שבעה טיפים שיעזרו לכם לא לשרוף את התקציב בגוגל
שבעה טיפים שיעזרו לכם לא לשרוף את התקציב בגוגל. רוב העסקים שמפרסמים בגוגל מתלוננים על חוסר יכולת לשלוט בתקציב. חלק מבעלי החברות וגם המנהלים הולכים לאיבוד בניסיון להבין לאן הולך התקציב? למרות הטענות של גוגל שהיא עושה הכל כדי למגר הונאת קליקים, מפרסמים רבים עדיין רואים בכך בעיה מרכזית. אם אתם מרגישים שאתם לא יכולים לסמוך רק על Google כדי להתמודד עם הונאת קליקים, קחו את העניינים לידיים ותתחילו לשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם. היבט נוסף שבא לידי ביטוי הוא השאיפה של בעלי העסקים להופיע בראש העמוד הראשון של דפי תוצאות החיפוש, המלחמה לדירוג דף הבית, דפי הנחיתה ודפי המפתח של האתר הופכת למלחמה חסרת סיכוי, מול יריבים עקשנים שנוקטים בדיוק כמוכם בכל תחבולה אפשרית כדי לעקוף את המתחרים ולהתמקם בתוצאות החיפוש.
שורפים כסף ב-AdWords
למה אנחנו מתכוונים שאנחנו מדברים על שריפת כסף? התחרות היא מקיפה ומכילה מתחרים רבים בקטגוריה. הנכסים בדפי התוצאות תופשים שטח רב. המשמעות היא הפסד כמעט ודאי או אובדן לקוחות בגלל הפרסום הממומן. ואם זה לא מספיק, השגת מקומות ראשונים בחיפוש אורגני מחייבת בדרך כלל להחזיק באחד מהאתרים הסמכותיים ביותר בענף שלכם. כדי להגיע להישגים רבים נדרשות שנים של מחויבות ליצירת תוכן יוצא דופן ולייעל אותו טוב יותר משאר המתחרים בקטגוריה. עושה רושם שחלק מבעלי החברות ומנהלים בכירים לא הפנימו את המשמעות. בין היתר, משום שאין להם כלים, אמצעים וזמן ללמוד את הנושא.
המכשול האחרון: בראש רוב דפי התוצאות של מנועי החיפוש של Google (SERPs) המשתמשים מגלים מודעות במילות חיפוש רלוונטיות. כל המאמצים שהושקעו בכתיבת פוסט בבלוג, ספר האלקטרוני, מחקר, סרטון, אינפוגרפיקה או דף המוצר הטובים ביותר בעולם אינם עולים בחיפושים של Google Ads. מודעות בתשלום לפי קליק שולטות בראש תוצאות החיפוש. אבל יש לנו חדשות טובות. אתם יכולים לשלם עבור ההרשאה לקבל קישור לדף שלכם שיופיע שם. אבל אל תתנו לפרסום(PPC) להטעות אתכם. לא קל להצדיק השקעת כספים שיווקיים מתמשכים בשיטת הפרסום הזאת. הגבינה זזה כאן כל הזמן.
בואו נבחן שבע דרכים להימנע משריפת התקציב ב-Google Ads, כדי שתוכלו להצליח להפיק תועלת מרשת המודעות הנפוצה ביותר בעולם.
רוצים לדעת כמה כסף אתם מבזבזים ב-Google Ads – ואיך אתם יכולים לעצור את זה? דברו איתנו כדי לשפר את ביצועי המודעות שלכם.
1. הונאת קליקים
הונאת קליקים יכולה להרוג את תקציב ה-PPC שלכם. בשנה שעברה, CNBC דיווחה על נתונים מדאיגים בנושא: כמעט 20 אחוז מסך ההוצאה על מודעות דיגיטליות התבזבזו עקב הונאת קליקים. במהלך 2017 – הונאת קליקים עלתה למותגים 16.4 מיליארד דולרים ברחבי העולם. מנועי החיפוש אומרים לך שהם עושים הכל כדי להילחם בהונאת קליקים ובתנועה לא חוקית, אבל אסור לך להאמין לטענה הזאת. הדרך להגן על התקציב שלכם היא להגיב באופן יזום עם כלי כגון ClickCease שמאפשר לך להילחם בהונאת קליקים.
המידע שתקבלו, יוביל לתובנות מדוחות הפעילות שלכם. כמפרסמים ב- Google Ads תוכלו לזהות כתובות IP, להפנות אתרים וטריטוריות גיאוגרפיות שמהן מגיעות פעילות הונאה ולהתאים את הקמפיין בהתאם. כיצד למנוע הונאת קליקים ברשת המדיה? תוכלו גם להפחית באופן דרסטי את הונאת הקליקים ברשת המדיה על ידי שימוש באי הכללות ובמיקומים מנוהלים.
2. התמקדו בכוונת הקונה
מה לעשות, כל החיפושים לא נוצרו באופן שיוויוני. כאשר המחירים לקליק עולים מדי שנה, משווקי חיפוש אינם יכולים עוד להרשות לעצמם לחשוב על כל החיפושים אחר מילות מפתח ספציפיות כאותות של כוונות קונים איכותיות. זה כמובן לא בהכרח מדוייק. התעלמות מאותות יכולה להפחית מאוד את הביצועים. הבינו לעומק את הדרכים שבהן לקוחות פוטנציאליים מתקשרים עם המותג שלך בשלבים שונים של משפך המכירות כדי לשפר את מסע הפרסום בהתאם ולהציע את ההצעה הרלוונטית ביותר בכל רמה של כוונת חיפוש.
3. הציעו הצעות על מילות מפתח ממותגות
האם זה חכם לקצץ את התקציב שלך על ידי אי הגשת הצעות מחיר על חיפושים אחר המותג או המוצרים שלך? רבים יאמרו לכם, "כן, בכל מקרה נדרג את הביטויים האלה." אבל חשוב להבין: אם אינכם שולטים במודעות שמופיעות בעת חיפוש שם המותג שלכם, אחד או יותר מהמתחרים שלכם יעשו את זה. זה מסוכן. "הסיבה מספר אחת להצעות מחיר על שם המותג שלך היא לוודא שלמתחרים שלכם אין מודעה שמדורגת גבוה מהתוצאה האורגנית שלכם וגונבים קליקים יקרי ערך בתהליך", דבר נוסף שצריך להבין הוא שקליקים ממותגים נוטים להיות זולים. אתם יכולים לצפות לציוני איכות סופר גבוהים עבור מונחים ממותגים, מה ששומר על עלויות הקליקים שלכם נמוכות מאוד. סביר להניח שהעלות הממוצעת שלך לקליק תהיה רק חלק קטן מהמחיר שאתם משלמים עבור מילות מפתח אחרות. וגם הם משתלבות יפה בקמפיין.
4. היזהרו מהתאמה רחבה
חשוב מאוד להבין את ההבדל בין התאמה רחבה להתאמה מדויקת. עם התאמה רחבה – הגדרת ברירת המחדל לרכישות ב-Google Ads – המודעות שלך יוצגו עבור חיפושים שקשורים למילות המפתח שלך, לא ספציפית למילות המפתח המדויקות. התאמה רחבה היא שיטה שמאפשרת לכם להגיע לקהל הרחב ביותר האפשרי. עם זאת, "בנקאות" בהתאמה רחבה פוגעת יותר בחשבון הבנק שלך.
השוואה בין סוגי התאמה של מילות מפתח ב-google ads. התוצאה היא הרסנית עבור התקציב. אתם מקבלים יותר הופעות שהן פחות ממוקדות. באופן בלתי נמנע, בסופו של דבר אתם משלמים עבור קליקים מאנשים שאינם תואמים היטב את ההצעה שלכם. לדוגמה, אתם עלולים להתפתות להשתמש במילת מפתח כמו "גיטרה", אבל בגלל שהיא כל כך רחבה, אתה עלול ליצור קליקים (וחיובים עבור הקליקים האלה) רחוק מחיפושים שאתם רוצים בהם, כגון "למד כיצד לנגן בגיטרה בסגנון קלאסי. ” זה לא סביר שזה יביא להמרה. זה אמור להיות קל לראות כיצד כוונת הקונה נכנסת לנוסחה וכיצד סוג ההתאמה שתבחר יכול להשפיע על ההוצאה שלך.
5. השתמשו במילות מפתח שליליות
הבחירה במה לא למקד היא מפתח נוסף לבלימת עלויות ומימוש החזר ROI מעולה ב-Google Ads. השתמשו במילות מפתח שליליות עבור הרכישות שלכם ב-Google Ads כדי למנוע תנועה לא רצויה והעלויות שכרוכות בה. עם מילות מפתח שליליות, אתם מכתיבים לגוגל מילים ספציפיות המופיעות בחיפושי משתמשים שעבורם אינכם רוצים. מילות מפתח נגטיביות הן אחד התחומים המוזנחים ביותר בחיפוש בתשלום. חפשו מונחי חיפוש הדומים למילות המפתח שלכם, אך סביר להניח שיספקו שירות ללקוחות שמחפשים מוצר, שירות או תוכן אחר. לדוגמה, אם אתם מוכרים עוגות יום הולדת, תוכלו לשקול להשתמש במילות מפתח שליליות כגון "רעיונות לעוגת יום הולדת" או "מתכונים לעוגת יום הולדת", מילות מפתח המצביעות על כך שמחפשים מחפשים ללמוד או לעשות עשה זאת בעצמך במקום לרכוש.
לפי ClickCease, "חינם", "זול" ו"סיטונאי" הם המתמודדים העיקריים על רשימות מילות המפתח השליליות שלך (אלא אם כן המוצרים שלכם הם אחד מהדברים האלה).
6. כוונו נמוך יותר
מה שאנחנו אומרים כאן נשמע מוזר, לא? לכוון נמוך יותר? בין אם אתם לומדים חיפוש בתשלום או אורגני, התרגלתם לאסוף עצות לגבי דירוג במיקום הגבוה ביותר האפשרי. אבל כמובן שדירוג במקום הגבוה ביותר שורף תקציב. עם Google Ads, אתם משלמים יותר כדי להיות מספר אחד. תחשבו על זה. אולי שווה לכם להיות מספר שלוש וארבע. ולחסוך בתקציב הפרסום הממומן. להיות במיקום הראשון דורש בדרך כלל הצעת מחיר הרבה יותר גבוהה בהשוואה למה שנדרש כדי להיות שני או שלישי, גם אם יש לכם ציון איכות גבוה, וברוב המקרים זה יהיה דרמטי להגדיל את המחיר לרכישה, עד לנקודה שהיא לא חסכונית. רק כדי להיות במקום הראשון. על ידי התמקדות במיקומים ממוצעים הנמוכים מהמקום הראשון, המודעות שלכם עדיין יראו וילחצו עליהן בנפחים גבוהים, אבל תחסכו כסף בגוגל.
7. חשוב למדוד את התוצאות שלכם כל הזמן
חטא קרדינלי בזירת ה-PPC – ודרך בטוחה לשרוף את תקציב הפרסום – היא לא לעקוב מקרוב אחר התוצאות. ושימו לב, קליקים אינם משתווים לתוצאות; המרות כן. ישנם מספר ניואנסים למעקב המרות שעליהם יש לכם שליטה נרחבת. למידע נוסף על קביעת המדדים שאתה צריך לפקח עליו ומדריך להגדרת המעקב שלך, עיינו במעקב אחר אירועים ב-Google Ads בקלות. כמו כן, הוצג בסתיו 2021, דוח התקציב של Google Ads יכול לעזור לך להבין כיצד Google מוציאה את התקציב היומי שלך. תגרמו ל-Google Ads לשלם את התקציב. ברור שרכישה במסגרת תכנית Google Ads היא קיצור דרך להופעה בראש דפי התוצאות של מנועי החיפוש שיכולה לתרום לצמיחת המותג שלך. עם זאת, הפעילות שלכם בפרסום ב-PPC לא יימשכו זמן רב אם ההשקעות שלכם לא יחזירו את עצמן. אולי יש לכם את המותרות לשרוף את התקציב לחכות זמן רב כדי להשיג החזר ROI חיובי, אבל ככל שמסגרת הזמן ארוכה יותר, אתם תגלו שאתם לא עומדים ביעדים ומפסידים כסף.
רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו.
אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה
יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים
אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא
2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק