17 טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק

איך משפרים ביצועי מכירות בפייסבוק?

איך משפרים ביצועי מכירות בפייסבוק? 5 טיפים שיזניקו את המכירות שלכם בפייסבוק. מרבץ המידע בפייסבוק הוא אחד מאוצרות השיווק  הגדול ביותר שתוכלו להיעזר בהם כדי להגביר ולשפר את היקף המכירות שלכם. פייסבוק היא הרבה יותר מרשת חברתית: זוהי פלטפורמה שעברה אופטימיזציה ליישום אסטרטגיות שיווק ומכירה. השאלה היחידה שאתם צריכים לדאול את עצמכם, איך אתם יכולים להתחיל לנצל את הדאטה בפייסבוק כדי לשפר את המכירות של העסק? היום אנחנו רוצים לשתף אתכם בתובנות שלנו כדי לסייע לכם להשיג את היעדים של העסק או החברה.  

בואו נתחיל עם רקע. גם אם פייסבוק איבדה חלק מכוחה. היא עדיין מציעה שפע של יתרונות למפרסמים ולמשווקים. מדי יום מתחברים לפלטפורמה למעלה ממיליארד אנשים מרחבי העולם כדי לייצר מעורבות באירועים חברתיים באמצעות תוכן. הרעש התקשורתי הוא מטורף. הגולשים שחלק מהם הם גם קהל היעד שלכם נחשפים לאלפי מסרים. אין להם יכולת לעכל את היקף התוכן וחלקו הגדול הולך לאיבוד במהלך הגלילה לאורך הפיד שלהם. קהל היעד שלכם מוצא ואוסף מידע על מותגים, מוצרים ושירותים . האנשים שאתם מתכוונים למכור להם נמצאים כאן בוודאות. השאלה באיזו דרך תנקטו כדי להסיט אותם מהנתיב החברתי אל הליך מכירה בפועל. 

איך בודקים אם מודעות פייסבוק אפקטיביות?
פיתוח וניהול מכונות שיווק אוטומטיות

1- בצעו אופטימיזציה של הדף העסקי שלכם כדי למכור בהצלחה בפייסבוק

הדבר הראשון שצריך לעשות אם אתם רוצים להגדיל את המכירות שלכם בפייסבוק הוא לשפר את היכולת שלכם להגיע לקונים פוטנציאליים. מומלץ לבצע אופטימיזציה של הפרופילים של הדפים העסקיים בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות. כאשר משתמשים רוצים לברר עליכם או על המוצרים שלכם, הדבר הראשון שהם עושים הוא לחפש את שם המותג שלכם בגוגל. כאשר התוצאות יופיעו, סביר מאוד שהן יעברו לפרופילי המדיה החברתית שלכם, כדי ללמוד עוד על העסק שלכם ולהבטיח שאתם אמינים. לכן חשוב שניתן יהיה למצוא שם את המידע הנכון.

פרופילי מדיה חברתית מופיעים תמיד בתוצאות החיפוש המובילות, ולכן עליכם לוודא שלמותג שלכם יש חשבונות לפחות ב-Facebook, Twitter, LinkedIn. זה ישפר את מיקום ה-SEO שלכם ויעזור לכם לשכנע קונים פוטנציאליים שהמותג שלכם אמין ונגיש ( בין היתר משום שהם יכולים לחקור את הפרופיל שלכם ולתקשר איתכם ברשתות החברתיות!).

למרות שהטיפ הזה לא מתייחס ישירות למכירות בפייסבוק, יצירת רושם ראשוני טוב במדיה החברתית היא מה שיגרום למשתמשים להחליט לקנות את המוצרים או השירותים שלכם. לכן, אנחנו ממליצים לכם: מלאו את כל המידע שאתם יכולים בעמוד הפייסבוק שלכם (במיוחד בקטע מידע על המותג שלך).

הוסיפו קישורים לאתר שלכם.

בצעו אופטימיזציה של העיצוב של דף העסק שלכם, כך שהוא ייראה מקצועי.

נצלו את הכרטיסיות של פייסבוק כדי לכלול גישה לחנות המקוונת שלך.

הציגו סרטון מודגש בלשונית וידאו כדי להציג מידע על המותג או אירועים וחדשות רלוונטיות בנוגע לחברה או העסק.

איך משפרים ביצועי מכירות בפייסבוק
אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO

2- בצעו מעקב אחר התגובות וענו על שאלות קהל היעד שלכם

חלק מהעסקים עדיין לא הפנימו את העובדה שיש להם מערכת יחסים 24/7 עם הלקוחות. אחרים בהיסטריה מהתגובות. הם כל כך מבוהלים מהתגובות עד שזה מגיע למצב שהם לא מגיבים. הם מתעוררים כשהם נאלצים להתמודד עם משבר.

אינטראקציה היא המפתח. היכולת להתחבר למותג שלכם היא הסיבה לכך שהרבה אנשים עוקבים אחריכם בפייסבוק. על פי דיווח של האתר המתמחה socialmediatoday.com, 46% מהאנשים מתייעצים עם פרופיל המדיה החברתית של המותג לפני ביצוע רכישה. אתם מבינים את הפוטנציאל?

בנוסף, אחת מחמש הסיבות המובילות לכך שאנשים עוקבים אחר מותגים במדיה החברתית היא שירות לקוחות פעיל ויעיל. אז אם המטרה שלכם היא להגדיל את המכירות בפייסבוק, שירות לקוחות מעולה לקהל הוא חיוני לפעילות השוטפת וקשור קשר הדוק עם המכירות. זה עוזר לכם לצבור אמון ומעודד המלצות מפה לאוזן.

3- קבוצות הן דרך מצויינת להגביר חשיפה, מודעות ומכירות

כבר דיברנו על זה, רשתות חברתיות מבוססות על אינטראקציה בין אנשים, כך שהמותג שלכם צריך לנצל את זה כדי להגדיל את המכירות בפייסבוק. אנחנו מציעים ליצור קבוצה הקשורה למוצר או לשירות שלכם ולהזמין לקוחות פוטנציאליים וקיימים להצטרף אליה. מהם היתרונות ביצירת קבוצת פייסבוק הקשורה למוצרים או לשירותים שלכם?

הם מאפשרים לכם ליצור מסדי נתונים של אנשים שמתעניינים בגלוי במותג שלכם. לאחר מכן תוכלו להשתמש בהם כדי ליצור מודעות מותאמות אישית בפייסבוק ובקמפיינים שיווקיים במייל. ניתן לשלוח הודעות פרטיות לכל אחד מחברי הקבוצה (במיוחד לאלו שמשתתפים יותר). קבוצות מקדמות תקשורת זורמת יותר לגבי הנושאים המיועדים לכך. הסיבה לכך היא שאנשים שהוזמנו נוטים יותר לשלוח שאלות והערות מבלי לדאוג מה יחשבו אנשים אחרים שאינם מתעניינים בנושא.

לכן, אם אתם רוצים לספק ערך מוסף לקבוצת הפייסבוק שלכם, אתם יכולים לפרסם רמזים וטיפים לשימוש במוצרים/שירותים שלכם, הדרכות לגבי רכישה מקוונת ועוד. בנוסף, אנחנו מציעים לכם להיות מוכנים לענות על שאלות, ואפילו תלונות, בנימה ידידותית ושקופה. זה יעזור לכם לשמר לקוחות ולשפר את תדמית המותג שלכם.

17 טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק

4- פרסמו מודעות מותאמות אישית בפייסבוק

פייסבוק כפלטפורמה עברה אופטימיזציה במהלך השנים כדי לספק את ההזדמנויות הטובות ביותר למפרסמים. זה כולל את היכולת לפרסם בדרגת פילוח בפייסבוק ברמה הגבוהה ביותר, באמצעות קהלים מותאמים אישית. קהלים מותאמים אישית בפייסבוק מאפשרים לכם להציג את המודעות שלך לרשימה ספציפית של אנשים. באופן אידיאלי, אלה שכבר גילו עניין במוצרים שלכם. כל מה שאתם צריכים כדי להפעיל את המודעות האלה, הוא רשימה של מיילים או מספרי טלפון, למשל, ממשתמשים שרכשו מהעסק שלכם בעבר.

שימוש במודעות מותאמות אישית בפייסבוק הוא גם יעיל מאוד לשיפור ההוצאות על הפרסום. הסיבה לכך היא שמידת המיקוד היעילה שההודעות הללו מציעות, מקטינה את מרווח הטעות שאתם רואים בפרסום מסורתי, שבו אתם משלמים כדי להציג את ההצעות שלכם לקהל "עיוור" שנמצא מחוץ ליעד שלך. בנוסף למודעות מותאמות אישית, פייסבוק מאפשרת לכם ליצור קהלים דומים. לשם כך, פייסבוק עושה שימוש ברשימה הראשונית שלך ומוצאת משתמשים בעלי אותם מאפיינים לאלו הכלולים ברשימה שלכם. כך תוכלו למצוא לקוחות פוטנציאליים חדשים עבור ההצעות שלכם ובתמורה להגדיל את המכירות שלכם בפייסבוק.

5- הציגו את המוצרים שלכם בפייסבוק ושלבו בתצוגה קופוני הנחה

עוד דרך יעילה מאוד למכור בהצלחה בפייסבוק היא למשוך את הקהל שלך למוצרים שלך. אנחנו מציעים אסטרטגיה כפולה: מצד אחד, הציגו מוצרים לעוקבים שלכם כדי לעורר בהם עניין. ושנית, "תנו פיתוי" שלבו הנחות בלעדיות לאוהדי הדף שלכם. אלה שעשו לייק או מגיבים באופן אוהד. כדי לעשות את זה, אתם צריכים ליצור גלריית מוצרים. גלריה מסוג כזה מאפשרת לכם להציג תמונות, מחירים וכפתורי קניה עבור כל מוצר שברצונכם לקדם. כך המשתמשים יכולים לעיין בהצעות ואם הם מעוניינים, כל מה שהם צריכים לעשות הוא ללחוץ על כפתור כדי לבצע את הרכישה. יצירת גלריית מוצרים בפייסבוק היא למעשה ממש קלה, פשוט עיקבו אחר ההוראות בדף הכלים החברתיים.

הציעו קופוני הנחה בלעדית לאוהדי הדף: אתה יכולים להפעיל אפשרות זו באמצעות אפליקציה לקופוני הנחה. אפליקציה זו תיתן לכם את האפשרות להציע לעוקבים שלכם בפייסבוק הנחה בלעדית (מכרטיס חינם, ועד אחוזי הנחה על המחיר הכולל וכו') לקניית המוצרים או השירותים שלהם. ישנם מספר יתרונות בשימוש בטכניקה זו: קודם כל, היא עוזרת לכם לגרום לאנשים לרכוש מוצרים בחנות הפיזית שלכם או בחנות המקוונת שלכם. מצד שני, זו יכולה להיות להיות הטבה בלעדית עבור האוהדים שלכם בדף. זה עוזר לכם להשיג עוקבים חדשים ולבנות נאמנות עם אלה שכבר עוקבים אחר המותג שלכם בפייסבוק. אנחנו מקווים שתמצאו את העצות שלנו מועילות, ושתוכלו ליישם אותן בעסק ולהגדיל את המכירות בפייסבוק, להשיג לקוחות חדשים ולשפר את התדמית של המותג שלכם.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

לאיזה סוגי עסקים כדאי לפרסם בגוגל?

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק

תפריט נגישות