מגע הקסם תוכן שעוזר לכם למכור

איך אנחנו יכולים לפתח וליצור תוכן שמניע לקוחות ומוביל למכירה?

על זה ננסה לענות במאמר הזה. רוב המנהלים בעסקים ובחברות מעדיפים גישה ישירה מאוד של מכירה. הם נדחפים מתוך לחץ להציג ביצועים לעבוד עם סוכני לידים. בסופו של דבר תחום השיווק באמצעות תוכן נפגע וכך גם ההזדמנות לבנות את המותג. להעשיר אותו בתוכן ולהוביל לקוח להמרה מהחלק הקר של ההחלטה לחלק החם.   

שיווק תוכן הוא תנאי הכרחי להישרדות המותג ושיפור ביצועי ההמרה בכל הנכסים הדיגיטלים, בכל הפלטפורמות. אם אתם מחפשים טקטיקה   שתייצר לכם טרפיק איכותי בעלות יחסית נמוכה, אתם חייבים להתחיל לחשב מסלול מחדש ולפתח כלי שיווק באמצעות תוכן.  הכלל הוא מאוד מאוד פשוט. צרו תוכן בעל ערך עבור קהל היעד שלכם ותגישו אותו כדי שתוכלו ליצור מעורבות גבוהה ולשפר יחס המרה.

אם אתם כרגע יוצרים ומפיצים תוכן, אתם בכיוון הנכון. זה לא קורה ביום אחד. אבל זה בהחלט יכול להיות מהלך בונה מעורבות גבוהה עם קהל היעד שלכם. הכל תלוי באיכות ההשקעה וביכולת שלכם לפעול לאורך זמן.

יכול להיות מצב שאתם משקיעים זמן ומאמץ ובכל זאת לא רואים תוצאות

בואו נבדוק מה הבעיה? במהלך המפגשים שלנו עם לקוחות אנחנו מבינים שהבעיה המרכזית היא  שלעסקים אין אסטרטגיית תוכן מוגדרת בבירור. אם זה נשמע לכם מוכר, חשוב שתקראו את הפוסט הזה בעיון.

זה בהחלט נשמע טוב שאתם מפרסמים תוכן חדש בקביעות. אבל זה לא יעיל אם המכירות שלכם לא גדלות בהתאם. שיווק בעזרת תוכן לא פועל בחלל הריק. יש לו מטרה להביא לצמיחה בעקומת המכירות באופן עקבי על ידי תוכן בעל ערך גבוה שדוחף למעורבות ולהמרה.

עסקים משתמשים בשיווק תוכן כדי לייצר לידים, להביא לקוחות חדשים,  להגביר את המודעות למותג, לבסס אמינות, לאתר קהל יעד. כל המשימות האלה הן חשובות, אבל אפשר להתמקד וליצור תוכן שמניע ישירות למכירה. זו הסיבה שהתחלתם להשקיע בדיגיטל, נכון? רציתם להרוויח כסף.

אנחנו רוצים להראות לכם אילו סוגי תוכן אתם צריכים לפתח כדי לייצר היקף מכירות גבוה בהלימה למאמצי שיווק התוכן שלכם. בואו נחדד את זה. אם אתם מתחילים לראות רמה יציבה של תנועה לאתר אבל לא יודעים איך להפוך את המבקרים האלה ללקוחות, המאמר הזה אמור לעזור לכם.

1. בפעם המיליון, הכל מתחיל במשפך ההמרות

לפני שתוכלו ליצור תוכן רלוונטי ביותר, חשוב לוודא שאתם מבינים לעומק את כל ההיבטים במשפך ההמרה. יש כמובן כל מיני טקטיקות ליצירת משפך המרה. אבל בסופו של דבר אנחנו מדברים על משפך המרה שאפשר לחלק אותו לשלושה שלבים.

החלק העליון של המשפך אמור להיות אחראי לשלב שהלקוח הפוטנציאלי הופך מודע לחברה שלך. זוהי יחידת תוכן שעוסקת במודעות. הצרכנים עורכים מחקר או מחפשים דעה. בעצם, הם צריכים תשובה למשהו, והם מחפשים תובנה. אתם אמורים להגיש להם את תובנת הצרכן שהם מחפשים. ברגע שצרכן יודע שהמותג שלכם קיים והוא קשור לתובנה שהוא מחפש, הוא מגיע לשלב האמצעי של משפך ההמרה. זהו שלב ההערכה. הצרכנים עדיין עורכים מחקר, אבל עכשיו הם לוקחים את זה צעד אחד קדימה. צרכנים מנסים להחליט אם המוצר או השירות שלכם מתאימים בדיוק לצרכים הספציפיים שלהם.

17 טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק

בחלק האחרון, אחרי שיש לו הערכה נכונה ביחס למותג שלכם, הצרכן מגיע לתחתית המשפך, בשלב הקריטי, הוא נכנס לשלב הרכישה או ההמרה. זהו התחום של משפך ההמרה שאתם צריכים להתמקד בו ביותר בכל הנוגע ליצירת תוכן רלוונטי ביותר.

החלק התחתון של המשפך הוא ההזדמנות שלכם להסביר ללקוחות מדוע המוצר והשירות שלכם הם הטובים ביותר עבורם. כאן ההזדמנות ליצור את הבידול מתן המתחרים. הציגו בפני הצרכנים באופן עובדתי איך המותג שלכם יותר טוב מהמתחרים. זו בעצם ההזדמנות שלכם להוביל את הצרכן המתעניין ולהפוך אותו לקונה על סמך החלטה. הלקוח מחליט שהוא בוחר בכם. קמפיינים שיווקיים שמפתים לקוחות יכולים לכלול הדגמות, ייעוץ חינם, ניסיונות חינם, הערכות, הצעות מחיר, קופונים ותמחור. בעצם, אנחנו עושים הכל כדי לתת להם תמריץ לקנות. ברגע שתבינו את משפך ההמרה, וליתר דיוק, את תחתית המשפך, יהיה לכם הרבה יותר קל להתאים את אסטרטגיית התוכן שלכם בהתאם להגדלת המכירות. זה לא משנה אם אתם חברת B2C או B2B, עדיין תצטרכו להעריך את המשפך שלכם.

2. תכננו את מפת מסע הלקוח

מפות מסע הן משאב נהדר מכיוון שהן מובילות אותך בתהליך הקנייה אפילו רחוק יותר ממשפך ההמרה. מפת המסע שלכם תתמקד באירועים המתרחשים לאחר הרכישה, במקום ממש לפני. בעוד שמודעות והתחשבות עדיין יהיו חלק ממפת המסע שלכם, אתם תתמקדו גם באסטרטגיית שימור הלקוחות שלכם. נתחו איך הלקוח מתנהג לאחר הרכישה הראשונית שלו. זה מאוד חשוב כשמדובר בהנעה למכירה. הסיבה לכך היא שלא תמיד תתמקדו בכל המאמצים שלכם בדרכים לרכישת לקוחות חדשים. לפעמים תתמקדו בלקוחות קיימים. הרבה יותר זול לשכנע לקוח קיים מלקוח חדש. אם תצליחו להיכנס לראש של הצרכן, תוכלו להתאים את אסטרטגיית התוכן שלכם בהתאם לנקודות המבט של הצרכן.

3. חשוב לעקוב אחר לידים והמרות

מאיפה הלידים שלך מגיעים? זו שאלה חשובה מאוד. אם תדעו את התשובה, זה יכול לחסוך לכם כסף. משום שבקמפיין הבא תכוונו לנקודה הזאת. האם הלידים מגיעים מפייסבוק? ממאמר שפרסמתם בבלוג? מרשת החיפוש של גוגל? מרשת התוכן של גוגל? מאתרים מובילים שאתם מפרסמים שם בקביעות? אם אתם לא יודעים את התשובה לשאלה זו, זו בהחלט בעיה. זו אחת הסיבות לכך שהתוכן שלכם לא רלוונטי ולא מצליח להוביל למכירות.

לדעת איך לקוחות גילו אתכם יכול לעזור לכם להבין מדוע הם ביצעו רכישה? בהתבסס על המידע הזה, אתם יכולים ליצור תוכן ספציפי יותר לצרכים שלהם. מכיוון שרוב מסעות הלקוח נעשים באינטרנט, קל לכם לעקוב אחר התנהגותם.

הדרך הטובה ביותר לעקוב אחר הלידים היא באמצעות פרמטרים של UTM. לא יודעים מה זה פרמטר UTM? אם אי פעם לחצתם על קישור מפרסומת, כתובת האתר תהיה ארוכה ומעט מורכבת למראה גם אם אתם רק בדף הבית של החברה.

זה פרמטר UTM. זוהי דרך לאתרי אינטרנט לקבוע מהיכן הגיע הליד. לדוגמה, האם זה הגיע מפייסבוק, טוויטר, גוגל אדס, גורם משפיע חברתי או קמפיין שיווקי בדוא"ל?

יהיו לכם תגים שונים עבור כל פלטפורמת הפצה כדי לדעת בדיוק מאיפה הגיע הליד. יותר מזה, יהיו לכם תגים עבור כל פוסט בפלטפורמה ספציפית. לדוגמה, לדעת שזה הגיע מפייסבוק זה נהדר. אבל איפה בפייסבוק? איזה פוסט ספציפי?

תוכל להבין זאת עם פרמטרי ה-UTM שלך. קל להגדיר אותם עם Google Analytics. כך תייצרו בידול של כל הקמפיינים שלכם. כל קמפיין יקבל תגית והגדרה וכך תוכלו למדוד את ביצועי הקמפיינים השונים. סיבה נוספת מדוע פרמטרים של UTM חשובים היא מכיוון שהם יכולים לעזור לכם למדוד במדויק את החזר ה-ROI שלכם.

4. קדמו מודעות מגוונות ברשתות החברתיות

עכשיו הגיע הזמן לקחת את התהליך הזה צעד אחד קדימה. הסברנו מה שאתם צריכים לדעת על פרמטרים של UTM, אבל עכשיו אתם צריכים להעמיד אותם במבחן. מדיה חברתית היא פלטפורמה מצויינת לעשות את זה מכיוון שיש לכם הרבה אפשרויות. אתם יכולים להשתמש במבצעים בתשלום כדי למקד לקהלים ספציפיים. אתם רק צריכים ליצור מודעות המשתמשות בסוגים שונים של תוכן.

אילו סוגי תוכן לדעתכם יקבלו את ההמרות הגבוהות ביותר? זה ישתנה בהתאם לתעשייה, למודל העסקי שלכם, לשוק היעד ולגורמים אחרים. אבל אתם צריכים לוודא שכל מסע פרסום הוא שונה.

אתם לא רוצים לבזבז כסף על מודעות לא רלוונטיות. אבל חשוב שתשללו תוכן שלא עובד בשלב מוקדם. חשוב לזכור, אנו מתמקדים כאן ברלוונטיות.

לאחר מכן תשתמשו בפרמטרים של UTM שהגדרתם בעבר כדי לעקוב אחר מידת היעילות של מודעות שונות. כעת תוכלו להתאים את אסטרטגיית התוכן שלכם בהתבסס על המודעות עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר ואשר הניעו ישירות את המכירות.

איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?

5. איך לנתח ולפתח אישיות לקוח?

עכשיו כשאתם יודעים איזה תוכן הכי מדבר לקהל שלכם, אתם יכולים לפתח אישיות לקוח כדי לשפר את שיעורי ההמרה שלכם. זה יעזור לכם ללמוד יותר על האנשים שאתם מוכרים להם. זה דומה למה שעשינו קודם לכן עם מפת המסע, אבל אישיות הלקוח מציעה יותר פרטים. בהתבסס על הממצאים שלכם, תמשיכו להתאים את אסטרטגיית התוכן שלכם. שימו לב לגורמים הקשורים למי אתם מוכרים? זה הרבה יותר ספציפי לשוק היעד הרחב יותר שלכם. זו הסיבה שאתם לא תפתחו רק מודל אחד של אישיות לקוח – אלא אתם תבנו כמה מודלים כאלה. כל אחד תלוי בהרבה גורמים שונים. אבל בסופו של דבר, אישיות לקוח תעזור לכם לפתח אסטרטגיית תוכן רלוונטית. קחו כמודל את סופרפארם. לסופרפארם יש מגוון מודלים של לקוחות. בחתך גילאים שונים עם מאפיינים שונים וצרכים שונים. צעירים וצעירות שנכנסים בגלל הקוסמטיקה והבישום. מבוגרים שנכנסים בגלל בית המרקחת. נשים, אימהות שרוכשות מוצרי תינוקות וחומרי ניקוי. משפחות שמבצעות קניה בקופונים של מוצרי מדף במחלקות השונות.

6. נצלו את היתרונות של פורמטים שונים של תוכן

אל תישארו רק עם סוג אחד של תוכן. פתחו תמהיל תוכן מגוון. כמה אסטרטגיות שונות שכדאי לשקול כוללות: בלוגים, אינפוגרפיקה, ניתוח אירוע, עדות לקוח, תוכן וידאו, המלצות מומחים, סקירת שוק, סקירת מוצר ועוד. זה ישתנה בהתאם לפלטפורמה שבה אתם משתמשים ולקהל שאליו אתם מנסים לכוון. אבל בהתבסס על המחקר שביצעתם על משפך ההמרות שלכם, מפת מסע הלקוח, מעקב אחר פרמטרים של UTM ואישיות לקוח, יהיה לכם שפע של מידע עבור כל סוג של תוכן. סוג התוכן הטוב ביותר צריך להיות מותאם אישית. אתם יכולים אפילו להשתמש בטקטיקה של סטוריטלינג כדי לשפר את התוכן שלכם. גישה זו תוביל בסופו של דבר ליותר מכירות.

מחקרים מוכיחים שיצירת תנועה ולידים הם המכשולים השיווקיים העיקריים שעסקים מתקשים להתגבר עליהם: על ידי גיוון אסטרטגיית התוכן שלכם, תגדילו את הסיכוי שהתוכן שלך יפנה לקהל יעד רחב יותר.

מה זה מסע לקוח מבוסס אוטומציה?

7. חשוב להתעדכן בחדשות ובטרנדים האחרונים

כדי להישאר רלוונטים, אתם צריכים להיות תמיד עם האצבע על הדופק. חשוב להבין מה קורה מקומית, אזורית, ארצית וגלובלית. שימו לב לחדשות חשובות בתחום שלכם. זה בהחלט רלוונטי לצרכנים שלכם. עקבו אחר חדשות ומגמות בתחום שלכם. נתחו את המתחרים. אתם עלולים לגלות שמתחרה הקדים אתכם בין היתר בגלל שלא שמתם לב לפעילות שלו. אתם בתחרות 24/7

אם מתחרה מצליח עם אסטרטגיה, אתם צריכים לדעת על זה. חשוב למצוא כמה מקורות חדשותיים מדויקים. הירשמו לניוזלטרים בתעשייה והשתתפו באירועים. בכל פעם שקורה משהו חשוב שהוא מגמתי, אתם יכולים להשתמש בו כדי לקדם את התוכן שלכם. לדוגמה, האם אתם זוכרים את הבאזזז סביב אתגר דלי הקרח של ALS? אם הייתם מייצרים דליים או מוכרים קרח, הייתם יכולים להשתמש בזה כתכסיס שיווקי לאסטרטגיית התוכן שלכם. גם אם הייתם מוכרים בגדי ים, משקפי מגן וכדומה, אתם בהחלט יכולים להיות יצירתיים. אנחנו לא אומרים שאתם צריכים לנצל ארגוני צדקה. אנחנו רק מנסים להראות לכם איך אתם יכולים לנצל טרנדים וכותרות חדשותיות. תתחילו להיות יצירתיים ושלבו את זה באסטרטגיית התוכן שלכם.

8. מודל מכירות באמצעות סמינרים מקוונים

הנה נקודה חשובה שאנחנו רוצים להבהיר. רק בגלל שקטע תוכן מכוון לעזור לכם לבצע מכירות לא אומר שהוא חייב להיות תוכן "מכירתי". זה עדיין יכול להיות מאוד מידעני. ההבדל העיקרי הוא שסוגי תוכן כאלה מתאימים יותר לביצוע מכירה מאשר מאמר כללי "X עצות על Y". סמינרים מקוונים הם סוג מדהים של תוכן. לא רק שהוא טוב יותר מנקודת מבט חינוכית (בהשוואה לרוב התוכן), אבל כשעושים אותו נכון, זה גם טוב יותר למכירות – זה יכול להניב מספרים מטורפים. למה? כי יש לכם הזדמנות לפגוש את הלקוח ולנצל את הסמינר להיכרות קרובה, מעורבות עם הלקוח, בישול הלקוח ולבסוף גם מכירה. אלון אולמן עושה את זה כל הזמן. זו שיטה יעילה ואפקטיבית להזמין לקוחות פוטנציאלים ולהוביל אותם להליך מכירה.

איך נראה סמינר מקוון טיפוסי: אם אתם לא מכירים סמינרים מקוונים, אנחנו רוצים להציע לכם סקירה מהירה של האופן שבו הם בדרך כלל נוצרים ומתנהלים. סמינר מקוון הוא בעצם ועידת וידאו.

הזנת הווידאו מגיעה מהמסך שלכם, ורק מהמסך שלכם. לאחר מכן, הקהל שלכם יכול להצטרף ל"שיחה" בזמן מוגדר, ואתם יכולים לערוך מצגת חיה. בדרך כלל, הצליל היחיד יגיע מהמיקרופון שלכם, אבל אתם יכולים לבקש מכמה אנשים להציג את המצגת או אפילו לבטל את ההשתקה של צופים מסוימים אם הם רוצים לדבר. כל העניין של סמינר מקוון הוא ללמד את הקהל על נושא ספציפי. בדרך כלל, זה איך לעשות משהו. באופן כללי, סמינרים מקוונים נעים בין 40 דקות לשעתיים. קחו שנייה כדי להבין את הכוח של סמינרים מקוונים: יש לכם את רוב תשומת הלב של הצופים שלכם במשך יותר מ-40 דקות. אתם לא יכולים להשיג את זה בשום מקום אחר.

לבסוף, רוב הסמינרים המקוונים מתמקדים בנושאים ברמה גבוהה – אסטרטגיות, לא טקטיקות. לכן, אמנם לא תקבלו פירוט מפורט שלב אחר שלב של איך לעשות דבר אחד ספציפי, אבל תקבלו דרך ממוקדת ואפקטיבית איך ליצור אסטרטגיה כדי להשיג משהו הרבה יותר גדול.

ישנם חמישה חלקים עיקריים של מצגת שקופיות של סמינר מקוון שתצטרכו ליצור עבור הסמינר המקוון שלכם.

קודם כל אנחנו מדברים על שקופיות ההקדמה. סמינרים מקוונים יכולים למשוך צופים שאינם חלק מהקהל הקבוע שלך. בעוד שיהיו לכם כמה מעריצי-על בסמינר המקוון, יהיו גם כמה אנשים שכדאי לכם להכיר. זה מחזק את העובדה שאתם יוצרים אירוע שגורם לאנשים להקשיב לכם ושכדאי לבלות את השעה הקרובה של חייהם בהתמקדות באירוע שיצרתם. זה יכול לקחת למעלה מ-80% מזמן ההצגה הכולל. במהלך החלק הזה, אתם מובילים את הצופה בכל תהליך שאתם מנסים ללמד.

הסמינרים המקוונים היעילים ביותר הם שקופים ביותר. שקיפות נחוצה במיוחד כאשר אתם מתייחסים לנושא אסטרטגי ברמה גבוהה. עם טקטיקה, זה ברור אם משהו יעבוד או לא. אבל עם אסטרטגיה, הצופים צריכים מספרים אמיתיים ותוצאות ניסוי כדי להוכיח להם מדוע כל חלק באסטרטגיה נכלל.

לבסוף, אתם יכולים להקדיש דקה להציע להם הצעה. בדרך כלל מדובר בהצעה בלעדית שהם לא יכולים למצוא באתר שלכם. זו הקרס בחכה שתאם מגישים להם, אחרי שהיו אתכם לפחות ארבעים דקות. חלק מהם יסכימו להצעה שלכם. זה בהחלט ליד חם מאוד. ליד שהקשיב לכם לפחות 40 דקות.  ככל שההצעה תהיה קשורה יותר לנושא, כך שיעור ההמרה שלכם יהיה טוב יותר. המרכיב האחרון הוא שלב השאלות. אתם יכולים לעשות את זה לפני או אחרי האירוע – זה תלוי בכם. אתם גם יכולים לערוך שני שלבים של שאלות, אחת לפני הסמינר ואחת אחרי הסמינר.

איך אסטרטגיה דיגיטלית יכולה להציל את העסק שלכם?

9. תנו את המוצר שלכם לביקורת של משפיענים

אחת הסיבות העיקריות לכך שהתוכן הטיפוסי שלכם לא יביא לכם מכירות היא משום שהוא לא מתקשר עם מה שאתם מוכרים בשום צורה. לדוגמה, אתם יכולים למכור קפה. בואו נגיד שתפרסמו תוכן: "חמש הטעויות שאתם עושים בבישול קפה". הקוראים שלכם יקראו את המאמר ויהנו ממנו. אבל מה הקשר של למידה על חליטה לקניית הקפה שלך? לא הרבה. וזה בסדר – לא לכל תוכן צריך זווית מכירה, אבל לחלק מהתוכן צריך. הסוג הישיר ביותר של תוכן שמוכר הוא סקירת מוצר. אבל זה גם משהו שאתם לא באמת יכולים ליצור בעצמכם.

אם תפרסמו פוסט חדש שסוקר את המוצר שלכם, כמובן שהקוראים שלכם יניחו שהוא מוטה (כי זה כך!). במקום להסתבך עם בעיית אמון, אתם יכולים למצוא בלוגרים, כותבים עצמאיים ועיתונאים שמוכנים לתת סקירה על המוצר שלכם.

10. תכננו משפך מכירה במייל

אנשים נוטים להעריך מיילים מושקעים עם הצעה ייחודית. כשהם מקבלים אחד ממישהו שהם מכירים, הם בדרך כלל נותנים לו את מלוא תשומת הלב ומצפים לנקוט בפעולה כלשהי. זה יכול להיות פשוט להשיב למייל, אבל זה יכול גם להיות לחיצה על קישור כדי לקנות משהו בהנחה בלעדית מותאמת אישית ללקוח. זו אחת הסיבות לכך ששיווק במייל הוא ללא ספק ערוץ המכירה היעיל ביותר.

אם אתם מתכוונים למנף שיווק באמצעות תוכן, אתה צריכים תוכנת שיווק במייל. בלי זה, לא תראו החזר ROI גדול. אתם צריכים אסטרטגיית תוכן שמותאמת ללקוחות שלכם, מתוך היכרות איתם ומתוך הבנה מהם הם צריכים. תוכלו לפרסם כתבות, מבצעים, הנחות, הטבות והצעות מיוחדות שאסור להחמיץ. אם תמקדו את ההצעות ותאימו אותן אישית, תקבלו יחס המרה גבוה.

שיווק במייל נותן לכם את ההזדמנות לשלוח סדרה של קטעי תוכן למנויים שלכם. אתם יכולים להשתמש בתוכן כדי לחנך את המנויים שלכם, לעזור להם להבין את הבעיות שלהם, ואז לבסוף להציג להם פתרונות (את המוצרים שכם).

11. השתמשו בתוכן כדי לקבל גישה לקהל היעד שלך

פוסטים בבלוג הם לא המקומות המומלצים ביותר למכירת מוצרים. אנשים שקוראים אותם לא נמצאים בתודעת קניה. כך גם לגבי סוגים רבים אחרים של תוכן, כמו פוסטים במדיה חברתית, סרטונים, מצגות ועוד. הטכניקה הטובה ביותר היא להשתמש בתוכן שלכם בערוצים האחרים האלה כדי למשוך תשומת לב (תנועה) ואז להעביר את התנועה הזו לרשימות מייל. לאחר מכן, אתם יכולים למכור הרבה יותר ביעילות באמצעות שיווק במייל. אתם מניעים את הטרפיק שלכם באמצעות סוגים שונים של תוכן במגוון פלטפורמות ואז אחרי שיש לכם מיילים, אתם מתחילים בשיווק במייל.

12. התמקדו בסוגי תוכן בבלוג שממירים

למרות שסוגים רבים של תוכן בבלוג אינם מייצרים מכירות, חלק מסוגי התוכן יכולים לייצר לכם מכירות. אם אתם מחפשים להגדיל את המכירות מהבלוג שלכם, התחילו לייצר יותר מסוגי תוכן כאלה על בסיס קבוע.

סוג תוכן מס' 1 – הדרכות: ישנם שני סוגים עיקריים של הדרכות, שניהם מעולים למכירה. הסוג הראשון הוא המקום שבו אתה מסביר לעומק כיצד להשתמש במוצר ספציפי.

הסוג השני של הדרכה כרוך בהוראות לקהל שלך איך להשיג משהו. לאחר מכן, אתם כוללים את המוצר שלכם באחד מהשלבים של המדריך.

סוג תוכן מס' 2 – ביקורות מוצר: סקירת מוצר טובה יכולה לשכנע כמעט כל מי ששוקל לקנות אותו. סקירת מוצר טובה היא אותנטית ובלתי משוחדת ככל האפשר, וברור שהכותב השתמש ובדק את המוצר.

ישנם ארבעה שלבים עיקריים ליצירת סקירת מוצר מעולה:

בוחרים סוג מוצר בנישה שלכם (למשל, 4 בלנדרים ידניים)

קונים את המוצרים שאתם משווים (זה עולה יותר מראש אבל יאפשר לך לכתוב ביקורת אמינה)

בודקים את המוצרים (בדוק את הביצועים של כל מוצר באופן שבו הם מיועדים לשימוש). הציגו את התוצאות ושתפו אותן בסקירה מפורטת

מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט
שיווק במנועי חיפוש SEM

סוג תוכן מס' 3 –ניתוח אירוע – שימוש במוצר הוא דרך מצוינת להשיג לקוחות חדשים. הניתוח מורכב מתיאור מפורט של האופן שבו לקוח עבר השתמש במוצר או בשירות שלכם בהצלחה. הם משמשים בצורה הטובה ביותר למוצרים מורכבים, שבהם לא ברור ללקוחות פוטנציאליים אם המוצר מתאים להם או לא.

בואו נסכם את זה. שיווק תוכן הוא ללא ספק סוג השיווק היעיל ביותר שעומד לרשותכם כיום. עם זאת, עליכם לוודא שאתם משתמשים בתוכן לא רק כדי ליצור תנועה אלא כדי להמיר את התנועה הזו למכירות. אתם צריכים לוודא שהתוכן שלכם רלוונטי, אם אתם רוצים לייצר מכירות. תחשבו איך למנף אלמנטים שונים בתחתית משפך ההמרה. לאחר מכן, צרו מפת מסע לקוח כדי לאפשר לכם הבנה טובה יותר של רצונות הצרכן.

השתמשו בפרמטרים של UTM כדי לעקוב אחר ההתנהגות של כל קמפיין וקמפיין בתיוג נפרד ולמדוד את הצלחתם של מסעות פרסום שונים. קדמו את המודעות האלה במדיה החברתית. ברגע שאתם מבינים איזה מבצעים הצליחו ביותר, אתם יכול לבנות מודלים של אישיות לקוח כדי להיכנס לראש של הלקוחות שלכם. השתמשו במשאבים, בכלים ובניתוחים שהזכרנו כדי לזהות את סוג התוכן שמדבר ללקוחות שלכם הכי הרבה. התאימו את אסטרטגיית התוכן שלכם בהתאם. הישארו מעודכנים בחדשות ובטרנדים האחרונים כדי להישאר רלוונטיים.

אם תעקבו אחר העצות שהצענו לכם במדריך הזה, כדי להפוך את התוכן שלכם לרלוונטי יותר, תיראו שיפור משמעותי במכירות שלכם.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק

תפריט נגישות