17 דרכים להגברת נוכחות עסקית באינטרנט

הצ'ק ליסט שיזניק את המכירות שלכם באינטרנט

הצ'ק ליסט שיזניק את המכירות שלכם באינטרנט. מה מטריד את שכבת הניהול הבכירה בכל עסק או חברה? המכירות באינטרנט. איך מצליחים להגדיל מכירות מבלי להגדיל את ההוצאה על פרסום? זה בהחלט נושא מדיר שינה. השיווק באינטרנט הפך למרכז כובד של כל חברה או עסק. בעלי חברות ומנהלים בכירים מתמודדים עם אחת המשימות המורכבות ביותר. בין היתר משום שבכל יום התחום ממשיך להתפתח. מה שהיה מתאים מאבד מהרלוונטיות שלו. שיווק באמצעות בינה מלאכותית הופך לכלי שכיח בכל פעילות שיווקית. היכולת לנתח דאטה ולהפיק ממנה את המיטב משפרת את ביצועי הארגון. תפעול האתרים וניהול הלקוחות מקבל מימד מדוייק יותר. חלק מבעלי החברות והמנהלים מרגישים שהם הולכים לאיבוד בתוך ים הכלים והמשימות. כדי לשפר את ההתמצאות הכנו לכם צ'ק ליסט. מפת דרכים שתסיייע לכם להזניק את המכירות ולעבור על הנקודות החשובות שיסייעו לכם לשפר רווחיות.

הצ'ק ליסט שיזניק את המכירות שלכם באינטרנט
הצ'ק ליסט שיזניק את המכירות שלכם באינטרנט

שפרו את ה-SEO של האתר

חלק נכבד מהכשלים במכירות נובעים מתקלות באתר. טעינת דפים, טעינת תמונות או מוצרים, בעיות סליקה, תאימות למובייל, חיבור דף יצירת קשר ל-CRM. אם אתם רוצים להגדיל את המכירות המקוונות, שיפור SEO של האתר הוא מקום מצוין להתחיל בו. SEO ראשי תיבות של "אופטימיזציה למנועי חיפוש", והוא מתייחס לתרגול של הפיכת האתר לגלוי יותר בדפי תוצאות של מנועי החיפוש על פי הדרישות של גוגל. גם טעינת אתר משפיעה על מיקום בתוצאות החיפוש. אתרים שנטענים לאט מקבלים מעמד נמוך יותר בהשוואה לאתרים תקינים. חוויית המשתמש של הגולשים יכולה להשתפר כשאתר מגיב במהירות לתנועת הגולש ומעלה את הדף הרלוונטי. אם הגולשים נאלצים להמתין לטעינת הדף, הם עלולים לנטוש את האתר, מה שמשפיע על הציון של האתר בהתאם לפרמטרים של גוגל.

הציגו המלצות של לקוחות

כמה פעמים נתקלתם בפיד בפייסבוק במודעה של מוצר שהתעניינתם בו, אבל היה חסר לכם מידע. איך פתרתם את הבעיה הזו? חיפשתם ביקורות. ואם לא הצלחתם למצוא שום הוכחה לכך שהמוצר מומלץ, כנראה המשכתם הלאה. שום דבר לא בונה אמון וביטחון כמו לשמוע מאנשים אחרים שהצליחו עם מוצר או שירות. כאשר לקוחות פוטנציאליים רואים שאחרים חוו חוויות חיוביות, יש סיכוי גבוה יותר שהם יעשו את הצעד ויבצעו רכישה בעצמם. כאן נכנסות המלצות של לקוחות. המלצות של לקוחות הן דרך מצוינת להגדיל את המכירות המקוונות שלכם בכל תחום. הם מספקים הוכחה חברתית לכך שהמוצר שלכם שווה קנייה. אם אתם שואלים איך להגדיל את המכירות המקוונות? התשובה היא להגביר את אמון הלקוחות. התחילו באיסוף המלצות של לקוחות והצגתן בצורה בולטת באתר.

הצ'ק ליסט שיזניק את המכירות שלכם באינטרנט
הצ'ק ליסט שיזניק את המכירות שלכם באינטרנט

השתמשו במדיה החברתית כדי לקדם הצעות מיוחדות

המדיה החברתית היא כלי שיווקי דיגיטלי רב עוצמה. עם מיליארדי משתמשים ברחבי העולם, זוהי דרך מצוינת להגיע לקהל גדול במהירות ובקלות. טרגטו הצעות מכוונות וממוקדות לקהל היעד שלכם. זה יניב המרות ומכירות. ככל שהמיקוד והטירגוט יהיה מדוייק יותר תרוויחו יותר פניות מכל המלך פרסומי.

1 מכל 2 משתמשי אינסטגרם, למשל, מדווחים על שימוש באפליקציה כדי למצוא מותגים. זה לבדו מהווה טיעון טוב מדוע כדאי להבין טוב יותר את המסחר האלקטרוני באינסטגרם. כשמדובר בקידום מבצעים מיוחדים והגדלת המכירות המקוונות, המדיה החברתית יכולה להיות יעילה במיוחד. על ידי שיתוף מבצעים מיוחדים והנחות עם העוקבים שלכם, אתם יכולים לעודד אותם לבצע רכישות מהחנות המקוונת שלך. זו טקטיקה מצויינת שמנצלת את המסה הקריטית ברשתות החברתיות. השתמשו בפלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם כדי להפעיל מודעות ממוקדות. זה יכול לעזור לכם להגיע לקהל מאוד ספציפי, כזה שיש לו סיכוי גבוה יותר להמיר ולבצע מכירה. תזמון של מסעות פרסום באופן עצמאי יכול להיות סיוט. שימוש בכלי ניהול מדיה חברתית כמו Hootsuite יכול לעזור לכם לעשות את כל הדברים האלה במקום אחד. תגלו שאתם מתזמנים פוסטים וקמפיינים במהירות וביעילות.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

צ'אט בוט יכול לעזור לאנשים למצוא את מה שהם מחפשים

צ'אטבוטים מותאמים למסחר אלקטרוני הם התבלין הסודי של אתרי אי.קומרס. הם מגדילים את שיעורי ההמרה בכך שהם מקלים על המבקרים באתר לרכוש מוצר. כשאתם בוחרים צ'אטבוט, הקפידו לקבל אחד שיכול לבצע מספר פעולות. זמינות 24/7. המלצות מותאמות אישית. שיחה במודל אנושי. צ'טבוט שנבחר היטב יוצר חווית קניה נעימה וידידותית. כזו שמעודדת משתמשים לקנות. כמו כן, צ'אטבוטים יכולים לעזור לזהות הזדמנויות מכירה צולבת ומכירות צולבות וגם ללכוד לידים שהלכו לאיבוד.

שפרו את חוויית המשתמש באתר

קצר וקולע. רוצים לשפר מכירות? שפרו את חוויית המשתמש באתר. כיום, הלקוחות רגילים לרמה מסוימת של נוחות ושירות כשהם קונים באינטרנט. אם אין להם חוויה טובה באתר, סביר להניח שהם יבצעו את הרכישה באתר אחר. אם למתחרים שלכם יש אתר שמציע חוויית משתמש טובה יותר, אתם מפסידים לקוחות על בסיס יומי. ודאו שהאתר שלכם קל לניווט וידידותי למשתמש. לקוחות צריכים להיות מסוגלים למצוא את מה שהם מחפשים בלי שום בעיות. וכן, זה אמור להיות קל לבדיקה. שנית, ודאו שאתם מציגים את המסרים באתר שלכם באופן מלוטש ומקצועי. לקוחות יעיפו מבט אחד באתר מבולגן וחובבני וינטשו אותו. המותג שבניתם הוא ההזדמנות שלכם לעצב את הדרך שבה הלקוחות תופסים אתכם. ועוד משהו חשוב, אם ללקוח יש שאלה או בעיה, הוא אמור להיות מסוגל להגיע למישהו שיכול לעזור לו במהירות ובקלות. זה יכול להיות גורם אנושי או צ'טבוט, אבל הוא חייב לקבל תשובה. זמינות, היא בהחלט מילת מפתח במכירות.

בניית משפכי שיווק חכמים
הצ'ק ליסט שיזניק את המכירות שלכם באינטרנט

הציעו הנחות, מבצעים וחבילות

דרך מצוינת להגביר את המכירות המקוונות היא על ידי הצעת הנחות, מבצעים וחבילות. על ידי הצעת הנחה, אתה יכול לפתות לקוחות מתלבטים לגבי ביצוע רכישה. עשו שימוש בפופ אפים מותאמים אישית. הדגישו את ההזדמנות ברכישה. הצעת מתנה או חבילה לקידום מכירות מאפשרת ללקוחות ליהנות מתמריץ לקנות יותר. לדוגמה, אם למישהו יש בקבוק שמפו בעגלה, שאל אם הוא מעוניין לקנות את "חבילת המקלחת". החבילה כוללת שמפו, מרכך וסבון גוף. על ידי שילוב של פריטים יחד, אתם יכולים להציע מחיר מוזל. העלות הגבוהה יותר של ההזמנה תעזור לפצות על אובדן רווחים. לסיכום, הקפידו להציע הנחות, פריטי קידום מכירות וחבילות. זה יכול לעשות את כל ההבדל בשורת הרווח.

מנוי קבוע בהחלט משפר מכירות

לפעמים, קונים מקוונים לא רוצים לעבור את הטרחה של הזמנה מחדש של מוצר שהם יודעים שהם ירצו או יצטרכו שוב. אחרים פשוט שוכחים להזמין עד שהמוצר אוזל במלאי, וזה יכול להיות מתסכל. זאת ההזדמנות שלכם להציע מודל מנוי ולשפר את הסיכוי לקניה חוזרת. סוג כזה זה של תמחור יכול להיות מועיל ביותר עבור עסקים שמוכרים מוצרים או שירותים שנמצאים בשימוש על בסיס קבוע. זה לא רק מספק תזרים הכנסות קבוע, אלא גם עוזר לבנות נאמנות לקוחות. צריך הרבה יותר מאמץ כדי לבטל מודל מנוי מאשר פשוט לא להזמין פריט מחדש. יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יישארו איתך במקום ללכת למתחרים, גם אם הם מציעים מחיר נמוך יותר.

אפשרו שיטת החזרות קלה וידידותית

כל בעל עסק מקוון יודע שהחזרות הן חלק מהליך המכירות באינטרנט. אבל האם ידעתם שהחזרות ללא עיכובים באמת יכולות לעזור להגדיל את המכירות המקוונות שלכם? על ידי הקלה בהחזרת פריטים, אתם יכולים לספק תחושה של אמון וביטחון שיעודד את הלקוחות לקנות מכם שוב בעתיד. התחילו בהצעת משלוח חינם על כל ההחזרות. זה יסיר את אחד החסמים הגדולים ביותר להחזרת פריט. לאחר מכן, ודאו שקל למצוא ולהבין את מדיניות ההחזרות שלכם. ככל שתבנו מדד אמון גבוה יותר עם הקונים, תצליחו לשפר את ביצועי המכירות.

הציעו פחות אפשרויות

לקוחות נכנסים למצב של התלבטות בניסיון להחליט מה הם רוצים כשהם עומדים בפני יותר מדי אפשרויות. כאשר הם לא בטוחים, הם עשויים לקחת קצת זמן כדי לחשוב על הרכישה או להשוות מחירים. זה רע לעסקים כי זה יכול להוביל לאובדן מכירות. הפתרון הטוב ביותר, הצעת תמהיל מוצרים מצומצם שיאפשר להם לקבל החלטה מהירה.  עם יש להם מספר אפשרויות ממוקדות, יש להם דרך ברורה קדימה להשיג את מה שהם רוצים ולקנות מכם.

הצ'ק ליסט שיזניק את המכירות שלכם באינטרנט
הצ'ק ליסט שיזניק את המכירות שלכם באינטרנט

מקדו לקהלים דומים

איך תדעו מי רוצה את המוצרים שלכם? קהלים דומים הם קבוצות של אנשים שחולקים מאפיינים דומים ללקוחות הקיימים שלך. על ידי מיקוד לקהלים האלה, סביר יותר שתגיעו לאנשים שמתעניינים במה שאתם מוכרים.  ישנן כמה דרכים שונות ליצור קהלים דומים. אתה יכולים להשתמש בנתונים מהאתר שלכם, מהמדיה החברתית, או אפילו ממקורות לא מקוונים. פייסבוק עושה את זה קל עם אפשרות דומה כשאתה יוצרים מודעות. הדבר החשוב הוא לוודא שיש לכם מערך נתונים גדול מספיק לעבוד איתו. ברגע שיש לכם את הנתונים, תוכלו להשתמש באלגוריתמים כדי לזהות דפוסים נפוצים בקרב הלקוחות שלכם. משם תוכלו ליצור מסעות פרסום המתמקדים בדפוסים האלה. לאחר מכן, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להפעיל את המודעות הממקדות לקהל הדומה ולראות את המכירות מתגלגלות ולראות שיפור במכירות.

שווה לבדוק את העגלות הנטושות

עגלות נטושות מהוות 70% מכלל עגלות הקניות המקוונות, והמספר הזה ממשיך לעלות. הנטיה של בעלי אתרים לא לחקור את הנושא וזה בהחלט גורם להפסדים. דמיינו את ההזדמנויות האבודות האלה. ברמת הדימוי מדובר בעגלה מלאה בכסף שננטשה במגרש החניה של החנות שלכם. לא פשוט להשאיר את זה בחוץ, נכון? איך אפשר להחזיר את העגלה חזרה לקופה?

אז הנה דרך לשפר את כמות הנטישות. עיינו בתהליך התשלום וודאו שהוא יעיל ככל האפשר. לקוחות אמורים להיות מסוגלים להשלים את הרכישות שלהם בכמה קליקים בלבד. אם תהליך התשלום שלך מסובך או נמשך זמן רב מדי, כנראה שזו אחת הסיבות לכך שלקוחות נוטשים את העגלות שלהם. בידקו את תקן האבטחה מול חברת הסליקה, אם הוא גבוה ופוגע במכירות, חפשו פתרון פשוט יותר. דרך נוספת להתמודד עם עגלות נטושות היא להציע תמריצים להשלמת רכישה. לדוגמה, אתם יכולים להציע משלוח חינם או מתנת קידום מכירות שנבחרה בקופה. לחלופין, צרו תגובת דוא"ל המוקדש לעגלות נטושות, עם קריאה לפעולה 'לקנות עכשיו'. שחרר אימייל תזכורת תוך כמה שעות, ואז אם הם עדיין לא רכשו, שלח להם קוד הנחה כדי לעודד המרות.

שיפור ביצועי מכירה באתרי אי.קומרס
הצ'ק ליסט שיזניק את המכירות שלכם באינטרנט

חגים הם זמן מצוין לקדם מכירות מקוונות.

בלאק פריידי וסייבר מאנדיי, למשל, הם מימי הקניות הגדולים ביותר בשנה, וזה הזמן המושלם להציע הנחות ומבצעים באתר האינטרנט שלך. אבל, תצטרכו לבלוט מול מהמתחרים שלכם עם אסטרטגיית שיווק ממוקדת. כל חג הוא בהחלט הזדמנות להבין לעומק את עולם התוכן של הקונים ולהציע להם מוצרים רלוונטיים. אם יש לכם חנות פיזית, אתם יכולים גם להשתמש בחגים כהזדמנות להביא תנועה לאתר. על ידי הצעת מבצעים ומבצעים מיוחדים תוכלו לעודד לקוחות לקנות באינטרנט.

השתמשו בצילום מוצר באיכות טובה

השתמשו בתמונות מוצרים באיכות גבוהה. תמונות מוצר טובות יראו ללקוחות פוטנציאליים איך המוצר שלך נראה בחיים האמיתיים ויכולות לתת להם מושג טוב יותר אם זה משהו שהם מתעניינים בו או לא. לעומת זאת, תמונות באיכות ירודה יכולות לגרום למוצר שלכם להיראות זול ולא מושך ועלולות למנוע מלקוחות פוטנציאליים לא לקנות באתר.

חברו את החנות שלכם לחשבונות המדיה החברתית

האם ידעתם שאתם יכולים לשלב את חנות Shopify עם חשבונות המדיה החברתית שלך?  שילוב חנות המסחר האלקטרוני שלך עם החשבונות החברתיים נותן ללקוחות יותר הזדמנויות למצוא אתכם. זה אומר סיכויים גבוהים להמרה ממקורות נוספים. זה גם נותן לצרכנים את ההזדמנות לקנות את המוצרים בקלות ובנוחות בזמן שהם נמצאים במצב גלישה במדיה חברתית. אחרי הכל, 52% מהחשיפה למותג המקוון קורה בעדכונים חברתיים. זה בהחלט שווה התייחסות.

הגדירו קמפיין שיווקי מנצח במייל

שיווק בדוא"ל הוא דרך בטוחה להגדיל את המכירות המקוונות. איך עושים את זה? שולחים אימיילים ממוקדים לקהל הלקוחות הקיים שלכם. אתם יכולים לעודד אותם לבצע רכישות חוזרות ולהוביל תנועה חדשה לאתר. והחלק הטוב ביותר הוא שהקמת קמפיין שיווקי בדוא"ל היא קלה ובמחיר סביר. יש המון כלים שידריכו אתכם בהגדרת מסע הפרסום הראשון שלכם במייל.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

הצ'ק ליסט שיזניק את המכירות שלכם באינטרנט

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק

תפריט נגישות