מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט

מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט

מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט. אחת מהבעיות המרכזיות של בעלי חברות ומנהלים בכירים היא היכולת לשלוט במידע ובהיקף הנכסים הדיגיטלים. גם אם הנכסים מתנהלים על ידי גורם בתוך החברה או סוכנות חיצונית, עדיין אנחנו מגלים שמנהלים מבולבלים מהיקף המידע והיכולת להבין לעומק האם המהלך שביצעו מניב את המקסימום? האם החזר ההשקעה עומד ביעדים? או בקיצור, האם אפשר לעשות את זה טוב יותר? החדשות הטובות הן שניהול מוצלח של נכס דיגיטלי אפשרי עם כלי ניהול משימות שמותאם לצרכים של הארגון.

כדי להצליח לתפעל נכס דיגיטלי מחנות איקומרס ועד אתר חברה או פרופיל עסקי, אנחנו צריכים זמן, אנרגיה וידע. עסקים מקוונים יכולים לצמוח במהירות רבה, במיוחד אם המוצרים או השירותים שלהם נמצאים בנישות תחרותיות. הם יכולים גם לאבד גובה אם הם לא מוכנים לדרישות שנובעות מתפעול עסקים באינטרנט. המדריך שלפניכם אמור לשפוך אור על הנושא ולסייע לכם לעמוד באתגרים שדרושים לניהול נכסים דיגיטלים.

איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?
מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט

תדמית מותג ומוניטין

אחד מהחששות הגדולים של בעלי חברות ומנהלים בכירים היא מההיבט של התדמית והמוניטין. כל תגובה בלתי אוהדת או ביקורת הופכים למיני משבר. הרשת הפכה לזירה שבה הכל גלוי וחשוף ולכן חשוב להתנהל נכון ולהגיב בדרך שתמזער נזקים. כל מי שבא במגע עם החברה יכול להגיב בביקורת בוטה ולהרוס מוניטין של שנים. יש לזה גם יתרונות משום שהחברה מתחילה להתייחס ברצינות לכל ההיבטים של ניהול לקוחות ושירות לקוחות. זה מעמיד את החברה בפני אתגר להיות קשוב בכלי ניטור 24/7. כי אם נרדמים בשמירה, מגלים שהתפתח משבר שקשה להתמודד איתו ולפתור אותו במהירות.

התפקיד של המנהלים הוא לשים אצבע על הדופק. תשאלו את עצמכם, האם העסק זוכה לשבחים פומביים על ידי לקוחות, או שיש תלונות תכופות שמסתובבות במדיה החברתית שלא נענים להן? חשוב לעקוב אחר התגובות באינטרנט עבור כל אזכור של העסק שלך באמצעות כלים דיגיטליים כמו Google Alerts, וודא שכל המשוב השלילי מטופל, בעוד משוב חיובי מקבל תמריץ ועידוד.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

ניהול מדיה חברתית לא יכול להיות בשיטת שגר ושכח.

השיווק הדיגיטלי מעניק לחברה הזדמנות להיות נוכחת בכל צומת באינטרנט. אבל יחד עם השיפור בנוכחות הרשתית עולות גם בעיות. זו דרך מצויינת ליצור קשר עם לקוחות, אבל חשוב לנהל את הקשר באופן מושכל. אם בעזרת כלי תגובה חכמים, צ'טבוטים ותוכנות ניהול מסרים. מומלץ לבנות מודל דיווח לגבי כל משבר על פי מידת המורכבות שלו. אבל בכל מקרה אסור להתעלם.

הצעד הראשון בקיום נוכחות אופטימלית במדיה החברתית הוא לנהל פרופילים במגוון פלטפורמות. חשוב שאחרים אינם משתמשים בשם העסק שלכם בתואנת שווא והעסק שלך נבדל מאחרים בעלי שמות דומים. העסק שלכם צריך להיות מזוהה בקלות על פני פלטפורמות שונות של מדיה חברתית. עם זאת, רק נוכחות במדיה החברתית אינה מספיקה. אתם צריכים לצרף עוקבים על ידי פרסום עקבי של תוכן איכותי ומרתק. השימוש בהאשטאגים או בתוכן ממומן יכול להיות שימושי לשיפור הנראות, וכלים כגון Hootsuite יכולים לעזור לכם לנהל פרסום תוכן על פני פלטפורמות.

איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?
עשרים טעויות בפרסום בגוגל ששורפות לכם את התקציב

צרו תוכן ברור ותמציתי לאחר הדרכה בניהול עסקי

יצירת תוכנית שיווק משולבת בין חשבונות מדיה חברתית, דפי אינטרנט, פרסומות וצורות אחרות מחייבת שימוש בתוכן ברור ותמציתי. כל פוסט צריך להיות מאורגן בצורה שתתאים למותג שלכם באופן קוהרנטי. חשוב להשקיע מאמצים באסטרטגיית תוכן מקיפה.

דף אינטרנט שכתוב בשפה פשוטה, מושכת וקלה להבנה יכול לעשות את ההבדל בין שימור לקוח לאיבוד לקוח. ברוב המקרים התקשורת איתו עלולה להיכשל בגלל תוכן שכתוב באופן חובבני, מבלבל או מלא בשגיאות. לעניין הזה יכולה להיות השפעה שלילית משמעותית על ההכנסות של העסק. מצד שני, שימוש בתוכן יעיל המכיל מילות מפתח רלוונטיות ומותאם לחיפוש יכול לשפר את איכות הלידים שמגיעים לעסק ממקורות שונים.

איך מנהלים צוותי דיגיטל שטובעים בים של משימות?

עסקים וחברות מתמודדים עם מאות משימות דיגיטליות. חלקן מורכבות, אחרות פשוטות. הבעיה המרכזית היא תיעדוף. מה חשוב? את מה אפשר לדחות? צוותי הדיגיטל צריכים לייצר, לנהל ולתחזק אלפי מסרים דיגיטלים (כל שנה). כאן נכנס לתמונה ניהול הנכסים הדיגיטליים. ניהול נכסים דיגיטליים (DAM) הוא פתרון חדש המסייע לצוותים לאחסן, לשתף ולארגן תוכן ביומן משימות משותף. תוכנת משימות ברמה של MONDAY יכולה להציע לכם שיפור משמעותי באיכות הניהול. כבר לא צריך לריב עם המעצב על לוח זמנים, להסביר לקופירייטר את הבריף או לנהל את הקמפיינר. כל האנשים והמשימות נפגשים במקום אחד. וזה בהחלט משפר את איכות הניהול של הנכסים הדיגיטלים.

אז איך  מנהלים נכסים דיגיטליים?

בלי לחץ. בלי אווירת בהילות והיסטריה. בחכמה ובגישה שרואה שלושה צעדים קדימה. וכמובן עם תוכנה לניהול משימות. סוגי קבצים אלה יכולים להיות נכסים יצירתיים, מסמכי תכנון, מאמרים, חומרי שיווק, קטעים ממוקדי קידום אתרים, קמפיינים בדוא"ל, מידע על הצטרפות – בעצם כל נכס דיגיטלי. לא כל תוכנות DAM מתפקדות באופן שווה. מערכות בסיסיות מאפשרות לכם לארגן את התוכן שלכם בתיקיות, בעוד שאחרות מאפשרות חיפוש ותיוג כדי לעזור לכם לאתר את פיסת התוכן הנכונה.

מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל
מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט

למה חשוב ניהול נכסים דיגיטליים?

 אם אין לכם תוכנה לניהול משימות, אתם מגלים שהעובדים מבזבזים זמן יקר. אתם שורפים כסף על פעולות זהות בגלל חוסר תיאום ולא מצליחים לשפר את ביצועי הקמפיינים הדיגיטלים. תוכנת DAM מוסיפה יעילות לכל תהליך ניהול המשימות ומסנכרנת בין האנשים. וכאשר הנכסים הדיגיטליים שלכם נגישים בקלות בתוך מערכות ניהול תוכן, צוותי שיווק יכולים ליהנות מחווית משתמש משופרת.

כיצד פועלות מערכות DAM?

מערכות ניהול נכסים דיגיטליים עוזרות למשתמשים לאתר את הנכסים הדיגיטליים שהם צריכים. מההתחלה ועד הסוף, צוותים יכולים לשתף פעולה ולפרסם נכסים בפורמטים שונים של קבצים, לשתף קמפיינים שיווקיים עם בעלי עניין מרכזיים ולהישאר במסגרת הנחיות המותג. באמצעות אינטגרציה של זרימת עבודה עם מסעות פרסום ומשימות, צוותים יכולים לגשת לנכסים במהירות רבה יותר, כמו גם ליישם מחדש קבצים קיימים לפי הצורך.

בחירת מערכת DAM – מערכת לניהול השיווק בארגון

בשלב בחירת התוכנה לניהול נכסים דיגיטליים, יש כמה תכונות חשובות שצריך לחפש. חשוב לבחור חברה עם רקורד חזק של מנהיגות שיווקית. היכנסו לקבוצות שיווק ובקשו המלצות על מערכות לניהול השיווק בארגון. חווית משתמש מצויינת. הפלטפורמה צריכה להציע הדרכה ותמיכה בפתרון בעיות לפי הצורך.

פונקציונליות אינטואיטיבית. בקשו הדגמה כדי לראות בדיוק כיצד פועלת תוכנת DAM ואיך היא מסייעת לחברי הצוות שלכם להתעדכן במהירות. אינטגרציה קלה. באופן אידיאלי, אתה רוצה שכל הכלים שלך יעבדו יחד וידברו באותה שפה.

לוח שנה שיווקי שמסייע להבין לטווח הרחוק מה כל אחד עושה בציר הזמן. לוח שנה שיווקי עוזר לכם לראות את התמונה הגדולה יותר של מועד השקת מסעות פרסום, כמו גם את הצעדים שאתם צריכים לנקוט כדי להיות לעמוד ביעדים. לוח קמפיין שנתי. עדכון בזמן אמת, לוח השנה מאפשר לכם לראות את כל הקמפיינים השיווקיים המתוכננים והמתקדמים במקום אחד.

מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט
מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט

לוח משימות בחלוקה לצוותים

כדי לעודד שיתוף פעולה, לוח משימות של צוותים מאפשרים לכל המשווקים לצפות בפרויקטים שנמצאים בתהליך עבודה.

פירוט משימות ומסע פרסום

עידכון מיידי ושוטף. לא רוצים להפריע לגאוני השיווק בעבודה? אתם יכולים לראות פירוט משימות מסעות פרסום. תכונה זו מאפשרת לראות תצוגה מפורטת של כל קמפיין ומשימה, כדי לגלות מי עובד על מה ואת קצב ההתקדמות שלהם.

סינון והדמיה מתקדמים

חשוב להתמקד בעיקר וסינון הוא חיוני כמו הדמיה של הפרויקט. אפשרויות הסינון כוללות: קהל יעד, גֵאוֹגרַפיָה, מטא נתונים הניתנים להתאמה אישית, עָרוּץ פעילות.

מקבץ נכסים מותאמים

כל הנכסים הדיגיטליים צריכים להתאים למיתוג שלכם. כאן, אתם מאשרים את כל הנכסים כדי להבטיח עקביות מותג בכל מסעות הפרסום.

סִפְרִיָה

אפשרויות איחסון של כל נכסי המותג המאושרים שלכם במקום אחד כדי שהצוות שלכם יוכל להשתמש בו עם מערכת ניהול תוכן נבחרת.

תכנון ותקצוב פרוויקטים

תכנון ותקצוב פרוייקטים הם חלקים הכרחיים בניהול צוות שיווק. התוכנה יכולה לסייע לכם. לוחות עבודה משותפים: תכונת הדמיה של כל מסעות הפרסום השיווקיים הנוכחיים והעתידיים במקום אחד. סביבות עבודה של מסע פרסום: כאשר צוותים יצירתיים מרובים עובדים על פרויקט אחד, אפשר לארגן את כולם הן ברמת המשימות והן ברמת הזמנים.

ניהול תקציב: תוכלו לראות כמה מהתקציב של כל מסע פרסום צורך וקבע כמה תוכלו להקצות למאמצי שיווק חדשים.

תכנון קיבולת: עוזר לאזן את המשאבים שלכם ומבטיח שכל אחד ממצה את הפוטנציאל שלו.

ביצועי תוכן

האם הקמפיינים השיווקיים המשולבים שלכם פונים לקהל היעד? הציגו כל שלב בחוויית המשתמש של לקוח כדי להבטיח שמידע אודות המוצר יישאר יעיל.

ניתוח מסע פרסום

זהו בקלות את הפעילויות בעלות הביצועים הגבוהים, כך שתוכלו לעזור להגביר את המכירות בבסיס הלקוחות שלכם, כמו גם לשפר את חווית הלקוח.

מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט
מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט

ניהול פרוייקט

ניהול פרויקטים הוא אחת התכונות שיכולה לעזור לכם להרגיש בטוח לגבי זרימת העבודה שלכם והיכולת לעמוד בזמנים. האפשרויות כוללות:

ממשק משתמש לקמפיין: תוכלו לראות במהירות ובקלות את כל המרכיבים של כל אירוע שיווקי גדול.

סביבת עבודה משותפת לקמפיין: רוב הפרויקטים דורשים קלט ממספר צוותים. מרחב זה מעודד שיתוף פעולה כדי ליצור את המוצר הסופי הטוב ביותר שיש.

ניהול עומסי עבודה: תכונה זו מקלה על מעקב אחר זרימת העבודה כדי להבטיח שכל אחד מחברי הצוות עומד במשימה ובזמן.

דיווח SLA: אתם צריכים דיווח על הסכמי רמת שירות כדי לבדוק תגובות כמו גם החלטות.

זרימת עבודה וכניסות

אתם צריכים דרך לוודא שמטלות עבודה חדשות לא יקברו בסופו של דבר בתיבת הדואר הנכנס. עם תכונות זרימת העבודה והצריכה, הצוות שלכם יכול לתקן את זרימת העבודה לתהליך אינטואיטיבי.

אינטגרציות

אתם צריכים לארגן את כל נכסי המדיה הדיגיטלית במיקום אחד בין אם זה קובץ של Microsoft או פריט מ-Google Drive או Dropbox שלכם. אתם רוצים שבעלי העניין שלכם יחוו קבצי מדיה עשירה העומדים בהנחיות המותג שלכם. חשוב לבדוק מקרי שימוש ומגוון פורמטים של קבצים. על ידי שילוב עם תוכנת DAM, אתם יכולים למקסם את ההשקעה שלכם ב-IT ולהפוך את הזמן לערך יעיל.

עריכה ואישור סופי

אתם בעצם צריכים לשלוט בתוכן הדיגיטלי שהצוות שלכם משתמש בו כדי להבטיח חומר שיווקי למותג שלו. עם פלטפורמת ניהול נכסים דיגיטליים שתבחרו, תוכלו לשלוט בקלות בעריכות ובאישורים.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק

תפריט נגישות