שיווק בעזרת בינה מלאכותית

איך מייצרים הצלחה דיגיטלית בחמישה מהלכים?

כבר בניתם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית? עבור חלק גדול מהעסקים והחברות שפועלים באינטרנט המושג אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוכר, אבל בפועל הם לא מיישמים את האסטרטגיה ונוטים לפעול על פי דחפים כאלה ואחרים, בהחלט לא על פי עקרונות של תכנון מסודר. אז מה זה בעצם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית? זו תוכנית שתעזור לכם לנתח את הצרכים שלכם, להבין את תפקידה של הטכנולוגיה ולהגדיר יעדים עסקיים.

 

70% מהחברות בארה"ב פועלות על פי אסטרטגיית שיווק דיגיטלית או עובדות על תכנית שיווקית.

 50% מהחברות גם טוענות שתקציב השיווק הדיגיטלי שלהן גדל מדי שנה. הנתונים הסטטיסטיים הללו מראים שהמושג שיווק דיגיטלי לא הולך לשום מקום בקרוב. כדי להמשיך את העסק, ארגונים צריכים לתכנן את השינויים הללו.

עבור ארגונים וחברות, השיווק הדיגיטלי היא הליבה של דחיפת העסק קדימה. כאשר זה נעשה בצורה נכונה, זה יכול לעזור לעסקים להשיג צמיחה בת קיימא וליצור יתרון על פני המתחרים. עם זאת, מכיוון שהטכנולוגיה תמיד מתפתחת, חברות מסוימות אינן יודעות מאיפה להתחיל. במאמר הזה, אנחנו רוצים לפרק את השלבים השונים כדי להפוך את התהליך לפחות מורכב. רוצים לדעת איך בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מנצחת? הנה חמישה מהלכים שיעזרו לכם להצליח. ברגע שתבינו מהי אסטרטגיית טרנספורמציה דיגיטלית ומדוע היא חשובה, תוכלו להתחיל לתכנן תוכניות. בואו נסתכל מקרוב על חמישה שלבים שתוכל לנקוט כדי להשיג הצלחה עם טרנספורמציה דיגיטלית.

1. הגדירו את החזון שלכם

לפני שאתם מתחילים בשיווק הדיגיטלי, חשבו על החוויה שאתם רוצים לספק. כחלק מתהליך זה, תוכלו לשאול את עצמך את השאלות הבאות. איפה הפערים האסטרטגיים בארגון שלך? איך אתם יכולים להשתמש בטכנולוגיה כדי לתמוך בעובדים שלכם? עם איזה אתגרים מתמודדים הצוותים שלכם במסגרת תהליכים עסקיים יומיומיים? חשוב להבהיר למה אתם רוצים להתייחס ומהן המטרות שלכם כדי להשיג אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מנצחת. אתם צריכים לחשוב גם איך השיווק הדיגיטלי ישפיע על הלקוחות שלכם. זה יכלול שאלות רבות: איזו חוויה אתה רוצה לספק ללקוחות שלכם? איך היוזמות האלו יכולות לעזור לכם לענות על הצרכים והציפיות המשתנים שלהם?

זה יכול להשפיע במהירות על השורה התחתונה שלכם. חברות היי-טק רבות מדווחות שהן צמצמו עלויות ב-10% עד 20% במסגרת הפעילות הדיגיטלית. הם גם מדווחים על גידול בהכנסות של 10% עד 15% משינוי תהליכי חווית הלקוח שלהם.

איך אסטרטגיה דיגיטלית יכולה להציל את העסק שלכם?

2. חשוב לשלב מנהיגות מקצועית בתהליך

בשלב הבא, חשוב לשלב מנהיגות מקצועית דיגיטלית שתתן מענה לכל השאלות והדרישות שאתם מעוניינים להתמודד איתן. למעשה, מחקרים מוכיחים שחברות שמעסיקות מנהל דיגיטלי ראשי כדי לתמוך במהלכי השיווק הדיגיטלי שלהן היו בסבירות גבוהה פי 1.6 בעלי סיכוי להוביל מהלך שיווק דיגיטלי מוצלח. חשוב מאוד שהמנהלים שלכם בארגון יהיו מעורבים בתכנון וביצוע המהלכים השיווקיים. זה יכול להיות ההבדל בין כישלון להצלחה עם יוזמות אלה.

3. התמקדות בתרבות ארגונית

אם אתם רוצים לבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מנצחת, חשוב מאוד ליצור תרבות ארגונית שתומכת בחדשנות דיגיטלית. מחקרים מוכיחים שהתרבות הארגונית של החברה היא אחד המכשולים הגדולים ביותר להשגת אסטרטגיית שיווק דיגיטלית אפקטיבית. בואו נתחיל מזה שתערבו את המנהלים בכל המהלכים. אם המנהלים הם ילידי שנות השישים והשבעים, יכול להיות שתהיה להם רתיעה מהתחום. בין היתר בגלל פערי ידע. למנהלים צעירים אין בעיה. הם מבינים את החשיבות של השיווק הדיגיטלי, יודעים לרדת לפרטים הקטנים ושואפים להשיג תוצאות באמצעות מהלכים דיגיטלים. השלב הבא הוא לוודא שכולם בארגון שלכם מבינים את החזון הזה. כך אתם יכולים להבטיח שכל האנשים בצוות החברה יודעים למה המאמצים האלה חשובים.

4. איסוף משאבים ומומחיות

שיווק דיגיטלי דורש מומחיות ולעיתים קרובות צוות של אנשים כדי לשמור על הארגון שלכם בכיוון הנכון. יש כמה דרכים שונות שאתם יכולים לנקוט כדי להרכיב את הצוות הזה. אתם יכולים לבחור אנשים מתוך הארגון שלכם, לבצע מיקור חוץ או לעבוד עם שותף טכנולוגי. בנוסף, ישנן תכונות ספציפיות שאתם צריכים לחפש אצל האנשים שאתם בוחרים לעבוד איתם. הם צריכים להיות מוכנים ללמוד על טכנולוגיות חדשות, להיות פתוחים לרעיונות ובעלי נכונות להסתגל במהירות לכל שינוי בזמן שהעסק ממשיך להתפתח.

5. התמקדו בטכנולוגיה הנכונה

יש הרבה ספקים, פלטפורמות ופתרונות שיכולים לעזור לכם לעמוד ביעדי השיווק הדיגיטלי שלכם. אבל יש כאן בעיה. ארגונים רבים לא משקיעים זמן כדי לחשוב מה הם באמת צריכים לפני שהם בוחרים ליישם טכנולוגיה. זה מבזבז זמן, כסף וזה יכול להוביל לשחיקה דיגיטלית. אפשר להימנע מכך. לפני שתוסיפו טכנולוגיה חדשה כלשהי, שאלו את עצמכם: האם הטכנולוגיה שבה אתם משקיעים מתאימה לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שלכם? האם זה ממלא חלל בארגון שלכם? אם אתם יכולים לענות בחיוב על שתי השאלות האלה, הטכנולוגיה הזו היא חלק חשוב מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלכם.

בואו נסכם את זה. חשוב לבצע בדיקות והתאמות כל הזמן. זו בהחלט ריצה למרחקים ארוכים. לשיווק דיגיטלי אין קו סיום, זה תהליך מתמשך. מסיבה זו, אתם צריכים לקבוע אילו מדדים תמדדו ולעקוב אחר ההשפעה. בזמן שאתם מיישמים שינויים בארגון שלכם, קחו צעד אחורה כדי להעריך מאמצים אלה ולבצע התאמות לפי הצורך. לאחר מכן, תוכלו לתקשר עם בעלי עניין מרכזיים לגבי ההתקדמות שלכם ומה לא עובד במהלך שאתם מתכננים.
 

הניסיון שלנו מוכיח שאסטרטגיית שיווק דיגיטלית מנצחת צריכה להתמקד בשני דברים. ראשית, האסטרטגיה חייבת לכלול דרכים לניהול יעדים עסקיים מתפתחים. אסטרטגיות אלו צריכות לתת את הדעת גם לשינוי התרבותי שמגיע עם ההתקדמות הזו.במידה ותחליטו לבחור בהוקינג דיגיטל תהיה לכם גישה לאנשי מקצוע מיומנים בפיתוח תוכנה, אנליסטים עסקיים, SCRUM Masters, מהנדסי אבטחת איכות, מנהלי שיווק דיגיטלי בכל התחומים והתפקידים הנלווים להעברת האסטרטגיה שלכם. כל אחד מאיתנו נגיש ישירות לבעלי העניין שלכם בפרויקט. אנחנו גם חיים ועובדים סביב השעון כדי להבטיח לכם שהאסטרטגיה השיווקית שתכננתם תתוכנן ותבוצע ברמה הגבוהה ביותר. נלווה את התהליך ונייצר עבור החברה או הארגון שיפור ברווחיות לאורך זמן. רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

דו״ח הוקינג דיגיטל

מתנה! בדיקת נכסים בדיגיטל
לשיפור הרווחיות,
ללא עלות. צרו קשר בווטסאפ עכשיו
דוח הוקינג דיגיטל

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק

תפריט נגישות