שיווק משפיענים
חשיבה ויראלית
שיווק משפיענים, טכניקת מכירה עם השפעה אישית. זוהי אחת מטקטיקות השיווק הצומחות ביותר. מחקרים מראים ש-40% מהצרכנים רכשו משהו לאחר שראו אותו מפורסם דרך מישהו שהם עוקבים אחריהם באינסטגרם, יוטיוב או טוויטר. האם אתם רוצים להתחיל עם שיווק משפיענים או להוסיף אותו לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם? הוקינג דיגיטל יכולים לסייע לכם ליצור חיבור עם משפיענים רלוונטיים למותג או השירות שלכם בכל תחום. אם המטרה שלכם היא להגביר את המודעות למותג, טווח הגעה או מעורבות, עליכם למדוד את ההופעות, הלייקים, התגובות והשיתופים. זה ייתן לכם מושג על מספר האנשים שראו את התוכן שלך והתעסקו בו. אפשר כמובן לשלב את המשפיענים כחלק ממשפך ההמרה. המשפיען הוא זה שיציע את ההטבה או ערכת ההתנסות, ללא עלות וישכנע את הלקוחות לבצע את המכירה בפועל. גם זה כמובן אפשרי בתחומים מסויימים.
אם המטרה שלכם היא יצירת לידים, ניתן לבקש מהמשפיענים לשתף את הקישור למותג, למוצר או לשירות שלכם. בהתבסס על מספר הלידים שנוצרו מהקישור שלהם, תוכלו לברר את העלות לליד ולחשב את החזר ה-ROI שלכם. באופן דומה, אם המטרה שלכם היא לייצר הכנסות, אתם יכולים ליצור קישורי שותפים מותאמים אישית עבור כל משפיע, מה שיאפשר לך לעקוב אחר רכישות. מתוך כך, תוכלו לחשב את העלות לרכישה ולקבוע את החזר ה-ROI של מסע הפרסום שלך. שימוש בקישורי שותפים מותאמים אישית גם מאפשר לכם לראות את הערך שנוצר מכל משפיע. הוקינג דיגיטל מבצעים מחקר רקע יסודי על משפיענים ופרופילי המדיה החברתית שלהם לפני שאנחנו מתחילים לעבוד איתם. כדי לחשב את שיעור המעורבות שלהם וגם לבדוק אם הם עבדו עם מותגים רלוונטיים לתחום הפעילות שלכם. בניגוד לשיווק המסורתי שבו למותגים יש שליטה מוחלטת על קריאייטיב ואופן הפצתו, שיווק משפיענים מסתמך על האותנטיות של משפיענים. כל משפיע שאתם עובדים איתו יכול לנקוט בגישה אחרת כדי להציג את המותג או המוצר שלכם. זה מחייב פתיחות שלכם. הוקינג דיגיטל יודעים ליצור חיבורים אותנטיים בין משפיענים לקהל יעד כדי להבטיח שיווק ממוקד שמשפר את החזר ההשקעה שלכם.
דו״ח הוקינג דיגיטל
דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים