוגרפי כמו גיל, מגדר או אזור מהתפריט פירוטים. לאחר מכן בצעו סקירה של התוצאות מקרוב כדי למצוא את הפילוחים עם המחיר הנמוך ביותר לאלף הופעות, המחיר לקליק, שיעור הקליקים או מדדי מפתח אחרים.

הערה: בגלל השינויים ב-iOS14, זה עובד רק עבור מסעות פרסום שמטרתם להשיג תנועה או קליקים על קישורים. זה לא יעבוד עבור קמפיינים שמטרתם יצירת לידים או רכישות.

פירוט קהלים של מודעות Facebook

חשוב לסקור פירוט קהלים ברמת מסע הפרסום, ערכת המודעות או המודעה. אתם יכולים להשתמש בתובנות שלכם כדי להתאים את הקהלים השמורים הנוכחיים שלכם או ליצור קהלים חדשים. אתם יכולים גם להוסיף פרמטרים נבחרים לקהלים הדומים שלכם כדי לקבל שליטה רבה יותר על מי שיראה את הקמפיינים שלכם בפייסבוק.

10. רימרקטינג לקהלים מעורבים

מכיוון שהמיקוד המפורט מבוסס על נתונים דמוגרפיים ותחומי עניין, הם אידיאליים למיקוד לאנשים שמתאימים לפרופיל הלקוחות החברה שלכם. זה הופך אותם להתאמה טובה לקמפיינים במשפך העליון שמתמקדים בהגברת המודעות והרחבת טווח ההגעה. אבל ככל שיעדי מסע הפרסום שלכם מתקדמים בהמשך המשפך, קהלי מיקוד מפורטים נוטים להתאים פחות. במקום זאת, הרבה יותר יעיל למקד מחדש אנשים שעסקו בתוכן שלכם או גילו עניין בעסק.

אתה יכול לשווק מחדש על ידי בניית קהלים מותאמים אישית עם מקורות נתונים כמו זה של החברה שלכם:

רשימות לקוחות מאתר המסחר האלקטרוני שלכם או מכלי ניהול קשרי לקוחות (CRM).

אתר אינטרנט, כולל אנשים שביקרו בדפים ספציפיים באתר שלכם

דף פייסבוק או חשבון אינסטגרם, כולל אנשים שעוקבים אחרי העסק שלכם או שעסקו בתוכן שלכם

חנות פייסבוק, כולל אנשים שגלשו או ביצעו רכישה

הגדרות מיקוד מחדש של מודעות Facebook

התאימו את הגדרות המיקוד מחדש ברמת ערכת המודעות

אם אתם משתמשים ביעד מכירות קטלוג עבור מסע הפרסום שלכם, תוכלו גם לגשת לאפשרות מיקוד מובנית ברמת ערכת המודעות. אתם יכולים להציג מודעות לאנשים שצפו במוצרים או הוסיפו אותם לעגלת קניות, ותוכלו למכור במכירות או במכירות צולבות ללקוחות קיימים.

11. הרחיבו את טווח ההגעה שלכם עם קהל דומה

עם משפך פרסום בפייסבוק שבנוי כמו שצריך, תוכלו להמשיך להתחבר ללקוחות פוטנציאליים חדשים ולהכיר אותם לעסק שלכם. אבל בסופו של דבר, אתם יכולים להגיע לכל האנשים המשתלמים ביותר בקהל היעד שלכם, ולגרום לעלויות הפרסום שלכם לעלות. כדי להציג את המודעות שלכם ליותר אנשים הדומים לקהל היעד שלכם, השתמשו באפשרות ה-lookalike של Facebook Ads. עם lookalikes, אתם יכולים לבחור אחד מהקהלים המותאמים אישית שלכם כמקור ולתת לפייסבוק למצוא באופן אוטומטי אנשים שחולקים את אותם מאפיינים.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשו בקהלי מקור שמתיישרים עם שלב המשפך שאליו אתם רוצים למקד. למטרה של תחתית המשפך כמו מכירות קטלוג, תוכלו להשתמש בקהל מותאם אישית המבוסס על הלקוחות הנוכחיים שלכם או הלקוחות היקרים ביותר שלכם. כאשר אתם מוסיפים קהל דומה, אתם יכולים להגדיל אותו אפילו יותר עם הרחבה של Lookalike או לצמצם אותו על ידי בחירת טווחי גילאים, מגדרים ופרמטרי מיקוד מפורטים.

12. אל תכללו קהלים נבחרים

אם המודעות שלכם מייצרות יותר המרות, כך מאגר הלקוחות הקיימים שלכם צפוי להיות גדול יותר. במקרים מסוימים, ייתכן שתרצו לבצע מכירות צולבות ללקוחות קיימים או לשווק אליהם מחדש כשיגיע הזמן להצטייד שוב. אבל במקרים אחרים, הצגת מודעות ללקוחות קיימים היא בזבוז של תקציב המודעות שלכם. כדי לבצע אופטימיזציה של מיקוד המודעות שלך, אל תכללו את פלחי הקהל שאינם מספקים ערך מספיק. האם ברצונכם לא לכלול קהל שלם מותאם אישית או דומה? ברמת ערכת המודעות, לחצו על הלחצן אל תכלול תחת קהלים מותאמים אישית ובחרו קהל אחד או יותר להסרה ממאגר המיקוד.

האם ברצונך לא לכלול אנשים שגרים באזור מסוים או להתאים לפרמטרים של מיקוד מפורטים אחרים? ברמת ערכת המודעות או במנהל הקהלים, לחצו על הלחצן אל תכלול תחת מיקוד מפורט. לאחר מכן בחרו את הנתונים הדמוגרפיים, תחומי העניין או ההתנהגויות להסרה.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

13. תיעדוף אירועי המרה

בשנת 2021, פלטפורמת Facebook Ads ביצעה עדכונים רבים במדיניות מעקב ההמרות שלה, בעיקר בשל הגבלות הקשורות ל-iOS 14. עדכונים אלו אינם משפיעים על יעדים בתוך האפליקציה כמו טווח הגעה, מודעות, מעורבות ויצירת לידים. אבל הייתה להם השפעה גדולה על המרות של צד שלישי, כמו פעולות שהושלמו באתר שלכם או באפליקציה שלכם.

אם אתם רוצים למקד למשתמשי iOS 14 ולקבל תוצאות מדויקות ממסעות ההמרה שלכם, עליכם להגדיר ולתעדף אירועי המרה. התחילו בהתקנת ה-Facebook Pixel באתר האינטרנט שלכם. לאחר מכן אתרו את ה-Pixel שלכם ב-Facebook Events Manager ועברו לכרטיסייה Aggregated Event Measurement כדי להגדיר אירועי אינטרנט.

אירועי המרה של מודעות Facebook

תעדוף של עד שמונה אירועי המרה לדומיין במנהל האירועים, השתמשו בתפריט הנפתח כדי להוסיף את אירועי ההמרה שאליהם ברצונכם למקד בקמפיינים של מודעות. לאחר מכן גררו ושחררו אותם לפי סדר עדיפות, כשהאירוע החשוב ביותר נמצא בראש הרשימה. לדוגמה, תוכלו להגדיר רכישה או התחל ניסיון כאירוע בעל העדיפות הגבוהה ביותר.

בניית משפכי שיווק חכמים
פיתוח וניהול מכונות שיווק אוטומטיות

14. בחרו את אירוע האופטימיזציה הנכון

לאחר שתעדיפו המרות ב-Events Manager, תוכלו להתחיל לבצע עבורן אופטימיזציה ב-Ads Manager. זה אומר שכאשר אתם מפעילים מסע פרסום באמצעות יעד ההמרות, אתם יכולים להגיד לאלגוריתם של פייסבוק בדיוק איך לייעל את ההצגה.

אירועים פעילים ב-Facebook Ads עם עדיפות. בצעו אופטימיזציה לאירועים בעלי עדיפות פעילה (ללא סמל האזהרה). אתם יכולים למצוא את כל האירועים הכשירים עם עדיפות ברמת ערכת המודעות. שימו לב שיש לכם גם אפשרות לבצע אופטימיזציה לאירועים ללא עדיפות, בעלי סמל אזהרה צהוב. אבל זה לא תמיד רעיון טוב. מיקוד לאירועים ללא עדיפות יכול לסכן את הצגת המודעות, מה שעלול להגביל את התוצאות שלך.

אם אתם לא רואים את התוצאות הרצויות ממסע פרסום, אתם תמיד יכולים לשכפל את ערכת המודעות ולבחור אירוע אופטימיזציה אחר. במקרים מסוימים, אופטימיזציה לאירוע שהוא צעד או שניים שהוסר מהמטרה הסופית שלכם (כגון הוסף לעגלה ולא רכישה) מאפשרים לאלגוריתם של פייסבוק לשפר את האספקה, מה שיכול להגדיל את התוצאות שלכם באופן כללי.

15. הפעילו בדיקות A/B עם Ads Manager

אם אתם לא בטוחים איך לבצע אופטימיזציה של ערכות המודעות שלכם, אתם תמיד יכולים להשתמש בכלי הניסויים כדי לבצע בדיקות מודעות בפייסבוק. עם הכלי הזה, אתם יכולים לבדוק A/B מסעות פרסום שלמים או ערכות מודעות שונות כדי לראות מה הכי מתאים לקהל שלכם.

ניסויים בפייסבוק. השתמשו בכלי הניסויים כדי להשוות בין שתי קבוצות מודעות או יותר. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בכלי ניסויי פייסבוק כדי להגדיר ערכות מודעות זהות מלבד הבדל אחד – כגון אירועי אופטימיזציה, קהל יעד, מיקום, קריאייטיב או סוגי מודעות. לאחר מכן בחרו את מדד המפתח כדי לקבוע את המנצח – כגון עלות לתוצאה או עלות לקליק. כשהמבחן המפוצל מסתיים, יהיו לכם את הנתונים הדרושים כדי לבצע אופטימיזציה של מודעות הפייסבוק. תוכלו גם להשתמש בתובנות שהשגתם כדי להפעיל קמפיינים יעילים יותר בעתיד.

פיתוח וניהול מכונות שיווק אוטומטיות
17 טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק

16. השתמשו בקנה מידה עם כללים אוטומטיים

חלק מרכזי באופטימיזציה של מודעות פייסבוק הוא להבין איך להשיג את התוצאות הרצויות בצורה מהימנה. לאחר שהשלמתם את השלב הזה, זה לעתים קרובות זמן טוב להגדיל את מסעות הפרסום שלכם. עם הכללים האוטומטיים של Ads Manager, אתם יכולים להבטיח שלא תפספסו הזדמנות מרכזית להרחבה. כדי להגדיר כללים אוטומטיים, לחצו על הלחצן כללים במנהל המודעות במסע הפרסום, בקבוצת המודעות או ברמת המודעה, ובחרו כלל מותאם אישית. לאחר מכן הגדירו את הפרמטרים להרחבת קמפיין מוצלח. לדוגמה, ייתכן שתרצו לשנות את קנה המידה כאשר העלות לתוצאה של מסע פרסום נמצאת מתחת לסף מסוים או כאשר ההחזר על הוצאות הפרסום על רכישות באתר עולה מעל סכום מסוים.

כללים אוטומטיים של מודעות Facebook

הגדירו כללים אוטומטיים להגדלת סדרות המודעות עם הביצועים הטובים ביותר. בתפריט הנפתח פעולה, בחר הגדל תקציב יומי לפי או הגדל תקציב לכל החיים לפי. לאחר מכן הזן את האחוזים כדי להגדיל את התקציב. כדי להימנע משליחת ערכות מודעות חזרה לשלב הלמידה, בדרך כלל עדיף להרחיב באופן שמרני יחסית במקום להכפיל או לשלש את תקציב המודעות שלך מדי שבוע.

אחרי שסיימנו את כל הסקירה. אתם יכולים להתחיל לנהל את הקמפיינים שלכם בחכמה ולשפר את ביצועי הקמפיינים. עם כל כך הרבה אפשרויות לאופטימיזציה של מודעות פייסבוק, יש לכם בקלות יותר מ-12 דרכים לשפר את מסעות הפרסום שלכם ולהשיג תוצאות טובות יותר. כמו שראיתם, ההבדל הוא באמת בפרטים הקטנים.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק

תפריט נגישות