היתרונות האסטרטגים בפרסום בלינקדאין

7 היתרונות האסטרטגים בפרסום בלינקדאין

היתרונות האסטרטגים בפרסום בלינקדאין. בואו נגדיר את זה כך: אם אתם משווקים לשוק B2B , ברור שאתם צריכים לשקול מהלך שיווקי בפלטפורמה העסקית של לינקדאין. כאן תמצאו את כל העסקים בישראל ובעולם במקום אחד. זה נכון שפעילות השיווק היא מורכבת, אבל אי אפשר להתעלם מהנתונים.

יצירת אסטרטגיית שיווק בלינקדאין יכולה להיות דרך מדהימה לשיפור מדדי המכירות תוך כדי הגעה לאנשי קשר באיכות גבוהה. לדוגמה, האם אתם יודעים שללינקדאין יש למעלה מ-690 מיליון משתמשים? יותר מזה, מדובר באנשי מקצוע הזמינים באופן ייחודי דרך הפלטפורמה עם כמות משמעותית של מידע מקצועי ואישי שהם משתפים.

אם אתם רוצים שהעסק שלכם יצליח וישגשג, פרסום בלינקדאין הוא חובה. מה שאנחנו מציעים לכם הוא מתווה שכולל 7 יתרונות ליצירת אסטרטגיית שיווק יעילה בלינקדאין. זה בהחלט שווה התייחסות והפניית משאבים. בואו נתחיל.

היתרונות האסטרטגים בפרסום בלינקדאין
17 דרכים להגברת נוכחות עסקית באינטרנט

1. לינקדאין היא פלטפורמה יעילה מאוד ברמת המיקוד

שיווק באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית יכול להיות יקר, לגזול זמן ולעתים קרובות הוא חסר תוצאות. אבל חשוב לומר שאסטרטגיית שיווק בלינקדאין מערבת קהל יעד של אנשי מקצוע שמוכנים לספק הרבה יותר מסתם מידע אישי לאתר הרשת. המידע הזה זמין לכם כמפרסמים ברמת הטירגוט והפילוח. היתרונות לעסקים שמחפשים להתמקד בקהל יעד עסקי הם גדולים והתוצאות ממוקדות יותר. אתם יכולים למקד לפי מקצוע, השכלה, מיקום, מיקום ומספר נתונים רלוונטיים של גורמים אחרים שהופכים את שירות המודעות של לינקדאין לאטרקטיבי משמעותית מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית.

2. הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה

לינקדאין מתגאה בסטטיסטיקה מדהימה בכל הנוגע להתקשרויות, איכות לידים, החזר ROI וגם יצירת לידים וכו'. לדוגמה, 4 מתוך 5 חברים בלינקדאין מובילים להחלטות קנייה בחברה שלהם. עם רמת ההשפעה הזו, שיווק עם לינקדאין יעיל הרבה יותר משיטות מסורתיות מכיוון שאתם יכולים לקבל גישה ישירה לאנשים שעבורם אתם מנסים למכור. כאן אתם מקבלים את מובילי הדעה ומקבלי ההחלטות. אם הצלחתם לשכנע אותם, יש לכם עסקה מוצלחת. אחרי הכל לא הגעתם ללינקדאין כדי למכור פריט בודד. ולכן יש לכם הזדמנות להגיע לקהל יעד סופר רלוונטי וליהנות מהחזר השקעה גבוה מכל מהלך שלכם בפלטפורמה. למעשה, 96% ממשווקי תוכן B2B משתמשים בלינקדאין כחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלהם כדי לקדם שיווק חברתי אורגני. לינקדאין היא ללא ספק המקום שבו אנשי מקצוע מנהלים את העסק שלהם, אז הגיע הזמן להצטרף.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

3. גלו מעורבות, קדמו תוכן בלינקדאין

נטוורקינג בלינקדאין היא ללא ספק אחת המטרות המרכזיות של הפלטפורמה. כתוצאה מכך, עליכם לדעת איך לתקשר בצורה יעילה עם קהל היעד שלכם. להיות פעיל בפלטפורמה חיוני כדי לראות את התוכן שלכם באופן אורגני ולהרחיב את הרשת החברתית שלכם. זה בהחלט מגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם בכל הנוגע לתשלום עבור פרסומות. טיפ קטן. אם אתם מוצאים שפוסטים ותגובות מייגעים, ישנן אפשרויות חלופיות כיצד תוכלו לתרום לפלטפורמה ולרשת בצורה יעילה יותר.

יצירת תוכן יכולה להיות מאתגרת, במיוחד תוכן מקצועי ורלוונטי ברמה גבוהה שישותף ויניב מעורבות גולשים. אתם יכולים להתחיל בכתיבת מאמרים ולזהות את קהל היעד שלכם.

מאמרים אלה מאפשרים לכם לכתוב הרבה יותר על נושא מאשר מגבלת הפוסטים הממוצעת בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. על ידי שיתוף תוכן איכותי, אתם תבנו מעמד ותזוהו ביתר קלות כמובילי דעה ומומחים בתחומים שבהם אתם יכולים לתרום לקהילת המנהלים ובעלי העסקים בלינקדאין.

פתרונות השיווק שלנו
בניית דפי נחיתה חכמים

4. מודעות לינקדאין: איך הן עובדות?

בסך הכל, ישנן תשע שיטות שונות להצגת מודעות שכדאי לקחת בחשבון עבור אסטרטגיית השיווק שלכם בלינקדאין. מצגות, InMail ישיר, סטורי, מודעות קרסולה, סרטוני וידאו, מודעות טקסט, פוסטים נבחרים, מודעות דינמיות מותאמות אישית ועוד. לא משנה מה אתם דורשים מהשיווק והפרסום שלכם, תמצאו מגוון אפשרויות פרסום שיתאימו לצרכים שלך. תמצאו כאן פרסום מותאם אישית ומגוון שיטות בהן תוכלו להציג את מסע הפרסום שלכם. בלינקדאין תמצאו דרכים רבות להתמקד ולמקד מחדש קהלים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

עם כל המידע מ-690 מיליון המשתמשים פלוס בהישג יד, לינקדאין מסוגלת לספק מגוון אפשרויות לבחירה. מעבר לכך, לינקדאין גם מבטיחה שתקבל את התוצאות הטובות ביותר על ידי הפניית הקמפיין רק למשתמשים שהיו פעילים לאחרונה או באופן עקבי כדי שהתקציב שלך לא ילך לאיבוד.

5. אנליטיקה בהיקף פילוח מפורט ביותר

אנליטיקה בכל פלטפורמה דורשת מחקר קפדני. יחד עם זאת הניתוח של לינקדאין ערוך בצורה מאוד מסודרת כדי שתוכלו לראות את הביצועים והתוצאות של מסעות הפרסום שלכם. סננו את התוצאות שלכם לפי כסף שהוצא, הופעות, קליקים על פוסט ושיעורי קליקים המאפשרים לכם לקבל הבנה מפורטת במבט חטוף.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

6. מסעות פרסום שיתאימו לתקציב שלך

עם אסטרטגיית שיווק בלינקדאין, התקציב הוא פשוט בצורה יוצאת דופן. הוא נע ממחירי מינימום של 100 שקלים ועד למחיר מומלץ של 350 שקלים. כמובן שתמיד תוכלו להעלות את התקציב בהתאם לתוצאות. בנוסף, אתם יכולים לבחור אם אתם מעדיפים שהמודעה תהיה במחיר לקליק או לכל הופעה. כלומר, אם תבחר בכל קליק, תחוייבו רק עבור האינטראקציות והמעורבות שהפוסט מקבל בפועל. ואם אתם מעדיפים, אתם יכולים לפרסם את המודעה המיועדת לחשיפות ולהתחייב במקום זאת לפי צפייה. עם עלויות מודעות פשטניות ומועילות ביותר המעובדות בצורה זו, אתה יכול להיות בטוח שלכל מה שאתה רוצה להשיג יהיו ההזדמנויות הטובות ביותר להצליח.

7. החזון השיווקי שלכם מתחבר ללינקדאין.

שיווק במדיה חברתית הביא לשינוי משמעותי באופן שבו מתנהל השיווק ובאופן שבו שירותי B2B מתקשרים זה עם זה. הבעיה המרכזית היא כמובן הפעילות השיווקית מול קהל יעד רלוונטי. גם אם עבדתם בעבר עם פלטפורמות כמו פייסבוק אתם תגלו שהמערכות דומות, אבל קהל היעד שלכם הוא קהל שהוא חלומו של כל משווק B2B. אם אתם מרגישים שאתם שורפים כסף כדי להגיע לקהל עסקי, בלינקדאין אתם תגלו שהחיים שלכם כמשווקים קלים מאוד. כל הדאטה נמצאת בהישג ידיכם וכל מה שנשאר לכם להחליט הוא סוג הקמפיין שאתם רוצים להקים. מודעות למותג או מכירה.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

17 טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה זמן לנסות להגיע אליו ולייצר איתו מעורבות שתוביל למכירה. החלוקה היא בין הפלטפורמות השונות. משחקים, רשתות חברתיות, רשתות חברתיות מקצועיות ורשתות חיפוש ותוכן. אם יש לכם עסק, חברה או שירות מקוון אתם יכולים לשפר את הנוכחות העסקית שלכם כדי להגדיל את הסיכויים לפגוש בלקוח במגוון פלטפורמות ולהוביל אותו במשפך לקראת מכירה. מה שאנחנו יודעים בוודאות ש-97% מהצרכנים נכנסים לאינטרנט כדי למצוא ולחקור עסקים מקומיים.

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים בפני קהל גדול יותר. והכי חשוב, כאן תלמדו להציג את המוצרים לקהל הנכון. עבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני, פייסבוק מציעה דרך קלה למיקוד לקוח מאוד ספציפי ולהוביל אותו לאתר שלכם. בעזרת טריקים וטיפים מסוימים, אתה יכול לסחוט מהם ערך רב עוד יותר. אתם יכולים לקבל יותר קליקים, יותר לקוחות ממוקדים ויותר מכירות.

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא הרבה מאוד תנועה רבת ערך לעסק שלכם, טעות אחת בלבד יכולה לשרוף את התקציב. ללא טיפול מתאים, חשבון Google Ads יכול להפוך במהירות למהלך שיווקי יקר ובזבזני. זו הסיבה שאנחנו מציעים לכם מדריך שיעזור לכם להימנע מטעויות שגורמות לקמפיינים עם ביצועים גרועים בתשלום לקליק (PPC)לשרוף את התקציב ולגרום לכם לשלם הרבה יותר על כל הקלקה. מבלי שתוכלו להגיע לאחוזי המרה גבוהים.

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק גדול מהחברות והעסקים מתקשים להתמודד עם המורכבות של המשימות ואופי הפעילות. השאלה אם הפעילות אכן מניבה תוצאות או שהיא מתסכלת את בעלי החברה והמנהלים. המשמעות, פעילות שיווקית בתנאים של תחרות מטורפת על תשומת הלב של הצרכן. הרעש התקשורתי הוא קיצוני. חברות נאלצות להתמודד עם צרכנים שנחשפים לאלפי מסרים ביום. אם פעם היה קל להגיע לצרכן בדיגיטל. היום הפעולה היא כמעט בלתי אפשרית. שיווק בתנאים של אי ודאות וכאוס מוחלט. השיווק הדיגיטלי התמקצע. הוא דורש הבנה מרובת ממשקים. ריבוי הפלטפורמות מקשה על הפעילות השיווקית. הפניית המשאבים הופכת למורכבת וקיים קושי לאתר פלטפורמה שדרכה אפשר לעמוד באופן עקבי וליהנות מהחזר השקעה

תפריט נגישות