איך מביאים תנועה לאתר?

איך מייצרים סדרת סרטונים אפקטיבים לעסק?

סרטוני יוטיוב, טיקטוק, פייסבוק ואינסטגרם הם כלי השיווק האפקטיביים ביותר. הסיבה ברורה. אנשים אוהבים מדיה חזותית וסרטונים הם דרך מצוינת להגביר את העוצמה של התוכן הוויזואלי שלך. נוכחותן של מצלמות וידאו בטאבלטים ובסמארטפונים, יחד עם כלים קלים לשימוש הכלולים ברוב פלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות הופכות את פיתוח תוכן הווידאו למותג שלכם לפשוט ביותר.

אחת הדרכים החכמות ביותר ליצור עוקבים היא לתת לצופים סיבה להמשיך לחזור. פיתוח ושידור של סדרת סרטונים היא דרך נהדרת למשוך את הקהל שלך וליצור תוכן שניתן לשתף בבת אחת. בואו נתייחס למספר דברים שכדאי לזכור בעת יצירת סדרת סרטונים עבור המותג שלכם

איך אסטרטגיה דיגיטלית יכולה להציל את העסק שלכם?
מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט

צרו השפעה חזותית מיידית

אדם ממוצע מבלה 16 דקות ו-49 שניות בכל חודש בצפייה בתכני וידאו מקוונים, המשימה שלכם היא ללכוד את תשומת ליבו באופן מיידי. אתם לא חייבים לייצר תוכן ברמה של הפקה הוליוודית. אפשר להסתפק בסרטונים בגובה העיניים, באיכות שידור טובה. שימו לב לפרטים שעלולים להסיח את דעת הצופים שלכם. אתם לא רוצים שמישהו יתמקד בכוסות קפה מלוכלכות או בתלבושות בצבע מוזר במקום במסר שלכם.

עקביות היא המפתח

זה לא תמיד אפשרי או אפילו הכרחי להביא את אותם אנשים לצילומים שלכם. אפשר לגוון ולהחליף אנשים ומסרים. בכל פעם, כל עוד המסרים החזותיים שלכם עקביים. הוסיפו את סימן המים של הלוגו שלכם על המסך. הקפידו לצלם עם אותו רקע אחד או שניים בכל פעם כדי שהסרטונים שלך יהיו בעלי תחושה עקבית מפרק לפרק.

בנו ציפייה

המפתח לגרום לצופים להתמיד בצפיה חוזרת הוא לבנות מתח. אתם יכולים לעשות זאת בכמה דרכים. תיאור פשוט של פרקים קרובים יכול להספיק כדי לשמור על הדריכות של הצופים. עם זאת, אתם יכולים לקחת את זה צעד קדימה על ידי אזכור אורחים חדשים או הזדמנות להצצה על הודעה חשובה. עם זאת, היזהרו לא להשתמש ביותר מדי שיאים מוגזמים או ליצור יותר מדי מתח כדי לא להציב ציפיות גבוהות שקשה לעמוד בהן.

זה בסדר להיות אנושי

דברים לא תמיד עובדים לפי התוכנית, וזה בסדר. אם אתם טועים במילה, משפט או מינוח, תנו למצלמה להמשיך לעבוד. התנצלו בשידור, תקנו את השגיאה והמשיכו ברצף. טבעיות היא חלק מהמשחק. אנשים צופים בתוכן שלכם כדי ליצור אתכם קשר ברמה האישית ולראות את המותג שלכם מתעורר לחיים, כך שאין סיבה לחשוש.

מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט
17 דרכים להגברת נוכחות עסקית באינטרנט

תנו לרשתות החברתיות לעבוד בשבילכם

אם שמירה על צופים היא המטרה הסופית, קו הזינוק הוא לגרום להם לצפות בסרטונים שלכם מלכתחילה. כאן המדיה החברתית יכולה לעזור. השתמשו בפלטפורמות החברתיות כדי לקדם את התוכן שלכם מבעוד מועד, ולבנות ציפייה. איך עושים את זה? הפכו לערוץ שידור פעיל ותוסס. תחרויות קטנות ומתנות שניתן לזכות בהן רק על ידי צפייה בסדרת הסרטונים היא דרך נהדרת לצבור התרגשות – וצופים. אורחים רלוונטיים. דיון בסוגיות רלוונטיות, יצירת תוכן בעל ערך. מיקוד בקהל היעד. היכרות מעמיקה עם עולם הערכים שלו ויכולת לבנות סיפור מעניין ומרתק מהמותג שלכם.

כאשר וידאו מקוון הופך במהירות לאמצעי מפתח עבור אנשים וככלי לסיפוק צורכי המידע והבידור שלהם, עסקים שלא מצליחים לכלול אותו באסטרטגיות השיווק באינטרנט. עלולים לספוג הפסדים בהשוואה לפעילות של המתחרים שלהם.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל בעזרת סרטוני וידאו? דברו איתנו

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק

תפריט נגישות