10 שיטות אפקטיביות להביא לקוחות לאתר שלכם

האם ידעתם שרוב החנויות באינטרנט מפסידות כסף? בין היתר בגלל ניהול בעייתי, אסטרטגיית פרסום לא ממוקדת, מתחרים בעלי יתרון מקצועי, כשלים בממשק וחוסר מיקוד והבנת זירת הפעילות. בין אם החנות המקוונת שלכם פועלת כבר זמן מה או שהיא חדשה לגמרי, תצטרכו למשוך את תשומת הלב של הלקוחות. תצטרכו לעשות זאת בחכמה כדי לשפר את יחס ההמרה ואת היקפי המכירות.

עבור כלל אתרי הסחר האלקטרוני, להביא לקוחות חדשים ומעורבים זה בהחלט כאב ראש לא קטן. זה ברור לבעלי העסקים שעל זה יקום ויפול המודל העסקי, אבל חלקם הגדול לא מצליחים לייצר שיטה אפקטיבית שתסייע להם למשוך לקוחות רלוונטיים לליבת הפעילות שלהם.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. ריכזנו כמה מהטיפים המובילים שלנו למשיכת לקוחות לחנות המקוונת שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליישם את האסטרטגיות והרעיונות שלנו.

עיצוב אסתטי וידידותי למשתמש.

עיצוב החנות המקוונת שלכם חיוני למשיכת לקוחות ושימורם. אם משתמש נוחת באתר שלכם והוא מכוער או קשה לניווט, הוא פשוט יעזוב למתחרים. חשוב לומר, עם כל כך הרבה אפשרויות ואופציות לקניה מקוונת באינטרנט, משתמשים יכולים להרשות לעצמם להיות בררנים.

קחו זמן לחשוב היטב על עיצוב החנות המקוונת שלכם. העיצוב צריך לשקף את המוצרים שאתם מוכרים, את המיתוג ואת האווירה הכללית של העסק שלכם. חומר למחשבה, אם אתם נוחתים על אתר רגיל ומגלים שהעיצוב מרושל ולא מקצועי. זה ברור שיש לזה השלכות על המוצרים בחנות. התוצאה, נטישה מוגברת של לקוחות.  מצד שני, בונים כמו שופיפיי או ווקומרס מספקים אתר מלוטש ומושך מבחינה ויזואלית שמעניק ללקוחות הפוטנציאליים תחושת ביטחון במותג ובמוצרים שלכם.

רוב בוני אתרי המסחר האלקטרוני הפופולריים מספקים לכם אפשרויות נושא שונות ותכונות הניתנות להתאמה אישית, מה שמאפשר לכם להבטיח שהחנות המקוונת שלכם תהיה אסתטית ומושכת. לקוחות לא יכולים לקנות משהו שהם לא מוצאים, וגם לאחר שנחתו באתר שלכם, עליכם לוודא שיהיה להם קל ככל האפשר לגלות את המוצר שהם מחפשים. האתר חייב להיות ידידותי למשתמש.

תיאור המוצרים הם הדרך הקלה ביותר עבור לקוחות למצוא את המוצרים שלך – לכן עליכם לוודא שהם מותאמים לתוצאות הטובות ביותר. תזכורת, כמה מהדברים העיקריים שיש ליישם בכרטיסי המוצרים שלך: בצעו אופטימיזציה של כותרות מוצרים לחיפוש והוסיפו שמות מוצרים ומותגים וכן פרטים מרכזיים כגון גודל וצבע

ודאו שתיאורי המוצרים שלך מפורטים עם המידע שהלקוחות באמת צריכים. הוסיפו מידע על משלוח ועלויות. הציגו ביקורות של לקוחות בתוך רשימות המוצרים שלכם. ודאו שאתם בוחרים את המוצרים הנכונים על ידי אימות רעיונות המוצרים שלכם.

תמונות מוצר באיכות גבוהה

לקוחות צריכים לראות מה הם קונים. שימו את עצמכם בנעליים שלהם – האם הייתם מוכנים להוציא כסף על פריט שלא ראיתם תמונה שלו? התמונה חייבת להיות באיכות גבוהה, מבלי לפגוע בטעינת דף האתר. תמונות מוצר באיכות גבוהה מאפשרות לכם להציג במדויק את הפריטים שלכם ללקוחות. כשמצלמים תמונות של מוצרים עבור החנות המקוונת שלך, יש הרבה מה לחשוב, וזו הסיבה שמנינו עבורכם כמה מהטיפים המובילים שלנו. השתמשו במצלמה או במצלמת סלולר באיכות גבוהה כדי להבטיח שהתמונה ברורה. ודאו שהפריט והאזור מוארים היטב ללא צל. צלמו מספר תמונות של הפריט מזוויות שונות.

זהות מותג

אם אתם רוצים למשוך לקוחות לחנות המקוונת שלכם במקום לאתרי מתחרים, יצירת זהות מותגית חזקה היא תנאי חשוב מאוד. קחו לדוגמא כמה מהמותגים המקוונים האהובים עליכם. אנחנו משוכנעים שלכולם יש זהות מותגית חזקה שהופכת אותם לקלים לזיהוי – בין אם זה ערכת צבעים מוגדרת, שימוש בגופן ספציפי או טון דיבור שמייצג את עולם הערכים שלהם. יצירת זהות מותגית תאפשר ללקוחות להתחבר לחנות המקוונת שלכם. חשוב לזכור שמותג חזק גם נשאר בתודעה של אנשים, ומבטיח שהלקוחות יחזרו לחנות המקוונת שלך שוב ושוב.

מדיה חברתית

מדיה חברתית היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשווק את המוצרים שלכם ולמשוך לקוחות לחנות המקוונת שלכם. ניתן להשתמש בפלטפורמות כמו טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם כדי למשוך לקוחות. זה בהחלט יכול לייצר המרות. המפתח להצלחה במדיה החברתית הוא הפקת תוכן איכותי ומרתק הממיר עוקבים ללקוחות. חשוב לעודד אנשים לעקוב אחריכם ולהתחבר לתוכן שלכם. צרפו קישורים לחנות המקוונת שלכם כדי שהלקוחות יוכלו לבצע רכישה.

אז מה אתם צריכים לעשות במדיה החברתית כדי למשוך לקוחות לחנות המקוונת שלכם? ריכזנו כמה רעיונות שיעזרו לכם להתחיל: פרסמו באופן קבוע כדי לשמור על מעורבות הקהל שלכם בחרו פלטפורמות חברתיות רלוונטיות לקהל שאליו אתם בוחרים לשווק את המוצרים. הציגו את המוצרים שלכם באמצעות תמונות וסרטוניםעניינו את קהל היעד שלכם על ידי שאלות, הגדרת סקרים ופרסום תוכן אינטראקטיבי

שיווק בדוא"ל

שיווק בדואר אלקטרוני יכול להיות דרך זולה ויעילה למשוך לקוחות לחנות המקוונת שלכם. בניית רשימת דוא"ל היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם, כמו גם עם אלה שביקרו באתר שלכם אבל עוד לא ביצעו רכישה. תמיד תוכלו לחזור אליהם ולפתות אותם לרכוש מוצר בהנחה או לקבל קופון לשימוש עתידי. שיווק באמצעות אימייל מציע לכם תקשורת ישירה עם הלקוח, ללא מתווכים. לפעמים אימייל אחד הכולל תוכן מרתק או הנחה יכול להוביל להמרה ולהפוך את הקורא ללקוח ממיר.

קבלו כמה רעיונות לשיווק בדוא"ל שלכם:

הציגו מוצרים חדשים. הציעו תמריצים, מכירות והנחות מותאמות אישית למנויים. שילחו אימיילים עם מוצרים דומים כאשר לקוחות מבצעים רכישה. צרו תוכן סביב סטיילינג ושימוש במוצרים שלכם כדי לעורר השראה ללקוחות שלכם. 

מה זה מסע לקוח מבוסס אוטומציה?

ניתוח נתוני לקוחות

מעקב צמוד אחר נתוני הלקוחות יכול להיות שימושי בכל הקשור למשיכת לקוחות חזרה לחנות המקוונת שלכם. איסוף נתונים מאפשר לכם לראות כיצד לקוחות מתנהגים באינטרנט ומספק לכם תובנות לגבי מה הם מחפשים? כמה זמן הם מבלים באתר האינטרנט?ובאיזה שלב אתם מאבדים לקוחות שנוטשים את העגלות שלהם.

לאחר מכן תוכלו להשתמש בנתונים אלה כדי להתאים את החוויה של כל לקוח בודד, למקד אותו לפלטפורמות הנכונות ולהציע לו תמריצים להשלמת הרכישה.

SEO אופטימיזציה למנועי חיפוש

דרך מרכזית להעברת תנועה לכל אתר היא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), וחנויות מקוונות אינן שונות. ככל שתופיעו גבוה יותר בתוצאות עבור מונחי חיפוש רלוונטיים, כך תוכל להפנות יותר תנועה לחנות המקוונת שלך. לדוגמה, אם אתם מוכרים ציוד לחיות מחמד, ייתכן שתרצו לדרג עבור מונחים כגון "קולר צבעוני לכלב" או "קערות מזון לחתולים". אנשים שמחפשים את המונחים האלה מבצעים בבירור חיפוש עסקה, מה שאומר שהם מחפשים מוצר לקנות. כמה מהדרכים הטובות ביותר להגביר את ה-SEO של האתר שלך כוללות אופטימיזציה של מילות מפתח, שיפור בכמות קישורים נכנסים ויצירת תוכן איכותי ורלוונטי לבלוג.

שירות לקוחות

מתן שירות לקוחות מעולה ותמיכה חיונית לכל עסק והחנות המקוונת שלכם אינה שונה. לקוחות רוצים לדעת שהם יכולים לגשת לתמיכת לקוחות 24/7 עבור כל שאילתה שיש להם. הצעת צ'אט אנושי או שירות צ'אט בוט היא דרך מצוינת להראות ללקוחות שאתם מוכנים לעזור בכל שלב בדרכם. תמיכת לקוחות כוללת גם את השירותים שאתם מציעים כגון החזרות ומשלוחים. הבטחת התהליכים האלה תסייע לעודד לקוחות לחזור אליכם פעם אחר פעם.

מבצעים והנחות

כולם אוהבים הנחות. בין אם מדובר בקוד של 10% הנחה שנחת בתיבת הדואר הנכנס שלהם או במכירה ברחבי האתר, הפעלת מבצעים והנחות שונות לאורך השנה היא תמריץ מצוין ללקוחות. אתם לא צריכים להוריד את המחירים שלכם בצורה דרסטית כדי לייצר תנועת קונים. על ידי מתן קוד הנחה ללקוחות או קידום מבצע חדש לעוקבי המדיה החברתית שלך, תעזרו לעודד אנשים שעכשיו זה הזמן לבצע רכישה מהחנות שלכם. אתם יכולים אפילו להרחיב על זה וליצור תוכנית נאמנות לקוחות.

לאיזה סוגי עסקים כדאי לפרסם בגוגל?

משלוח חינם – כלי מגביר מכירות

כשמדובר בקניות מקוונות, לעתים קרובות המכשול האחרון עבור הלקוחות הוא עלויות המשלוח. רוב העגלות הנטושות נשארות מאחור כי לקוחות לא רוצים לשלם דמי משלוח גבוהים או לחכות יותר מדי זמן למוצר שלהם. למרות שלא תמיד זה אפשרי לעשות את זה, הצעת משלוח חינם או הנחה יכולה להיות דרך מצוינת לעודד לקוחות להשלים את הרכישה שלהם. ישנה גם אפשרות להציג את הבחירה של משלוח מהיר או איסוף עצמי. חלק מהחנויות בוחרות להציע משלוח חינם עבור הזמנות מעל סכום מסוים, מה שיכול לגרום ללקוחות להוסיף עוד לסל שלהם כדי להרוויח את ההטבה. חלק מהחנויות מציעות גם מזומן במשלוח, שהוא אמצעי תשלום גמיש נוסף שנותן ללקוחות יותר בחירה.

כמו כן, ניתן להציע משלוח חינם לזמן מוגבל כמבצע מיוחד. אם תחליטו על מסלול זה, וודאו שאתם מקדמים את ההצעה באמצעות המדיה החברתית ושיווק הדוא"ל שלכם.

איך למשוך לקוחות לחנות המקוונת שלכם: סיכום

משיכת לקוחות לחנות המקוונת שלכם היא קריטית אם אתם רוצים לבצע מכירות ולהגדיל את ההכנסות מהמכירות ולשפר ביצועי הרווחיות. לסיכום, כמה מהדברים המרכזיים שאתה יכול לעשות כדי לעזור למשוך לקוחות לחנות המקוונת שלך כוללים:

בנו אתר אסתטי וידידותי

בצעו אופטימיזציה של רשימות המוצרים שלכם

השתמשו בתמונות מוצר באיכות גבוהה

שווקו את החנות שלכם באמצעות שיווק בדוא"ל, מדיה חברתית ו-SEO

ספקו חוויית לקוח מעולה ושירות תמיכה

הציעו ללקוחות אפשרויות חלופיות לרכישת המוצר שלכם.

אם תבצעו את השלבים הבאים, החנות המקוונת שלך תוצף בלקוחות. אם אתם מנסים כל אחד מהטיפים האלה, שתפו אותנו בתוצאות, באמצעות האתר או בדף הפייסבוק שלנו.

רוצים לשפר רווחיות בדיגיטל? דברו איתנו

אדם ממוצע מבלה באינטרנט 147 דקות ביום זה בהחלט הרבה זמן לנסות להגיע אליו ולייצר איתו מעורבות שתוביל למכירה. החלוקה היא בין הפלטפורמות השונות. משחקים, רשתות חברתיות, רשתות חברתיות מקצועיות ורשתות חיפוש ותוכן. אם יש לכם עסק, חברה או שירות מקוון אתם יכולים לשפר את הנוכחות העסקית שלכם כדי להגדיל את הסיכויים לפגוש בלקוח במגוון פלטפורמות ולהוביל אותו במשפך לקראת מכירה. מה שאנחנו יודעים בוודאות ש-97% מהצרכנים נכנסים לאינטרנט כדי למצוא ולחקור עסקים מקומיים.

יש לכם חנויות מקוונות? קבלו טקטיקות אפקטיביות להציג את המוצרים בפני קהל גדול יותר. והכי חשוב, כאן תלמדו להציג את המוצרים לקהל הנכון. עבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני, פייסבוק מציעה דרך קלה למיקוד לקוח מאוד ספציפי ולהוביל אותו לאתר שלכם. בעזרת טריקים וטיפים מסוימים, אתה יכול לסחוט מהם ערך רב עוד יותר. אתם יכולים לקבל יותר קליקים, יותר לקוחות ממוקדים ויותר מכירות.

אם חשבון Google Ads מנוהל באופן אופטימלי הוא יכול להביא הרבה מאוד תנועה רבת ערך לעסק שלכם, טעות אחת בלבד יכולה לשרוף את התקציב. ללא טיפול מתאים, חשבון Google Ads יכול להפוך במהירות למהלך שיווקי יקר ובזבזני. זו הסיבה שאנחנו מציעים לכם מדריך שיעזור לכם להימנע מטעויות שגורמות לקמפיינים עם ביצועים גרועים בתשלום לקליק (PPC)לשרוף את התקציב ולגרום לכם לשלם הרבה יותר על כל הקלקה. מבלי שתוכלו להגיע לאחוזי המרה גבוהים.

2023 – אין עסק או חברה שלא נמצאים באינטרנט. חלק גדול מהחברות והעסקים מתקשים להתמודד עם המורכבות של המשימות ואופי הפעילות. השאלה אם הפעילות אכן מניבה תוצאות או שהיא מתסכלת את בעלי החברה והמנהלים. המשמעות, פעילות שיווקית בתנאים של תחרות מטורפת על תשומת הלב של הצרכן. הרעש התקשורתי הוא קיצוני. חברות נאלצות להתמודד עם צרכנים שנחשפים לאלפי מסרים ביום. אם פעם היה קל להגיע לצרכן בדיגיטל. היום הפעולה היא כמעט בלתי אפשרית. שיווק בתנאים של אי ודאות וכאוס מוחלט. השיווק הדיגיטלי התמקצע. הוא דורש הבנה מרובת ממשקים. ריבוי הפלטפורמות מקשה על הפעילות השיווקית. הפניית המשאבים הופכת למורכבת וקיים קושי לאתר פלטפורמה שדרכה אפשר לעמוד באופן עקבי וליהנות מהחזר השקעה

תפריט נגישות