17 טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק
טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק. יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים בפני קהל גדול יותר. והכי חשוב, כאן תלמדו להציג את המוצרים לקהל הנכון. עבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני, פייסבוק מציעה דרך קלה למיקוד לקוח מאוד ספציפי ולהוביל אותו לאתר שלכם. בעזרת טריקים וטיפים מסוימים, אתה יכול לסחוט מהם ערך רב עוד יותר. אתם יכולים לקבל יותר קליקים, יותר לקוחות ממוקדים ויותר מכירות.
1. השתמשו בקרוסלה מרובת מוצרים
פייסבוק מאפשרת לך לבחור מודעת קרוסלה מרובת מוצרים. יש המון סיבות לכך שסוג המודעה המסוים הזה מגדיל את שיעור הקליקים ומפחית את העלויות שלכם. מודעות קרוסלה. היא מודעה אינטראקטיבית. היא מובילה לקוחות לגלול ולראות מוצרים נוספים. הסקרנות הטבעית שלנו מובילה אותנו ללחוץ ולנוע ממוצר למוצר. זה מושך יותר אנשים למותג שלך ומשתף אותם. שנית, אתם מציגים קבוצת מוצרים שעובדים יחד. השתמשו באפשרות זו כדי לספר סיפור, או להסביר כיצד מספר מוצרים מתקשרים לנושא אחד. שלישית, השתמשו בקרסולה להראות מגוון רחב יותר של מוצרים. נניח שאתם מוכרים מוצרי ספורט. לקוחות אולי לא ירצו מיד לקנות הליכון יקר, אבל אתם יכולים להשתמש בקרוסלה כדי להראות להם מוצרים זולים יותר כמו משקולות, כדור אימון או ספת אימון. זה נותן להם תמריץ ללחוץ על המוצר ולהתקדם לרכישה.
2. השתמשו בסרטון וידאו
טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק. האלגוריתם של פייסבוק נותן עדיפות פעילה לתוכן וידאו. על ידי שימוש בסרטון, יש סיכוי גבוה יותר שהמודעה שלכם תמצא את דרכה לפיד של אנשים. זה גם יותר מרתק כפורמט. הסטטיסטיקה מראה שיותר ממחצית ממשתמשי פייסבוק יומיים צופים בסרטונים בפלטפורמה מדי יום. הלקוחות שלכם נוטים הרבה יותר לעצור ולצפות בסרטון, מכיוון שהוא מתחיל לפעול באופן מיידי כשהם גוללים מעליו. אתם יכולים גם להשתמש בו כדי להציג את המוצרים שלכם בפעולה. לדוגמה, Asos עושה את זה כדי לקדם את מגוון פריטי הלבוש שלהם. אם יש לכם חנות אופנה, אתם יכולים לפרסם את פריטי האופנה בעזרת סרטונים קצרים.
3. השתמשו ב'הצעות' של פייסבוק
כולם אוהבים מבצעים, ויש סיכוי גבוה יותר שהלקוחות שלכם ילחצו כשאתם מציעים הנחה. אם יש לכם מבצע על המוצרים שלכם, אתם יכולים ליצור מודעה במיוחד עבור המכירה המיוחדת או ההצעה. למה לא ליצור הצעת היכרות כדי לפתות אנשים? זה בהחלט אפקטיבי. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם אפילו לא צריכים לעזוב את פייסבוק כדי לממש אותה. יש פחות תנועה בין הפלטפורמות, וזה מצמצם את הפער לקראת מכירה. לחיצה על המודעה מעניקה להם קוד ייחודי, שבו הם יכולים להשתמש באתר שלך. השיטה הספציפית הזו משתמשת גם בשיתוף חברתי', על ידי כך שהיא מראה לאחרים ש'14,991' אנשים כבר טענו את הקוד. זוהי דרך מצויינת לפתות לקוחות חדשים וקיימים לאתר שלך.
דו״ח הוקינג דיגיטל
דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים
4. תנו דחיפה לפוסט פופולרי קיים
לפעמים, אנחנו חוששים מהשקת קמפיין, כי אנחנו פשוט אף פעם לא יודעים מה תהיה התגובה. האם מישהו יקליק? האם זה יהיה בזבוז כסף? לכן חיזוק פוסט קיים הוא רעיון נהדר. אתם יכולים לבחור פוסט שכבר יצר טונות של שיתופים, קליקים ואינטראקציות. במילים אחרות, אתם יודעים שזה עובד. עכשיו, פשוט שפרו את הפוסט כדי להגיע לאלפי אנשים חדשים. אתם יכולים לבחור לקדם אותו לאנשים שכבר אוהבים את הדף שלכם, או לפנות לאנשים חדשים. ( נראה לכם עוד כמה טריקים של מיקוד בהמשך). היופי בפוסט מוגבר הוא שאתה כבר יודע שהוא מייצר תוצאות. שפרו אותו, וכמעט מובטח לכם יותר מכירות ומעורבות וכמובן גם שיפור בביצועי המכירות.
5. תפסיקו למכור!
לא כל קמפיין צריך להיות ממוקד במכירות. למעשה, מחקרים מראים שאנו נוטים לבטל פרסומות מכירה ישירה. אנחנו כל כך רגילים לראות פרסומות באינטרנט שאנחנו מתעלמים מהן באופן אוטומטי. במקום זאת, חפשו דרכים אחרות להשיג ערך מהמודעות שלכם. אפשרות אחת היא קידום אירוע. כבעלים של אתר מסחר אלקטרוני, אירועים הם דרך נפלאה להגדיל את המודעות למותג. אולי תוכלו לארח אירוע השקת מוצר באזור שלכם. אם יש לכם חנות אופנה, תוכלו לארח אירוע מסלול, או לתת חסות לאירוע בגדים. אם אתם מנהלים חנות תכשיטים, אתם יכולים לארח סדנת מכירה באזור שלכם. לאחר מכן השתמשו באירוע בפייסבוק כדי ליצור לו מודעות.
6. חזקו את זהות המותג שלכם
זו עוד דרך מצוינת לפרסם מבלי למכור כלום. סופרפארם עושה את זה בחלק מהקמפיינים. גם טחינה אל ארז משפרת את נוכחות המותג באופן קבוע. חלק מהמודעות שלהם מתמקדות בחיזוק זהות המותג שלהם במקום במכירה ישירה. הם מבינים שפרסומות בפייסבוק פועלות בצורה הטובה ביותר כשהן חזותיות, מעוררות השראה ובעלות אופי ויראלי. בטווח הארוך, הם יבנו את בסיס הלקוחות שלהם, ויחזקו את נאמנותם למותג באמצעות טקטיקת פרסום שמחזקת את הזהות המותגית.
7. צרו קריאה לפעולה מותאמת אישית
אם תשאלו אותנו, זו אחת התכונות החדשות הטובות ביותר של פייסבוק. במקום להשתמש בפורמט הבוקסה הפשוט, פייסבוק מאפשרת כעת ליצור קריאה אישית לפעולה. זה עדיין לא בשימוש נרחב על ידי מותגים ומוכרים באתרי מסחר אלקטרוני. עם זאת, זה יגדיל באופן דרסטי את שיעור הקליקים שלכם. צרו קריאה לפעולה מותאמת אישית. בעת הגדרת המודעה שלכם, עיברו לקטע 'טקסט וקישורים'. זה יאפשר לכם לבחור מתוך כמה אפשרויות נפתחות, כמו 'קנה עכשיו', 'למידע נוסף', 'הירשם' וכו'. תוכלו גם להזין קריאה לפעולה מותאמת אישית משלכם. זה יניע את הלקוחות שלכם ללחוץ באופן אקטיבי, ויגדיל את המכירות הפוטנציאליות שלכם. עם זאת, יש כמה דרכים אפקטיביות למקד את המודעות שלכם. הנה כמה רעיונות פשוטים.
8. מקדו את מבקרי האתר שלכם
בעלי חנויות רבים משתמשים באופן אינסטינקטיבי במודעות פייסבוק כדי להגיע ללקוחות חדשים. למעשה, הרבה יותר יעיל למקד לאנשים שכבר ביקרו באתר שלך. הם כבר מכירים את המותג שלכם. הם כבר דפדפו במוצרים שלך. יש שם כבר חיבור, אז יש סיכוי גבוה יותר שהם יקנו מכם. אתם רק צריכים להזכיר להם! באמצעות פרסומות בפייסבוק, אתם יכולים להזכיר להם את האתר ולחזק את זהות המותג שלכם בראש שלהם. קודם כל, תצטרכו להשתמש בפיקסל פייסבוק'. אתם מטמיעים אותו באתר האינטרנט שלך, כך שפייסבוק תוכל לאסוף מידע על מי שמבקר באתר שלכם. כעת, בעת הגדרת המודעה שלך, לחץ על האפשרות 'קהל מותאם אישית'. כעת תראו את האפשרות הזו. פייסבוק תכוון למשתמשים שכבר היו באתר שלך. סביר להניח שתקבלו הקלקות ומכירות באמצעות טכניקה זו.
9. מקדו למנויי האימייל שלך
שוב, זה עובד באותה שיטה. רק שהפעם, קהל היעד שלך קשור אליך אפילו יותר. הם נרשמו לרשימת הדוא"ל שלכם, כלומר הם כבר מאוד מתעניינים במוצרים שלכם. כמה פרסומות ממוקדות בפייסבוק יחזקו עוד יותר את המודעות למותג שלך וישכנעו אותם לקנות.
דו״ח הוקינג דיגיטל
דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים
10. מקדו לאנשים בתהליך קניית מוצר או שירות
פייסבוק השיקה לאחרונה קטע חדש באלגוריתם המיקוד שלהם. התנהגות רכישה. על ידי כותרת 'התנהגות רכישה' בתפריט הנפתח, אתם יכולים לבחור למקד לאנשים שנמצאים בתהליך של קניית מוצר מסוים. נניח שגלשתם באתרים שמחפשים לקנות קונסולת משחקים חדשה. באמצעות קובצי Cookie בדפדפן שלך, פייסבוק יודעת מתי חיפשתם קונסולה חדשה, אז היא מתחילה להציג לכם מודעות המותאמות למשחקים. כמוכרים באתר מסחר אלקטרוני, אתם יכולים לכוון לאנשים שנמצאים בתהליך של רכישת קונסולה. מושלם למי שמוכר משחקים או אביזרים. אתם יכולים לעשות זאת כמעט בכל תחום: תכשיטים, אופנה, משקפי שמש וכו'.
11. מקדו לאנשים על סמך ההכנסה שלהם (או הוצאות מקוונות מעל הממוצע)
אם אתה מחזיקים במוצרים יקרים, הפרסום שלכם עלול להגיע לסטודנט תפרן. נניח שאתם מוכרים סבוני רחצה יוקרתיים ב-$100 לסבון, או משקפי שמש יוקרתיים ב-$500 לזוג. ברור שיש לכם בראש שוק ממוקד ומתקדם. ברור שסטודנט תפרן לא יקנה סבון ב- 100 דולר, אתם פשוט זורקים כסף לפח. שורפים אותו על הלקוחות הלא נכונים. אם אתם מקדמים את המוצר שלכם לקהל ממוקד. תרוויחו המרות ומכירות מכל פעילות פרסומית ממוקדת. על ידי מיקוד לאנשים עם שווי נקי גבוה בלבד או הכנסה ממוצעת גבוהה, סביר יותר שתגיע לקהל היעד שלך. לחילופין בישראל הקטנה גם טירגוט גיאוגרפי לישובים בעלי הכנסה גבוהה יניב קמפיין ממוקד ויעיל.
12. מקדו להורים לפי גיל ילדיהם (או כוון לאמהות לעתיד!)
זה פתרון טירגוט מצויין עבור כל מי שמוכר מוצרי תינוקות, בגדי ילדים או מוצרים להורים. אבל ברור שיש פער גילאים עצום להורים עם ילדים. מיקוד ל'הורים' יכול להיות אלה עם נער. די חסר טעם אם אתה מוכר אביזרים לתינוקות. אז פייסבוק מטרגטת את הנתון לגיל הילדים של ההורה.
13. כוונו למישהו במערכת יחסים ארוכת טווח
זוגות שנמצאים בחצי העולם רחוקים אחד מהשני אוהבים לשלוח מתנות. אתה יכולים לעזור להם, על ידי מיקוד ישירות אליהם. פייסבוק משתמשת בניתוחים השונים שלה כדי לזהות זוגות שנמצאים במערכות יחסים קבועות לטווח ארוך. אתם יכולים גם למקד לאנשים אם יש להם יום נישואים מתקרב. הם תמיד מחפשים מתנה בעתיד הקרוב. אתם יכולים גם למקד לחברים של או חברים של זוג שהתארס לאחרונה. אלה אנשים שסביר להניח שהם מחפשים לקנות משהו. פייסבוק נותנת עדיפות לתמונות וסרטונים על פני צורות תוכן אחרות, חשוב מאוד ליצור תוכן מקורי, בולט ומושך את העין. הנה כמה טריקים שיעזרו.
14. השתמשו ברקע לבן
מומחי פרסום ערכו אלפי ניסיונות, והגיעו למסקנה שרקע לבן גורם ליותר קליקים. למה? כי, באופן כללי, זה מושך את העין. מעצבי אתרים משתמשים בקביעות בשטח לבן כדי לגרום לאובייקט הראשי לבלוט יותר.
15. עצבו בחלוקה מאוזנת לשלישים.
כלל השלישים הוא עיקרון עיצובי שעוזר ליצור תחושת איזון בתמונה. חלקו את התמונה שלכם ל-9 תיבות בגודל שווה על ידי ציור שני קווים אופקיים ושניים אנכיים. הצבת הנושא הראשי של המודעה שלך בחתכי הרוחב של הקווים המצוירים נותן תחושה מאוזנת.
16. שימו את המוצר שלך תמיד ביד ימין
הטריק הזה אולי נראה מוזר, אבל הסטטיסטיקה מוכיחה שמוצרים נמכרים טוב יותר כשהם מפרסמים ביד ימינו של אדם. זה נשמע הזוי, אבל נכון. כל זה מבוסס על ידע שיווקי עתיק יומין. בחנות, למשל, פריטים שאתם קונים באופן קבוע ממוקמים בצד ימין. אתם יכולים להשתמש באותו טריק באינטרנט. העיניים שלנו נמשכות מיד אל יד ימין. עבור רובנו, זה יותר טבעי.
טריק בונוס! 17. השתמש בנתון מדויק לתימחור
המוח שלנו מעבד נתון פשוט הרבה יותר מהר מאשר מחיר עם עשרות אגורות. לכן, במקום לקדם זוג משקפי שמש ב-$14.95, קדמו אותם ב-$15. אל תפחדו לעגל למעלה או למטה בשאיפה לשיעור קליקים טוב יותר. באמצעות הטריקים האלה, תוכלו לשפר ביצועי מכירות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. מה שחשוב בכל תהליך השיווק שלכם בפייסבוק הוא להיות עירניים ולהגיב לפעילות. לבחון אותה בדקדקנות ולשפר אותה תוך כדי תנועה.
רוצים שפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו
אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה
יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים
אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא
2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק