איך הופכים את אתר האינטרנט שלכם לנכס מניב?

בעלי עסקים, מנהלים בכירים, תהיתם פעם איך אתם יכולים להרוויח יותר כסף מהאתר מבלי להגדיל את התנועה לאתר? לא צריך להביא יותר מבקרים כדי לשפר את ביצועי המכירות שלכם

יש הרבה דרכים אפקטיביות לייצר כסף נוסף מאתר אי.קומרס, אתר עסקי, בלוג או כל סוג אחר של אתר. במאמר זה נראה לכם מספר דרכים אפקטיביות להרוויח יותר כסף מהתנועה לאתר.

כדי לעזור לכם למצוא את הטיפים הטובים ביותר להרוויח כסף נוסף באתר האינטרנט שלך, חילקנו את המאמר לסוגי אתרים, כך שתוכלו לקפוץ קדימה לכל חלק שתרצו

ישנן מספר דרכים לייצר יותר כסף באמצעות התנועה הקיימת בכל סוגי האתרים.  אתם יכולים להשתמש בכל אחד מהטיפים האלה בכל האתרים כדי לשפר את ההמרות וליצור יותר הכנסות.

17 טיפים שיטיסו את המכירות שלכם בפייסבוק

1. הוסיפו פופ אפים עם כוונת יציאה כדי להמיר מבקרים נוטשים.

האם המבקרים באתר עוזבים את האתר מבלי לבצע פעולות, כמו קניית מוצר או הרשמה לרשימת הדוא"ל שלך? פופ אפ עם כוונת יציאה יכול לעזור למנוע מכמה מהם לעזוב מבלי לבצע המרה ולהחליט לקבל הצעה משתלמת במיוחד.

פופ אפעם כוונת יציאה הוא חלון שמופיע בדיוק כשמבקר עומד לצאת מהאתר. אתם יכולים להציע עסקאות מדהימות, קופונים, נכסים להורדה או דרך אחרונה להירשם לניוזלטר וליהנות מהנחות והטבות משתלמות

הכלי הטוב ביותר שבו אתם יכולים להשתמש כדי ליצור פו אפים הוא OptinMonster. אתם יכולים ליצור מגוון פופ אפים על ידי בחירת תבניות שונות ושימוש בבונה הגרירה והשחרור שלו להתאמה אישית. טכנולוגיית Exit-Intent של OptinMonster מזהה אוטומטית מתי משתמש עומד לעזוב את האתר שלך ותציג את הפופ אפ.

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

2. השתמשו במעקב אחר עומק גלילה כדי למקם קריאה לפעולה במיקום הנכון.

האם אתם יודעים עד כמה המשתמשים גוללים למטה באתר? האם אתם מתקשים להמיר את דפי התנועה הרבים שלכם? באמצעות מעקב אחר עומק גלילה, אתה יכול לגלות עד כמה המבקרים שלך גוללים למטה באתר שלך בממוצע לפני שהם יוצאים או עוברים לדף אחר. ברגע שיש לך את המידע הזה, תוכל להציב את הקריאה לפעולות (CTA) ואת הפופ אפים במקומות הנכונים.

מבקרים בדרך כלל גולשים את חצי הדרך בגלילה ואז מחליטים על המשך התנועה. לצאת או להישאר? כאן במחצית הדרך אתם יכולים למקם פופ אפ וזה גם מספק תובנה נהדרת להפעלת פופ אפ עם כוונת היציאה שלך. אתה יודע שאנשים לא יגללו מעבר לעומק הזה בממוצע , אז אתה יכול להציג את הפופ אפ של או בוקסה מופעלת גלילה כשהמשתמשים מגיעים לעומק הגלילה של 45% מאורך הגלילה שזה בעצם מחצית הדרך. זה בהחלט ישפר את אחוזי ההמרה וישפר רווחיות.

בואו נסקור את אחת הדרכים הטובות ביותר שכל אחד יכול להרוויח כסף באינטרנט – שיווק שותפים.יש לכם אתר שותף, ואתם רוצים להרוויח יותר כסף מבלי להשקיע בהגדלת התנועה לאתר? אתם יכולים להתחיל בכוונון עדין של אתר השותפים להגדלת המרות. הנה כמה דרכים מומלצות להשיג זאת ולהגדיל את ההכנסה שלכם.

איך בוחרים את כלי השיווק הדיגיטלים הטובים ביותר לעסק?
מדריך ניהול נכסים דיגיטלים באינטרנט

3. הוסיפו קישורי שותפים לדפי הנחיתה המובילים שלכם

באתר האינטרנט שלכם, דפי הנחיתה המובילים הם אלה שיוצרים את מירב התנועה ומביאים מבקרים קבועים. אתם יכולים להוסיף קישורי שותפים נוספים בדפים אלה ולהפיק יותר כסף במהירות. קל למצוא את דפי הנחיתה המובילים שלכם אם אתם משתמשים ב-MonsterInsights. התוסף נותן לכם מידע על דפי נחיתה עם הביצועים הטובים ביותר, ישירות בממשק הניהול של וורדפרס. למבט מפורט יותר, תוכלו לעבור אל תובנות ולאחר מכן ללחוץ על דוחות. מהתפריט העליון, לחץ על מפרסמים. הדוח הראשון שתראו הוא של דפי נחיתה מובילים.

דוח דף הנחיתה העליון

אתם יכולים לראות את מספר המבקרים (תנועה), משך הביקור הממוצע ושיעור היציאה מדף הכניסה עבור כל דף. השתמשו במידע זה כדי לבחור את הדפים המובילים. לאחר שציינת את הדפים עם הביצועים הטובים ביותר שלך, הוסיפו קישורי שותפים כדי להגביר את המכירות.

4. השיגו הזדמנויות חדשות לשותפות עם קישורים יוצאים

קישורים יוצאים הם קישורים חיצוניים שהמבקרים שלכם לוחצים עליהם כדי לעזוב את האתר שלך. עבור אתר שותף, הקישורים היוצאים המובילים צריכים להיות השותפים שלך. עם זאת, זה לא תמיד המקרה. לעתים קרובות המבקרים שלכם יעזבו את האתר דרך קישורים אחרים. אבל אתם יכולים לשנות את זה! ראשית, עליכם למצוא קישורים יוצאים שמקבלים את מירב הקליקים. אם אתה משתמש בקוד ברירת המחדל של Google Analytics, אז קשה מאוד למצוא את הקישורים החיצוניים עם מדד הלחיצה הגבוה ביותר. אבל עם MonsterInsights, אתם יכולים לעקוב אוטומטית אחר קישורים אלה בדוח קל לצפייה, ללא כל קידוד.

מפרסמים-דוח-עליון-לינקים יוצאים-שותפים

באמצעות הדוח, אתם יכולים לזהות הזדמנויות חדשות לשותפות, להירשם לתוכניות שותפים שונות ולהחליף את הקישורים היוצאים שהם לא-שותפים שלך בקישור שותף.

5. השתמשו באופטימיזציה של סרגל צף כדי לקדם את השותפים שלכם.

דרך פשוטה נוספת להגביר את ההכנסות היא על ידי קידום השותפים שלכם עם סרגלים צפים הממוקדים לדפים בעלי התנועה הגבוהה ביותר שלך. בסרגל צף, אתם יכולים להציג מבצע הנחה מיוחד, לספק קוד קופון, ואפילו להוסיף טיימר ספירה לאחור כדי ליצור דחיפות.

אז איך אפשר להוסיף בר צף כדי להרוויח יותר כסף?

ראשית, מצא את השותפים המובילים שלך. באמצעות MonsterInsights, אתה יכול לראות את השותפים שמקבלים את מירב הקליקים ומבצעים את הביצועים הטובים ביותר. ברגע שאתם יודעים איזה שותף לקדם, אתם יכולים לעקוב אחר הדרכה זו כדי ליצור סרגל צף עם טיימר ספירה.

דרכים להגביר את המכירות וההכנסות ממסחר אלקטרוני

כבעלים של אתר מסחר אלקטרוני, סביר להניח שהשקעתם זמן ומשאבים רבים כדי לגרום לאנשים לבקר בחנות שלך. זה כל כך מתסכל כשרוב המבקרים האלה עוזבים בלי לעשות שום פעולה, והמאמצים שלכם יורדים לטימיון. אבל מה אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים להמיר את המבקרים האלה ולהרוויח יותר כסף מהחנות עם כמה טריקים פשוטים לאופטימיזציה?

דו״ח הוקינג דיגיטל

דו״ח בדיקת הנכסים בדיגיטל לשיפור הרווחיות, ללא עלות.
לקבלת הדו״ח, מלאו פרטים

דוח הוקינג דיגיטל

6. מכירה צולבת של מוצרים רלוונטיים לקונים

אחת הדרכים להרוויח יותר כסף מאתר המסחר האלקטרוני שלך היא קישור למוצרים רלוונטיים. לדוגמה, אם אתם מוכרים מחשבים ניידים, אתם יכולים למכור מכירות צולבות על ידי המלצה על מוצרים כמו תיקים למחשב נייד, מקלדות ניידות, עכברים, תוכנות ואביזרים אחרים בדפי המוצר באתר.

אם אתם משתמשים ב-WooCommerce, דרך קלה למכירה צולבת היא על ידי הוספת הרחבה בשם המלצות מוצר. לאחר שתגדירו אותו, תוכלו למכור מוצרים בכל מקום בחנות שלך, בין אם זה דפי מוצרים, עגלה או קופה.

לחלופין, באמצעות MonsterInsights, אתם יכולים להוסיף ווידג'ט מוצרים מובילים לדפים שלכם כדי להגביר את הנראות של המוצרים הנמכרים ביותר באתר.

7. צרו פופ אפ למכירה דינמית בחנות.

יחד עם מכירה צולבת, אתם יכולים למכור את מוצרים נבחרים למבקרים באמצעות פופ אפים. נניח שיש לכם מותג בגדים. כאשר קונים רוכשים בגדי חוף, אתה יכול למכור באמצעות הצגת פופ אפ. תוכלו להציע הנחה או לאגד כמה מוצרים יחד מאותה קטגוריה במחיר מיוחד. לדוגמא, בגד ים, שמלת חוף, מגבת חוף, תיק חוף מתנה.

8. הפעילו מתנה עבור מוצר קרוב

מתנות מושכות תשומת לב, עוזרות ללכוד לידים ולהגביר את המכירות. כדי להפיק את המרב מהמתנה, אתה יכול להריץ קמפיין שלם סביב קו מוצרים קרוב. התחילו ביצירת מתנה. אתם יכול להשתמש ב-RafflePress כדי ליצור מתנה. לאחר מכן הכריזו על הזוכה בכל מתנה מדי חודש, תוך איסוף כתובות דוא"ל. ולאחר מכן שילחו הודעת דוא"ל על תאריך השקת המוצר לכל המנויים שלך. זה יעזור לכם להמיר את המשתמשים הקיימים שלך למכירות.

9. הציעו שוברי מתנה למבקרים שלך

יש לכם ירידה במכירות? אז למה שלא תציע שוברי מתנה ללקוחות שלך כדי להרוויח יותר כסף. שוברי מתנה מצוינים ליצירת מכירות בתקופה שבה המכירות נמוכות, ללא צורך בהגדלת התנועה. תוכלו להשתמש בטקטיקה הזו כדי למכור כרטיסי מתנה למבקרים. לאחר 30 שניות, יופיע פופ אפ עבור מבקרים המציגים את שובר המתנה. זוהי דרך מומלצת להניב מכירות מבלי לשלם על הטרפיק

10. מיקוד גיאוגרפי למבקרים עם מוצרים והנחות נבחרים

כדי להפיק את המרב מהתנועה הקיימת שלך, תוכל ליצור הצעות ממוקדות גיאוגרפיות ולהגדיל את המכירות שלך. על ידי גילוי הישובים שמהם המבקרים שלך ניגשים לאתר שלך, תוכלו להציע להם מבצעים ומוצרים באופן בלעדי עבור אזורים אלה. ברגע שאתם מכירים את האזורים ששולחים את התנועה הגדולה ביותר, צרו עבורם הצעה בלעדית.

הצ'ק ליסט שיזניק את המכירות שלכם באינטרנט
הפקות וידאו באינטרנט לכל פלטפורמה

11. הציעו תוכן פרימיום להורדה

אתם יכולים לייצר כסף על ידי הצעת תוכן פרימיום למבקרים הקיימים לכם. תוכן פרימיום יכול להיות כל דבר כמו ניירות לבנים, מדריכי PDF, מסמכים, סרטונים, פודקאסטים ועוד. ואם אתם בעניין של פיתוח ועיצוב, אז אתם יכולים להציע לוגו בתשלום, ערכות נושא, תמונות מלאי, תוספים ותוכנות.

כדי להוסיף תוכן בתשלום להורדה לבלוג שלכם, אתם יכולים להשתמש בתוסף Easy Digital Downloads. זה תוסף סופר קל לשימוש, ואתם יכולים לנהל את כל המוצרים הדיגיטליים שלכם בקלות. הנה טיפ בונוס! אתם יכולים לבחון את האסטרטגיה הזו כדי לראות איזה סוג של תוכן זוכה להורדות הרבות ביותר באמצעות MonsterInsights. באמצעות דוח ההורדות המובילות שלו, אתם יכולים לגלות איזה תוכן המבקרים שלך אוהבים ואז תוכלו ליצור תוכן פרימיום דומה.

12. צרו מדור לחברים בלבד בבלוג שלכם

בנוסף להצעת תוכן פרימיום, אתה יכול ליצור אזור לחברים בלבד בבלוג שלך. בקטע החברות, המבקרים ישלמו דמי מנוי חודשיים כדי לגשת לתוכן בלעדי כמו מדריכי עומק, דוחות, סרטונים, פודקאסטים ועוד. כדי ליצור מדור לחברים בלבד, אתם יכולים להשתמש בתוסף החברות הטוב ביותר של וורדפרס, MemberPress. באמצעות התוסף, אתם יכולים להגדיר מדור חברות תוך זמן קצר.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקין את התוסף, להוסיף את אפשרויות התשלום שלכם, להעלות תוכן בלעדי ולפרסם את אזור החברים

13. למכור קורסים מקוונים באתר האינטרנט שלכם

דרך נוספת להרוויח כסף מהבלוגים שלך היא על ידי יצירה ומכירה של קורסים מקוונים. אתם לא צריכים להשקיע בהגדלת התנועה שלכם, ואתם יכולים להשתמש בקורסים כדי להרוויח יותר כסף. למעשה, קורסים נמכרים במחיר הרבה יותר גבוה מתוכן פרימיום אחר כמו ספרים אלקטרוניים. ישנם תוספים רבים של מערכת ניהול למידה (LMS) עבור וורדפרס שבהם אתה יכול להשתמש כדי ליצור ולמכור קורסים מקוונים.

אנחנו ממליצים להשתמש ב-MemberPress. כפי שהזכרנו בעבר, MemberPress מאפשרת לכם להגדיר מדור לחברים בלבד באתר האינטרנט שלך. אבל, יש לו גם תכונות LMS חזקות ליצירה, ניהול ומכירה של קורסים מקוונים. הוא מציע מבנה קורס גרירה ושחרור, טפטוף תוכן, מעקב אחר התקדמות הקורס ועוד.

14. קבלו פוסטים ממומנים

כדי להרוויח יותר כסף, אתם יכולים לאפשר פרסום פוסטים ממומנים לאתר הבלוגים שלך. פוסטים ממומנים הם מאמרים בתשלום שנכתבו על ידי אחרים. כדי לפרסם את התוכן באתר שלך, אתם תגבו עמלה. זה מודל מוצלח שמספק יתרונות אחרים. אתם לא צריכים ליצור תוכן באופן קבוע עבור האתר שלך, והוספת תוכן חדש מקורי יכולה לעזור לכם לשפר דירוג במנועי החיפוש.

העלאת פוסטים בוורדפרס מחייבת מתן גישה ל-backend של האתר שלך, וזה לא בטוח. דרך קלה יותר לקבל פוסטים ממומנים היא באמצעות הגשת פוסטים של WPForms. באמצעות תוסף זה, אתם יכולים לאפשר למבקרים לשלוח תוכן לאתר שלך מבלי להיכנס לאזור הניהול. הדבר הטוב ביותר ב-WPForms הוא שאתם יכולים להשתמש בו כדי לקבל תשלומים. לכן, בתוך טופס הגשת הפוסט, אתה יכול להוסיף גם את פרטי התשלום שלכם.

15. הפעילו את Google AdSense באתר האינטרנט שלכם

דרך קלה נוספת לייצר רווחים מהתנועה הקיימת שלכם היא על ידי הפעלת Google AdSense באתר. כאשר משתמש לוחץ על המודעות הללו, משלמים לכם עמלה קבועה. כדי להוסיף את AdSense לאתר שלכם, תצטרכו ליצור חשבון Google AdSense. בדרך כלל לוקח ל-Google כ-8 שעות לבדוק את הבקשה שלך ולקבוע אם אתם זכאים ל-AdSense. לאחר אישור הבקשה, תוכלו להשתמש בתוספים כמו AdSanity כדי להוסיף את קוד AdSense בכל מקום באתר. זהו אחד התוספים הטובים ביותר של וורדפרס לניהול מודעות.

17. מכירת שטחי מודעות ישירות לעסקים

אם אתם רוצים להרוויח כסף באמצעות מודעות, דרך משתלמת נוספת היא למכור שטחי מודעות באתר שלכם ישירות לעסקים, במקום להשתמש בצד שלישי כמו AdSense. בעוד ש-AdSense קל להגדיר ונוח, יש לו מגבלות. בתור התחלה, הסכום שאתם יכולים להרוויח מוגבל ב-AdSense ועשוי להשתנות בין קליקים. הסיבה לכך היא שאתה צריך לסמוך על צדדים שלישיים או סוכנויות, אשר לוקחים חלק מהכסף. כדי להתגבר על בעיה זו, תוכלו לנהל משא ומתן על עסקאות ישירות עם חברות אחרות ולמכור את שטח האתר למודעות. באמצעות שיטה זו, אינך צריך לסמוך על אף אחד אחר, ותוכל להרוויח יותר כסף מאשר שימוש ב-AdSense.

עם זאת, מכירה ישירה של שטחי מודעות דורשת הרבה יותר זמן ניהול. לדוגמה, תצטרכו לנהל משא ומתן על עסקאות, לקבוע את סוג המודעה שתרצה להציג, לנסח תנאים ומסמך הסכם, להכין את החשבוניות ועוד. אבל אם אתם משתמשים בתוסף לניהול מודעות כמו AdSanity, תוכלו לייעל את רוב התהליך, כגון מיקום המודעה ותאריך ההתחלה והסיום של המודעה. לסיכום. בעזרת טיפים ושיטות אפקטיביות שהוזכרו במאמר הזה, תוכלו להגביר את המכירות וליהנות מהכנסה מוגברת באמצעות התנועה הקיימת לאתר שלכם.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק

תפריט נגישות